Jump to content

Gratulasjonstråd - NORD VCH "Amigo" og Jaktlykke!


Bukke

Recommended Posts

Kjære Lykkepilla og Amigo.

Jeg er utrolig glad på deres vegne, vi fikk jo et inntrykk av at dette kynne by på utfordringer for både hund og fører.

Dere gjorde skamme på alle bekymringene, og besto med glans.

Hatten av for dere 8)

 

Jeg gledere meg stort på dine vegne Pilla, vet hvor mye arbeid som ligger bak. Er ikke alle som får det til......mye skyldes engasjement og interesse, pågangsmot, stahet, overdimensjonert opptimisme, gleden ved å lykkes, evnen til å ikke gi opp, et godt hunde emne....og sist men ikke minst en dyktig fører.

Da får vi den komplette ettersøksekvipasje - Amigo og Lykkepilla :lol::lol::lol:8)

 

Mange gratulasjons klemmer til deg og go'gutten, :D

Link to comment
Share on other sites

Lykkepilla: Skriver fra mobil på ferietur her, MÅ bare gratulere deg en gang til! Verdens første ekvipasje med stabijhoun til å oppnå Nordisk Viltspor Championat! Ikke rart du fløy lavt over finske motorveier i ettermiddag! :-D

Det er din fortjeneste og utrolig fortjent! Kos dere på reisen, og velkommen hjem tirsdag. :)

Har noen tipsa avisene ennå??

Link to comment
Share on other sites

TUUUUSEN TAKK alle sammen for gratulasjonene både her, på talløse SMS-er og telefoner - jeg er fremdeles en smule sjokkskadet :)

 

250 mil er tilbakelagt siden torsdag og jeg vet egentlig ikke hva slags dag vi har i dag? Jeg forlot Finland i går kveld og har kjørt tvers over Sverige og Norge i dag... mens Amigo har ligget i koma i buret sitt.

 

Dette er stort folkens. Bikkja har blitt sporchampion i 3 land - Norge, Sverige og nå Finland. Han er eneste stabijhoun som kan smykke seg med tittelen Nordisk Viltsporchampion og du all verden så godt det klinger i ørene mine :D

 

Jeg skal skrive et reisebrev og fortelle om hvordan det finske sporet var - for det er HEEEEEEEELT annerledes enn våre. Jeg kan bare nevne som eksempel at dersom jeg hadde berørt hunden underveis så hadde vi fått 0 på direkten :shock:

 

Men - som om ikke det er nok at han har fått masse bokstaver foran navnet sitt; resultatlista viser at han kom blant de 9 beste av 36 startende hunder.

I vinnerklassen som Amigo deltok i, ble han nr 4 av 20. Det var bare 5 hunder totalt (fra åpen klasse og vinnerklassen) som hadde bedre poengsum enn ham så han har gjort en meget god jobb :D .

 

Et lite bilde av Finlandsfarerne:

sgqt8p.jpg

Link to comment
Share on other sites

Må få gratulere jeg også. Utrolig morsomt, og imponerende. Spesielt med tanke på hvor anderledes dette skulle gjennomføres i forhold til her hjemme. Du var veldig skeptisk før du dro, men dette viser bare at en god ekvipasje er nettopp det, god uansett :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...