Jump to content

Påmelding!! Desembertreff på Hedmarken 2010


macchiato

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Som sagt, tidligere i tråden, så ser det stygt ut for min deltagelse i år, men skulle det la seg gjøre, og det da ev. er plasser igjen, så stiller jeg selvfølgelig. I så tilfelle kan jeg selvfølgelig også tiltre min vante stilling som kjøkkenskriver/akevittkontrollør. Burde være godt kvalifisert for det siste nå, siden adressa er forandret til Løten siden sist 8)

 

Vi får se når tiden kommer. Foreløpig ser jeg på det som lite sannsynlig at jeg kan prioritere det da det har vært en aldri så liten familieforøkelse og dette nok vil bli relativt styrende for tidsbruken framover :shock:

 

(Jeg har, for eksempel ikke vært en eneste dag på jakt i høst :( )

Link to comment
Share on other sites

Har Fru Politikeren og Herr Skogbrukskonsulenten reprodusert seg siden sist? Da må man på det ytterste få gratulere :D!

 

Plassen din som kjøkkenskriver og akevittkontrollør er satt ut på tiltak, men jeg blir voldsomt forundret dersom det ikke lar seg oppdrive et kontrollbeger til deg, også :mrgreen:.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt, tidligere i tråden, så ser det stygt ut for min deltagelse i år, men skulle det la seg gjøre, og det da ev. er plasser igjen, så stiller jeg selvfølgelig. I så tilfelle kan jeg selvfølgelig også tiltre min vante stilling som kjøkkenskriver/akevittkontrollør. Burde være godt kvalifisert for det siste nå, siden adressa er forandret til Løten siden sist 8)

 

Vi får se når tiden kommer. Foreløpig ser jeg på det som lite sannsynlig at jeg kan prioritere det da det har vært en aldri så liten familieforøkelse og dette nok vil bli relativt styrende for tidsbruken framover :shock:

 

(Jeg har, for eksempel ikke vært en eneste dag på jakt i høst :( )

Grattis Jeffery med småen :)

Hadde vært artig med et treff for egen del også nå.. men mye annet som styrer hverdagen her også om dagen.. må se ann litt...

Link to comment
Share on other sites

Takk takk, gutter :D

 

Jo da, det har foregått litt reproduksjon. Knerten skulle egentlig kommet om noen dager, men kom for snart 3 mnd siden så de siste måndene har blitt tilbragt i pendling mellom Elverum sykehus og det kjøkkenet som lå flatt på stuegulvet når han kom og som skulle opp ila ferien. Slik blir det jaggu lite tid til overs av :o

 

@.35Whelen: Ja det hadde sikkert vært godt med litt avkobling for deg og, men det er vel ikke sikkert det er så lett. Håper det går bra med dere.

 

@macchiato: Jeg kan ta med beger selv og jeg :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Takk takk, gutter :D

 

Jo da, det har foregått litt reproduksjon. Knerten skulle egentlig kommet om noen dager, men kom for snart 3 mnd siden så de siste måndene har blitt tilbragt i pendling mellom Elverum sykehus og det kjøkkenet som lå flatt på stuegulvet når han kom og som skulle opp ila ferien. Slik blir det jaggu lite tid til overs av :o

 

@.35Whelen: Ja det hadde sikkert vært godt med litt avkobling for deg og, men det er vel ikke sikkert det er så lett. Håper det går bra med dere.

 

@macchiato: Jeg kan ta med beger selv og jeg :mrgreen:

 

Jau hørte om det Jeffery, blir godt å få småen hjem snart da - nå er det bare å nyte ungeskrik og bleiskift :D Faktisk en herlig tid :)

Jo begynner å komme oss etter sjokket med minste min... så nå er det bare fokus som gjelder. Cellegifta er hard med han, men det må til.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det kniper så må det vel kunne ordnes så jeg stilte litt tidlig for å være lærling på kjøket vel, hvis ingen som bor nærmere melder seg til tjeneste.

Men jeg er dyyyypt skeptisk til å bli stengt inne på kjøkkenet sammen med Anders og mye akevitt. Jeg er redd det er fort gjort å få litt slagside og bli litt forvirret i blikket..... :lol:

 

Du er vel bittelitt i overkan optimistisk hvis du tror vi låser deg og Anders inne på kjøkkenet SAMMEN med akevitten :shock::shock:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det kniper så må det vel kunne ordnes så jeg stilte litt tidlig for å være lærling på kjøket vel, hvis ingen som bor nærmere melder seg til tjeneste.

Men jeg er dyyyypt skeptisk til å bli stengt inne på kjøkkenet sammen med Anders og mye akevitt. Jeg er redd det er fort gjort å få litt slagside og bli litt forvirret i blikket..... :lol:

 

Du er vel bittelitt i overkan optimistisk hvis du tror vi låser deg og Anders inne på kjøkkenet SAMMEN med akevitten :shock::shock:

 

:mrgreen:

Men det kan hende at VI låser oss inne, sammen med akevitten...... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Er ikke problemet løst hvis Buster ikke får komme? :mrgreen::mrgreen:

 

Det fine med sånne som meg, er at vi kommer enten vi er bedt eller ikke... :lol:

 

Blir antakelig spons av Rådyr-lår fra Godset her også. Var stemning for det også, men det kommer "kokkelandslaget" tilbake til.. :wink:

 

Bilder?....In your dreams, baby! :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Blir antakelig spons av Rådyr-lår fra Godset her også. Var stemning for det også, men det kommer "kokkelandslaget" tilbake til.. :wink:

 

Bilder?....In your dreams, baby! :lol::lol:

 

 

Bilder...jeg har evig nok med å takle bildene som er lagret på netthinna! Og når du står overfor en kar, i cognacrus, som vræler vågan - låter og spiller luftgitar på nisselua si - så skal du være meeeeeget forsiktig med hva du gjør, pga da står du antagelig overfor en kar som ikke har mer å tape. Så jeg anbefaler at kamera legges bort etter den første timen.

 

Donering av rådyrlår og skogsfugl, kvalitetskontroll av akevitt - dette blir festen du aldri vil huske. :D

Link to comment
Share on other sites

Joda, er påmeldt vi, men det har kanskje ikke kommet fram i selve tråden?

Jeg har påtatt meg å være den "edruelige" av oss, som skal være kjørbar til fornuftig tid på søndag, siden jeg må begynne å studere vitenskapelige rapporter på kvelden, i forbindelse med eksamen på onsdag...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...