Jump to content

Nytt skjema fra politiet i Gjøvik?


Woff

Recommended Posts

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg må si jeg er hoderystende til mangelen på forståelse for hva som nå er på gang, og som vill komme til alle politi distrikt fremover.

 

1: Vi er pliktige til å dokumentere trening/oppmøte, og for de av oss som har flere enn 4 våpen. Også en viss konkuranse aktivitet, når vi blir forespurt.

2: Vi kan ikke selv dokumentere oppmøte og trening (selv egen logg må signeres av ansvarlig skyteleder).

3: I dag må klubbens leder signere på aktivitetsbekreftelse for nye våpen.

4: Hva er da problemet (utover mer arbeide for denne personen) med at samme person signerer på aktivitetsdokumentasjon for å beholde våpnene?

5: Hvilken annen innstans enn klubbene kan dokumentere medlemskap og aktivitet i klubben?

6: Hvilken ekstra kontroll eller mulighet til å stikke kjepper i hjula til den enkelte, får den såkalte uhildede klubblederen. Som vedkommende ikke allerede har?

7: For den som leser hva jeg faktisk har skrevet, burde det være klinkende klart at man med å gi klubbene raporteringsplikt for alle som slutter (og kun dette). Vill fjerne mesteparten av behovet for slike oppryddingsrunder vi fremmover nå vill se landet rundt.

8: Dette kun vill påvirke de som ikke har rent mel i posen.

9: Dette vill være en måte å kunne få ha det som vi har det, og ikke minst fjerne etthvert oppkonstruert behov for tidsbegrensede våpenkort (som kun er en metode for å tvinge forvaltningen til å gjøre jobben som klubbene i stor grad kan gjøre betydlig enklere for forvaltningen).

10. Kort sagt, mine forslag gir liten til ingen påvirkning av dagens lovverk og praksis. Motvirker behov for tidsbegrensede våpenkort (som i seg selv er ett misbruk av lovverket), og andre innskjerpelser man måtte kunne tenke seg. Er ikke det bra da?

11: Nå skal jeg stoppe, da jeg er noe off topick. :wink:

Link to comment
Share on other sites

2: Vi kan ikke selv dokumentere oppmøte og trening (selv egen logg må signeres av ansvarlig skyteleder).

 

 

Hvor finner du formkrav til hvordan en dolumenterer aktivitet? Sist jeg leste lov, forskrift og rundskrift stod det ingenting om hvordan en skulle dokumentere aktivitet utover hva som kreves ved erverv. Når en har kjøpt våpnene er aktivitetskravet enkelt, en skal være medlem i klubb og forbund som har skyting med våpnet på programmet, neste vurdering av behov skjer når en søker om flere våpen..

 

De som ikke ser problemmet i at en eller annen tilfeldig formann i en klubb skal tillegges plikter og ansvar i en sak mellom våpeneier og politiet bør tørke sukatene ut av øynene....

Link to comment
Share on other sites

11: Nå skal jeg stoppe, da jeg er noe off topick

:D Helt rett!

Dine innlegg er meget bra og fornuftige, men det er altså ikke det jeg etterlyser.

Fornuften i et sånn skjema vil jeg derimot GJERNE diskutere NÅR det foreligger et eksemplar.

Er dette et 'lokalt' påfunn / utarbeidet skjema, eller er det et nytt riksdekkende skjema som vi alle må forholde oss til?

Derfor mener jeg det er i almen interesse at vi kan legge ut alle nye skjema her på kammeret.

Link to comment
Share on other sites

Takk for posting av vedlegg. Nå er det ikke aktivitetskrav ved søknad som er omtalt i denne tråden.. Det jeg spør om er en blankett som politiet sender ut for å få dokumentert aktivitet i ettertid...

 

Det gikk opp for meg først nå. :shock: Det forandrer jo saken endel. Jeg har ikke sett noe til slikt her i distriktet heldigvis.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må si jeg er hoderystende til mangelen på forståelse for hva som nå er på gang, og som vill komme til alle politi distrikt fremover.

