Jump to content

Medlemskap i NOJS


krone

Recommended Posts

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da er også jeg betalende medlem i NOJS. Men har ikke fått tilgang på medlemsdelen, noen som kan hjelpe?

Må si det er merkelig at selv om man poster et innlegg her skjer det ikke noe. Når man som betalende medlem av NJOS ikke får tilgang til medlemsdelen bør dere betale medlemsavgiften tilbake :twisted:

 

Edit:

Så ikke innlegget til SSamiK før etterpå, prøver igjen og sender PM.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Angående medlemsliste og muligheten for at vi har gjort noe feil skal vi nå igjen gå igjennom lista og se om det er noen som ikke er inne i medlemskammeret som burde være der.

Vi har hatt problemer med å legge inn noen medlemmer av den enkle grunn at vi ikke vet hvem de er. Vi har fått innbetalinger fra folk hvor kun navnet står på giroen. Da vet vi hvem som er medlem, men uten at vi vet hvilket nick vedkommende personer bruker er det umulig å gi de tilgang til medlemsforumet. Jeg brukte to lange kvelder i januar på å leke detektiv for å finne ut at dette så langt det var mulig. Ved hjelp av WWW, og telefon klarte jeg å få kontakt med noen og en del personer fikk tilgang da. Jeg fant også faktisk minst to medlemmer som ikke er registrerte brukere. De har meldt seg inn på bakgrunn av det de har lest på åpent forum, men hadde ikke hatt behov for å skrive noe-altså ikke registrert seg.

 

Om det er vi som har hatt glipper, eller om noen av de som har meldt seg over kan være ”savnede nick” har jeg ikke fått sjekka opp, men vi skal i alle fall finne ut av det. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Eg kunne godt tenkt eg å melde meg inn i NOJS som eit slags "prøvemedlemskap". Det vil seie at om eg føler at eg tykkjer at NOJS er ein organisasjon som arbeider for meg og mine synspunkter, eller lar meg påvirke organisasjonsarbeidet, så vil eg betala medlemskontigenten i framida.

 

Korleis vert det om eg melder meg inn no, vil eg kun få rekning på medlemskontigenten for 2011, eller må eg betala for 2010 og? Eg set stor pris på om nokon av dei NOJS-involverte kan oppklara dette, anten på PM eller eit innlegg til alle forumbrukarane.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Er det slik nå og? At man ved å tegne medlemsskap nå i oktober er medlem ut 2012?

Vi har ikke det samme "tilbudet" som i fjor høst nei.

Men om du melder deg inn nå vil du antagelig få innbetaling for 2012 og bli fullverdig medlem en måned eller to på forskudd om du betaler med det samme.

Jeg vet ikke om dette passer i kassererens system, så egentlig burde jeg være forsiktig å uttale meg noe sikkert om dette.

Link to comment
Share on other sites

Nojs' agenda har vi i den politiske plattformen.

Offisielle talspersoner er de som uttaler seg for Nojs. Hva som skrives av styremedlemmer på f.eks kammeret i diverse tråder er personlige meninger/uttalelser så lenge det ikke er presisert at vedkommende taler på Nojs vegne.

 

Som eksempel er hva Tron skriver i denne tråden høyst offisielt og aktuelt.

http://kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=8&t=31708

 

Vi kommer fortsatt til å benytte kammeret til informasjon, men vi har så smått begynt å utvikle nojs.no og en del av informasjonen vil bli lagt ut slik undertegnede har gjort i dette innlegget:

http://kammeret.no/forum/viewtopic.php?p=659633#p659633

 

På den måten blir kammeret til det den er beregnet til, nemlig til generell diskusjon. Da blir det mindre "ullent" for de som ikke greier å skille diskusjoner og meninger ut fra offisielle standpunkt.

Link to comment
Share on other sites

I kveld har vi hatt et særdeles godt styremøte hvor medlemskap i NOJS var på agendaen.

 

Vi besluttet at vi vi åpner for medlemskap 2012 allerede nå. Så hvis dere vil være medlem av Norges eneste handlekraftige organisasjon for Jegere og Skyttere er det bare å melde seg inn.

 

Det gjøres ved å sende meg en PM med navn og adresse. Kan også motta mail på kasserer@kammeret.no. Denne må da også inneholde nick!

 

Og til dere som er skeptiske; Vent og se!

Link to comment
Share on other sites

Vi besluttet at vi vi åpner for medlemskap 2012 allerede nå. Så hvis dere vil være medlem av Norges eneste handlekraftige organisasjon for Jegere og Skyttere er det bare å melde seg inn.

 

Det gjøres ved å sende meg en PM med navn og adresse. Kan også motta mail på kasserer@kammeret.no. Denne må da også inneholde nick!

 

Og til dere som er skeptiske; Vent og se!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...