Jump to content

Påmelding!! Desembertreff på Hedmarken 2010


macchiato

Recommended Posts

Heisann!

 

Det var da et vakkert lite hylekor som vil på fest i vinter, da ;). Og fest, det satser vi på at det blir!

 

Tar i utgangspunktet sikte på lørdag 11. desember. Samme sted som tidligere, og ca. samme meny og priser som i fjor. Nærmere info følger, når jeg får det praktiske på plass ;).

 

//Oppdatert info - 03.11.2010, macchiato

 

Sted og dato er nå spikra, det blir St. Olav-hytta (Hatten) som vanlig, lørdag 11. desember, med overnatting til søndag 12. desember. Vi starter i sjutida, som vi pleier. Jeg kommer til å være der fra ca. 16:00, slik at eventuelt tidlig ankomne slipper å stå ute i kulda.

 

Arild er herved midlertidig ansatt på tiltak for å bistå med maten. Det kommer til å gjøre vondt, men hva gjør vi ikke for dere ;).

 

Aftenes meny blir som den pleier, eller det vil si, den er jo aldri helt lik.

 

Om donner stiller med forrett, blir det sjøkreps. Dersom jeg skal ordne forretten, blir det akevittgravet indrefilet av elg.

 

Hovedrett blir enten helstekt ytrefilet av okse, eller rådyrlår servert med rødvinssaus, macchiato's marinerte poteter, kokte grønnsaker, portvinsstuet sjampinjong, tyttebær og flatbrød.

 

Dessert regner jeg med blir vår tradisjonelle vaniljeis med blandevann (lune skogsbær i skogsbærsaus).

 

Priser:

 

Mat: 225,-

Overnatting: 150,-

Bidrag til husleie/vask: 75,-

 

Pris med overnatting blir da kr. 450,-. Dersom du ikke vil overnatte er prisen kr. 300,-

Plassen er begrenset, så det blir litt førstemann til mølla, men vi har enda ikke vært nødt til å si nei til festdeltagere :D.

 

Påmelding skjer ved pm til undertegnede, samtidig med innbetaling til konto: 1800.16.08785 innen 01.12.2010. Husk å merke innbetaling med nick og fullt navn ;).

 

Deltagerliste:

 

Ilatad

Hårråjeger'n

Tord

Buster

Hjortefot

Nemi

Caine

Donner

Maral

Jentejakt

Odings

Mullins + følge

Lille My

Fat_dog86

HSE

Griffon

Kenny

Hyprjinta

Morten Vinje

Macchiato

 

Da er det fullt der oppe, faktisk. (Men om du kommer en tur, hansen_deluxe, så skal vi nok få plassert deg et sted:) )

 

Kartreferanse, Gule Sider: http://www.gulesider.no/kart/;jsessioni ... ab%3Droute" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hehe, det hjelper å mase ja :mrgreen:

 

Jeg og Donner kommer.. vi satser på å ta toget i år.. jeg er lei av å legge meg først for å bli kjørbar til søndagen..hehe

 

Toget???!

 

Går bare tog 17. mai i Vang, men det skulle kanskje la seg gjøre å få skyss fra Hamar. Ikke faen om jeg legger meg først for å kjøre dere på toget, altså ;).

Link to comment
Share on other sites

Går bare tog 17. mai i Vang, men det skulle kanskje la seg gjøre å få skyss fra Hamar. Ikke faen om jeg legger meg først for å kjøre dere på toget, altså ;).

 

Man kommer seg fra stasjonen og opp hit med buss... på en ukedag. Man må riktig nok gå fra Gåsbu til st Olav, men det er bare åtte km :wink: .

 

Jeg kan mest sannsynlig være behjelpelig med transport il og fra stasjonen dersom jeg har fri.

Link to comment
Share on other sites

Åh.......pokker je har grueleg løst tell en tur til Hedmarken i år alts....

Mon tro om je itte skar tinge barnepike for noen timer den kvelden.... :roll:

 

For daaaaa kan jeg sitte på med deg! Jippi!! Så slipper jeg å kjøre alle de grusveiene hele veien hjem.......knaskende på "Fishermanns Friend" :mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Den kommer så fort husrommet er i boks. Jeg sliter med å få kontakt med han som er ansvarlig for hytta, men jeg har en plan B, dersom han skulle vise seg å gå helt opp i røyk ;).

 

Det piggtrådbrennevinet ditt skal jeg ikke ta i med tang, donner. I år får du lure noen andre!

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at det er store sjanser for at jeg må kaste inn håndkledet i år :(

 

Du får ringe manpower, eller adecco Anders :wink:

 

Nei, det er jaggu det verste! Må jeg drikke all akevitten alene på kjøkkenet i år? Det går gæli, og det vet du! Menmen... Skal alltids få slengt sammen noe å eta på ;).

Link to comment
Share on other sites

Hvis det kniper så må det vel kunne ordnes så jeg stilte litt tidlig for å være lærling på kjøket vel, hvis ingen som bor nærmere melder seg til tjeneste.

Men jeg er dyyyypt skeptisk til å bli stengt inne på kjøkkenet sammen med Anders og mye akevitt. Jeg er redd det er fort gjort å få litt slagside og bli litt forvirret i blikket..... :lol:

 

Det nyeste nå, Donner, er brennevin med strømgjerde surra rundt(MED strøm i)! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...