 

1: Vi er pliktige til å dokumentere trening/oppmøte, og for de av oss som har flere enn 4 våpen. Også en viss konkuranse aktivitet, når vi blir forespurt.

Hvor finner du denne plikten? Det er politiet som kan trekke tilbake våpenkort når det ikke er behov, men en plikt som du snakker om finnes det ikke noe hjemmel for.

 

2: Vi kan ikke selv dokumentere oppmøte og trening (selv egen logg må signeres av ansvarlig skyteleder).

Tillit som systemet er basert på virker tydeligvis ikke. Det er viktig at det må være noen "godkjent" som signerer. Da er tilliten der?

 

3: I dag må klubbens leder signere på aktivitetsbekreftelse for nye våpen.

Ja, og det er skummelt at andre private personer skal måtte signere på dette. Hvorfor skal det ikke holde med startkort/betallt klubbmedlemskap og egen dokumentert aktvitet?

4: Hva er da problemet (utover mer arbeide for denne personen) med at samme person signerer på aktivitetsdokumentasjon for å beholde våpnene?

Hva er problemet i dag? Hvorfor skal vi legge opp til mer kontroll, spesielt kontroll som da i praksis utføres av andre private personer. Det er forvaltningen som skal drive kontroll, ikke medborgere.

 

5: Hvilken annen innstans enn klubbene kan dokumentere medlemskap og aktivitet i klubben?

Klubben kan selvfølgelig bekfrefte de faktiske forhold. Ut over det er det skytteren selv og forvaltningen som skal dokumentere.

 

7: For den som leser hva jeg faktisk har skrevet, burde det være klinkende klart at man med å gi klubbene raporteringsplikt for alle som slutter (og kun dette). Vill fjerne mesteparten av behovet for slike oppryddingsrunder vi fremmover nå vill se landet rundt.

Så da går vi etter modellen om angiveri? Hva den enkelte skytter gjør er ikke lenger en sak mellom skytter og forvaltninge, men nå også andre private personer?

 

8: Dette kun vill påvirke de som ikke har rent mel i posen.

Nei, så enkelt er det ikke. Den type argumentasjon gir ingen mening. Vi kan installere videokamera i alle private hjem. Det vil kun påvirke de som ikke har rent mel i posen? Angiveri, andre private personer håndterer nå i praksis min rett til å inneha våpen, økt forvaltngskostnad, unødig dokumentering, osv.

 

9: Dette vill være en måte å kunne få ha det som vi har det, og ikke minst fjerne etthvert oppkonstruert behov for tidsbegrensede våpenkort (som kun er en metode for å tvinge forvaltningen til å gjøre jobben som klubbene i stor grad kan gjøre betydlig enklere for forvaltningen).

Hvor er behovet for tidebegrensede våpenkort? Må vi ta valget mellom korela eller pest, spesielt når valget ikke er der?

 

Jeg må si jeg er hoderystet på hvilke faktiske forhold som blir akseptert, og den logikken som legges til grunn.

Link to comment
Share on other sites

Jada, jeg vet det Hassel! Og jeg synes du er tolmodig og flink jeg! :)

Nå er det engang sånn at dette er et diskusjonsforum, og jeg har ganske sikkert fått fram mitt budskap, så om dere vil diskutere skjemaet før det foreligger så gjerne for meg..

 

Selvsagt kan jeg stikke innom politiet å spørre om å få en kopi, men det hjelper neppe alle de som er intressert i dette her på forumet? Hva er problemet med at jeg spør om noen kan poste det her? Det er et offentlig dokument...

Link to comment
Share on other sites

De fleste aktive er nok i gruppen 'skyter nok' vil jeg tro.. 8)

Men det kunne jo være en fordel at noen kunne legge det ut til almen beskuelse?

Jeg kommer iallefall til å legge den ut hvis jeg får tak i et kopi!

 

Forøvrig anbefaler jeg selv praksisen om loggbok for aktivitetsdokumentasjon.. Vi har det selvsagt også.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da var det omsider en som klarte å kopiere dette skjemaet. :)

Det ser sånn ut:

4hxjxs.jpg

 

Jeg var forøvrig i kontakt med lokalt våpenkontor (Lillehammer) og de har også planer om noe lignende...

