Jump to content

Medlemskap i NOJS


krone

Recommended Posts

Hvor finner jeg referatet fra årsmøtet i fjor? eller er det forbeholdt medlemmene?
Jeg lurer fortsatt på dette.

Jeg har ennå ikke sett referatet fra i fjor. Men er det nå mulig å få se referatet fra i år?

 

Jeg lurer på å melde meg inn, men dette er minimum av informasjon jeg trenger for å bestemme meg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

er det nå mulig å få se referatet fra i år?

Jeg lurer på å melde meg inn, men dette er minimum av informasjon jeg trenger for å bestemme meg

Da må du nok vente med å melde deg inn til etter at årsmøte er avholdt (avholdes 13/5-20/5).

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke lett etter feil, men jeg hadde gitt opp å få lese referatet fra i fjor. Siden informasjonsflyten oppleves som totalt fraværente tenkte jeg at jeg kunne purre på den informasjonen jeg nå trodde var tilgjengelig.

 

Om det er har mye å si, kanskje ikke, men det bidrar ikke i positiv retning.

Link to comment
Share on other sites

Hvor finner jeg referatet fra årsmøtet i fjor? eller er det forbeholdt medlemmene?
Jeg lurer fortsatt på dette.

Jeg har ennå ikke sett referatet fra i fjor. Men er det nå mulig å få se referatet fra i år?

 

Jeg lurer på å melde meg inn, men dette er minimum av informasjon jeg trenger for å bestemme meg

 

Når du hat skrevet i snitt 1.7 innlegg pr dag siden 2007, er vel det nok grunn til at du burde melde deg inn. Virker som du har sterke meninger du vil frem med, og hva er da bedre enn å være med å påvirke prosessen. Det koster noen skarve hundrelapper, skjønner ikke hva du bjeffer etter.

Link to comment
Share on other sites

Ting tar tid, og det har vært forklart mange ganger før... Referat fra forrige generalforsamling ligger heller ikke på medlemskammeret, jeg vet ikke engang om det ble skrevet? Men siden det ble avholdt i forbindelse med kammersmellen kan det godt hende at det ble avglemt... :mrgreen:

 

http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=28&t=13635&hilit=%C3%A5rsm%C3%B8te&start=20

 

http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=13&t=17961&hilit=%C3%A5rsm%C3%B8te

Link to comment
Share on other sites

Og hvor er nå så dette medlemskammeret?

 

 

Jeg har ikke gitt deg tilgang, for du kommer til å rote så fælt der :P

Neida... Jeg har ikke fått ny liste med medlemmer før idag, så derfor er du ikke lagt inn før NÅ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg ser at det er noen fler som har fått rødt nick, og styret som rang, så det virker som om dere har greid å gjennomføre årsmøtet uten at stabilitetsproblemene til forumet har ødelagt for det.

 

Blir det nå mulig for oss som ikke er medlemer å få lese referatet?

Link to comment
Share on other sites

Vi fikk gjennomført generalforsamlingen med meget god valgdeltagelse. :D

Det nye styret skal ha styremøte førstkommende mandag og forhåpentligvis har styret da blitt konstituert og fått sine dedikerte oppgaver..

 

Men jeg vil gjerne røpe her og nå at Reinhard er blitt styreleder og vi har fått Hassel, FN G1, TRG-22, og Ole Netland inn i styret.

De som nå er i styre og stell ser du på denne linken:

http://kammeret.no/forum/memberlist.php?mode=leaders

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg får liksom ikke noe klart svar. Er referatet fra årsmøtet tilgjengelig for oss som foreløpig ikke har meldt oss inn?

 

I tillegg, hvis det ikke er med i referatet, kunne jeg tenke meg å lese: Styrets årsberettning, regnskap med revisjonsberettning.

Link to comment
Share on other sites

@amatør

 

Hele årsmøte ble gjennomført på nett, tråden Årsmøtet 2010 er tilgjengelig for alle medlemmer av Nojs, der ligger årsberetning osv. Derfor er det liten grunn for noen å skrive et referat, alt ligger tilgjengelig for alle medlemmer allerede.

 

Siden du ikke har fått noe svar fra noen i styre og stell må vel konklusjonen bli: Nei, referat/budsjett/årsmelding er ikke tilgjengelig for de som ikke er medlem.

 

Etter årsmøtet har vel Linda-saken vist hva en god slump av budsjettet går til :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er helt riktig som Goatboy skriver. Siden alt som har foregått på årsmøtet ligger dokumentert i medlemskammeret har det liksom ikke vært noe behov for å bruke tid på et referat. Vi burde vel fått det skrevet, om ikke annet for å kunne presentere info ute i åpent forum.

 

Kortversjonen:

 

Årsmøtet ble gjennomført innenfor planlagt tid på tross av vesentlige tekniske problemer.

Vi forsøkte å legge opp til at årsmøtet skulle fungere så likt som mulig som et vanlig årsmøte. Det ble lagt opp slik at hver enkelt sak fikk en egen tråd.

Mauser68 ble valgt til ordsstyrer.

Innkalling og saksliste ble godkjent, og vi gikk igjennom etter en fastsatt tidsplan.

Det var kun en innkommet sak, som handlet om å endre vedtektene på punktet om 3mnd medlemskap for å kunne stemme ved valg. Vedtektene ble ikke endret, men det ble dispensert fra denne regelen ved dette valget, og dermed kunne også de senest innmeldte få skrivetilgang og delta i valg av styremedlemmer, og de resterende sakene på sakslista.

 

Det var vel det viktigste ut over hvem som ble valgt inn, og det har Bamrud linka fint til over her.

 

Vi skal prøve å få ut mer etter hvert.

Link to comment
Share on other sites

Hei! Nå begynner det å bli en stund siden jeg meldte meg inn i NOJS. Venter enda på tilgang på medlemsdelen på forumet og giro i posten (regner med det er slik medlemsskapet skal betales).

Kan noen sjekke opp i dette for meg, eventuellt fortelle meg hva jeg skal gjøre?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei!

 

Jeg lurer fortsatt på hvor det blir av giro for innbetaling av medlemsavgift i NOJS og tillgang til medlemsdelen på forumet? Jeg meldte meg inn 18 mai. Den 8 juni fikk jeg forespørsel om hva nick'et mitt var siden jeg hadde glemt å skrive det. Deretter var det noe snakk om tillgang på forumet og giro i slutten av juni.

 

Dette er ikke ment som kritikk! Har forståelse for at ting kan gå i glemmeboken, ferie, teknisk svikt o.s.v. Bare lurer på om noen kan sjekke dette for meg?'

 

Mvh,

 

Morten, håpefullt prøve-medlem i NOJS :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Prøver å sende epost om innmelding til kasserer@kammeret.no, men dette virker dårlig. Får feil og eposten i retur :o

 

Delivery to the following recipient failed permanently:

 

kasserer@kammeret.no

 

Technical details of permanent failure:

Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 "Unknown User" (state 14).

 

Full epost kanskje :?:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...