Jump to content

Nissen gir bort M98 i 6,5 til skoleelev/student


Torf

Recommended Posts

Nissen gir bort rifle til skoleelev eller student født 1992 eller senere.

 

Denne er innkjøpt i "blinde/usett" til et prosjekt jeg ikke får tid til. Når jeg mottar rifla oppdager jeg at den er for fin til å skrus fra hverandre. Rifla er bygget på en BRNO M98 kasse, som ikke har vært innom Forsvaret, med Krag løp og sidemontasje. Kikkerten er Nickel 2,5x20 i nesten nystand. Rifla har meget fint ombygget militærskjefte med kryssbolt. Kolbekappa i gummi har stivnet helt og må byttes. Rifla er som sagt veldig fint satt sammen med den tighteste M98-militærkassa jeg har tatt i. Rifla var plombert for reinsjakt når jeg fikk den. Rifla er klar til bruk.

 

Se bilder:

 

IMAG0193.jpg

 

IMAG0196.jpg

 

IMAG0199.jpg

 

Pris: 0.-

 

Godkjent kjøpetillatelse en selvfølge.

 

De som er interessert må svare åpent i denne tråden.

 

Mvh Nissen

Link to comment
Share on other sites

hei :) Er ny på dette forumet og har ikke fått lest så mye men ser det er mye innteresangt :!:

 

Født 95, meget innteresert i jakt.

Bor på gård, har jakt område, mye gås og rev i område itillegg til mye annet jaktbare viltarter. Men det blir for langt hold til hagle.

Har ikke fått delta i rådyr og elgjakt fordi jeg ikke har rifle.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Melder på guttungen!

Han er født i 95 og går i andre klasse på videregående. Jegerprøven er fullført, og han jakter rådyr med sin gamle far. Rifle har han ikke fått fingeren ut for å kjøpe.

Om han skulle komme i betraktning blir julegaven fra meg at jeg tar en runde i verkstedet og foretar en grundig oppgradering med ny stokk, demper og avtrekk.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...