 

Ser ut til at det kan bli mye ekstraarbeid både for oss skyttere og for våpenkontorene rundt i landet.

Link to comment
Share on other sites

Oi for et samensurium! :shock:

 

Jeg skjønner jo godt at inghen har satt navnet sitt på det der. En utrolig ullen henvisning til rettningslinjene for forskriften (Rundskrivet?) og et sitat som ikke er knyttet til noen paragraf i lov eller forskrift utover §10 som sier:

 

§ 10. Politimesteren skal tilbakekalle våpenkort hvis innehaveren ikke er edruelig og pålitelig eller dersom han av særlige grunner kan anses som uskikket til å ha skytevåpen.

Våpenkort kan tilbakekalles også hvis innehaveren ikke lenger har behov for eller annen rimelig grunn til å ha skytevåpen.

 

Altså en Kan, Ikke må, bør eller skal.

 

Å be om at skytteren dokumenterer medlemskap er vel helt rimelig, og også den riktigemåten av kontrollorganet å sjekke at våpeneieren opprettholder minimumskravet for å eie skytevåpen i Norge. Merk at det da er våpenkontoret som tar innitiativet, og ikke klubben (jfr tidligere diskusjoner)

Men startkort? Det er det da bare NSF som opperer med, og sier vel ikke noe annet en hvilke klasse skytteren er rangert i?

Og så var det hva er nå en aktivitetsliste? finnes ikke noen rettningslinjer på dette som jeg kjenner til.

 

Tidligere, i rundskrivet hvor aktivitetskravet kom, ble det jo beskrevet at man aksepterte periodevis opphold i aktivitet. Står ikke de i forskriften nå?

 

Jeg håper indelig de lokale pistolklubbene tar taki dette brevet (Som knapt er verdt papiret og frimerket...) og ber forvaltningen presisere hva de mener med de forskjellige punktene, og med dokumentsjon av det de benevner som et Krav fra POD, og med hjemmel i hvilke forskrifter, lover og brev. Strengt tatt bør det vel fremvises til en eller annen advokat...

Link to comment
Share on other sites

Strengt tatt bør det vel fremvises til en eller annen advokat...
Det er jo en god grunn til at jeg vil ha fram sånne 'offentlige dokumenter'... Sånn at vi som skytterere kan bli behandlet fornuftig og likt fra landsdel til landsdel. Og ikke uten videre må akseptere lokalt oppfunnet spørreskjema...
Link to comment
Share on other sites

Behovet for våpen er det skytteren/jegeren som må dokumentere, så det er greit.

Men å måtte fylle inn serienummer på våpenskapet har man ingen plikt til. Man har faktisk en grunnleggende rett til å ikke måtte forklare seg for politiet. Det er ikke hjemlet noen dokumentasjonsplikt for våpeneier angående våpenskap. Faktisk er det ganske rart at man må selverklære sin lovlydighet.

 

Ønsker politiet å sjekke om man har våpenskap, ja da kan de pent sende varsel 48 timer på forhånd, så skal de få lov til å undersøke det rommet i hjemmet hvor man oppbevarer våpen!

 

Rent prinsipielt er det ganske så ille at man må erklære sin lovlydighet.......er det sånn nå at man er skyldig i lovbrudd, med mindre man har erklært sin lovlydighet på papiret?

Link to comment
Share on other sites

en ting som er sikkert er at det må være oversikt over våpen og hvem som har . det med våpenskap er en plikt slik jeg ser det så du får sikkret våpnene . men som det meste annet i samfunnet i dag så går det på resurser og kostnader, her kommer det vel inn elegant et våpengebyr som sikkert skal belaste oss våpen eiere så det offentlige får dekket sine ekstra arbeidsoppgaver. vi som eier våpen må nok pent finne oss i og bli sjekka opp og ned, men vi skal da ikke måtte godta alt som det offentlige kommer med av forslag,

Link to comment
Share on other sites

Hæ?

Jeg skønner ikke hetl hva du prøver å si her pettern.

Ingen av oss som protester på at loven håndheves. Det er når en eller annen part, være seg skytterlag eller lokal forvaltning finner på nye lure løsninger som går utover rammene som er problmet.

 

Jeg er skeptisk til sende kvittering biten, mest pga av at det ikke ulovlig å drite i å passe på kvitteringen sine. Eller hva om man har kjøpt brukt?

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg husker, hadde Våpeneierforbundet på det meste noe under 4000 medlemmer. Det burde ha vært 200 000. Kammeret har omtrent 9000 deltagere, det skulle ha vært 100 000.

Det er derfor vi stadig får nye lover og forskrifter med økende innstramming. Våpeneiere er pyser.

Unnskyld, men jeg sitter og ler. Dere har fått som fortjent.

Link to comment
Share on other sites

mnja...

Kna vel så være. Våpeneierforbundet slet vel mest med PR, samt at jeg tror man tar alvorlig feil om man ser på våpeneiere i norge som en gruppe. Man må rekruttere på tross av forskjellene, ikke fordi vi har felles interesser.

 

Det er muligens feigt å være lur, men da er det vel også lurt å være feig?

Link to comment
Share on other sites

En av årsakene til at jeg ikke føler noe behov for å melde meg inn i NV er følgende:

 

Jeg er meget aktiv i NSF ( i år har jeg skutt alle 7 baneøvelser og alle 8 feltøvelser) og NROF, jeg er litt aktiv i DSF og NFPS, i tillegg jakter jeg både småvilt og storvilt og jeg koseskyter litt benk. Jeg har adri opplevd at verken våpenlovene/forskriftene eller Politiet har lagt en eneste begrensning på min skyting.

 

Ei heller er det et problem for meg om Politiet vil se mitt våpenskap, mine våpen eller ammooppbevaringen. Det samme gjelder dokumentasjon på både aktivitet og forbundstilknytning.

 

Jeg greier ikke å se spøkelser på høylys dag. Det er nok derfor jeg ikke ville passet inn i NV. Jeg vil heller skyte :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har adri opplevd at verken våpenlovene/forskriftene eller Politiet har lagt en eneste begrensning på min skyting.

 

Det er derfor skruen strammes sakte...

 

Vil du at det skal forbli sånn, eller er du villig til å gi opp en del av hobbyen for å kunne fortsette med en annen?

Du er medlem av NROF... syns du det er greit at landet du skal forsvare uthuler lovverket ved å skrive tolkninger til tolkningen som de så prøver å benytte som lov?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har over hode ingen følelse av at reglene strammes inn slik at det har konsekvenser for seriøe sportsskyttere og jegere. Ingen av de utallige jeg omgås innen begge miljø beretter om noen innstamning som går ut over hobbyen/fritidsinteressen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har over hode ingen følelse av at reglene strammes inn slik at det har konsekvenser for seriøe sportsskyttere og jegere. Ingen av de utallige jeg omgås innen begge miljø beretter om noen innstamning som går ut over hobbyen/fritidsinteressen.

 

Skutt noe særlig praktisk hagle i det siste? Eller kjøpt deg en FN-fal for å kunne skyte major?

Eller prøvd å kjøpe en magnum revolver til spesialfelt? Noen tanker om hva "heldempet" egentlig betyr?

Link to comment
Share on other sites

Må vel si at jeg absolutt synes at innstramminger i regelverket begrenser mulighetene mine til å drive jakt på den måten jeg ønnsker. Tenker først og fremst på antall våpen i garderoben. 6 er for få, hvis man jakter variert. Ser heller ikke noen god grunn for å begrense dette. Blei fortalt på skytterbanen her om dagen at konkurranse skyttere må levere inn det gamle løpet for å få et nytt. Hvis dette stemmer kan jeg ikke se at det gjør hverdagen enklere for disse. Hvis vi ikke snart samler oss og sier i fra på en saklig og ordentlig måte. Så er jeg redd for at vi tilhører siste generasjon som kan jakte og skyte som vi gjør nå.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Må jeg dokumentere trening og konkuranse i alle...?
Du skal altså dokumentere ditt behov for de forskjellige våpen du har. Har du registrert for eksempel 4 pistoler, men bruker bare tre av de (som du kan 'dokumentere') betyr det troligvis at de vil 'vurdere' å tilbakekalle våpenkortet på den du IKKE bruker i konkuranse.....

Men her er det jo uansett ikke mulig å bevise at et bestemt våpen har blitt brukt.. Jeg for min del har fått innvilget 'reservevåpen', men kan jo ikke dokumentere HVILKET våpen jeg bruker...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har over hode ingen følelse av at reglene strammes inn slik at det har konsekvenser for seriøe sportsskyttere og jegere. Ingen av de utallige jeg omgås innen begge miljø beretter om noen innstamning som går ut over hobbyen/fritidsinteressen.

 

En kort oppsummering:

 

1 - Praktisk Hagle.

2 - Kjøpe FN FAL el. lign til major (for å ikke nevne at det burde være greit å kjøpe hvilken som helst AR15, uannsett hvem som har produsert det. Det er tross alt ikke noe mere skummelt med en Daniel Defence enn en DPMS...)

3 - "Magnum" revolver til spesialfelt.

4 - Heldemper saken.

5 - Våpen garderoben med bare 6 våpen.

6 - Levere inn gammel løp for å få kjøpt en ny. Selv om den gamle ikke egner seg i konkurranse, kan de ofte brukes til trening!

7 - Blysaken kan vel også taes med som enda et eksempel på et tåplig forbud uten fundament i virkeligheten.

 

Det er vel sikkert enda flere momenter som kan nevnes, som ikke er listet her.

 

Totalt sett vil jeg påstå at dette utgjør en del betydlige begrensinger på vanlige, lovgyldige mennesker, uten at det fører til noe redusert kriminalitet el. lign.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Det er endringer jeg fint kan leve med.

 

Kom plutselig på en uttalelse fra en tidligere europamester som jeg var på kurs med: "Først begynner de med praktisk pistol. De som er talentløse, gir opp og prøver praktisk rifler. De som mislykkes også her, begynner med praktisk hagle. Mislykkes de også her, blir de RO fra Helvete" :-)

Link to comment
Share on other sites

Etter hva jeg har hørt jobbes det nå for å fjerne varslingsplikten på 48 timer i hjemmebesøksparagrafen.....Da kan politiet når som helst stå på døren og kreve å undersøke huset ditt!

 

Jeg håper virkelig dette ikke stemmer, men det overrasker meg ikke om noen jobber for dette......

Link to comment
Share on other sites

Det er endringer jeg fint kan leve med.

 

Kom plutselig på en uttalelse fra en tidligere europamester som jeg var på kurs med: "Først begynner de med praktisk pistol. De som er talentløse, gir opp og prøver praktisk rifler. De som mislykkes også her, begynner med praktisk hagle. Mislykkes de også her, blir de RO fra Helvete" :-)

 

Ja du kan leve med det.

Det finnes de som kan leve med at enhåndsvåpen blir forbudt, og noen som skyter felt kan sikkert leve med at det blir slutt på praktisk osv.

Jeg tror tiden er inne for at alle som eier et skytevåpen står sammen nå, for hva blir det neste som blir offeret.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Litt forundret over kravet om startkort.

For å holde byråkratiet på et minimum og lommeboka slank har jeg skutt i klasse A i pistol i flere år.

Det er jo der man havner uten startkort og det er ikke et krav om startkort for å delta.

 

Startkort er et absolutt krav fra politiet men ikke fra forbundet?

Eller

Noen utformer krav til skytterne uten å ha satt seg inn i reglemanget til det aktuelle forbundet?

Eller.

Jeg driter meg ut her? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Det er endringer jeg fint kan leve med.

Vet du hvilke endringer jeg fint ville ha levd med? La meg nevne noen få. De angår jaktfelt, metallsilhuett, DFS, skeet og trap. Derfor applauderer jeg innskrenkninger på dette området, med samme logikk som deg. :roll:

 

Kom plutselig på en uttalelse fra en tidligere europamester som jeg var på kurs med: "Først begynner de med praktisk pistol. De som er talentløse, gir opp og prøver praktisk rifler. De som mislykkes også her, begynner med praktisk hagle. Mislykkes de også her, blir de RO fra Helvete" :-)

Tee many martoonies? Unnskyld at jeg spør, men dette fortjener virkelig et enkelt spørsmål: Skyldes dette kjekkaseriet ditt at du kanskje ikke er heeelt 100 prosent edru når du poster? Jeg tror sannelig det ble litt for mye MPG og rusbrus på deg, jeg.

Link to comment
Share on other sites

Det er endringer jeg fint kan leve med.

 

Ettersom du skyter NROF kan du muligens tenke tilbake til en tid da du brukte noe av tiden din til noe som ikke ga umiddelbar gevinst for deg selv, men tjente et annet ( hvem vet kanskje høyere) formål.

 

Hvis jeg forteller deg at mange av oss andre her inne ikke kan leve med de innstramningene i løkkene og måten nye løkker stadig legges om våre kollektive nakker på. Mener du da at to fyrer på Grønland på en vilkårlig og udemokratisk måte skal få fortsette uten at det bryr deg, bare fordi dine interesser tilfeldigvis ikke har blitt berørt enda?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan forstå hjemmebesøksparagrafen (jeg vet om våpeneiere som definitivt hadde hatt godt av besøk) - dersom den ikke blir misbrukt (noe jeg desværre begyner å se at det er gode muligheter for).

Jeg kan KANSJE se en fordel med egenmeldt - og av klubb attastert medlemskap og akitivitet.

 

Det jeg derimot IKKE evner å fatte er hvorfor jeg som våpeneier automatisk skal klassifisere som potensielt kriminell??? Det er jeg nemlig IKKE, og burde derfor være fritatt å måtte bære ansvaret for å til en hver tid kunne dokumentere dette.

 

 

Jeg bor i et stille og rolig hjørne av dette landet, krimraten er lav og vi er attpåtil heldig med våre saksbehandlere på våpenkontoret. De er fagfolk som ikke har paranoide forestillinger om privat våpeneie. Men jeg har bodd noen år i mere urbane strøk, og jeg er bekymret over at man bruker såpass mye tid og ressurser på dokumentert lovlydige borgere når vi ser hva som foregår på gata rundt om ellers.

 

Det minner meg litt om en historie med to av mine kamerater som var i syden for noen år siden; Den ene av dem ble noe tidligere mett av det livet hadde å tilby, og satte kursen mot hotellet mens svirebror nr. 2 fortsatte det lystige lag i noen timer til. Til sist bega også han seg mot hotellet, og var ikke gått lange biten før han fant førstemann på kne under et gatelys, tydelig på leting etter noe - nøklene var mistet og det var bare å hjelpe til å lete, etter en liten time ga de opp, ingen nøkler å finne noe sted, selv om gatelyset lyste opp ganske bra var og ble nøklene borte. De satte kursen mot hotellet, og var et godt stykke inne i den nattesvarte gata da han ene sparket til noe, og sa faen tror du ikke det var nøklene... Var det her du mistet dem?? spurte sist ankomne svirebror, Jo, det var nok det - men det var mye enklere å lete der borte i lyset... For ordensmaktens skyld håper jeg de heller investerer i en lykt framfor å lete bare under gatelyset..

Link to comment
Share on other sites

Det jeg ikke kan fatte, er at tilsynelatende oppegående mennesker aksepterer at ansvaret flyttes.. (Det handler egentlig ikke om våpen)

Man aksepter altså at utøvende og dømmende makt skal slippe å finne deg skyldig i lovbrudd, det er mer praktisk at vi med jevne mellomrom beviser at vi ikke er kriminelle. Om ikke det er et meget utrygt skritt på vei inn i et totalitært og skremmende samfunn, så må jeg ha bommet på noe i samfunnsfag fordypningen min.

 

Jeg er enig med AndersG at det er plass for og muligens et bitte lite behov for kontroll av oppbevaring (Det burde bare ikke vært representanter fra politiet som gjorde det) og at man fktisk følger lovverket som regulerer våpeneierskap pr i dag. Men at man skal omgå det, eller forbedre det på eg et innitiativ uten de korrekte formelle prosedyrer... :shock:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...