Jump to content

Garmin Astro


Peter

Recommended Posts

  • Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Vet ikke om dette har vært opplyst noe sted- i så fall må dere unnskylde meg dette innlegget. Med den siste oppdateringa av softwaren til Astro 320 fikk vi endelig tilbake en funksjon jeg har savnet fra den gamle 220-modellen. Nemlig at når en trykker "Dog", velger hund og trykker "Enter"- og så "Kart"- så er hunden sentrert i skjermbildet, zoomet til 30m nivå, og hunden panoreres automatisk slik at den alltid ligger i skjermens senter. Det likte i hvertfall jeg.

 

Tidligere fikk en opp hele sporloggen til valgte hund.

Link to comment
Share on other sites

Hei

Jeg skal ha meg en Garmin Astro 320 nå, og kjæresten min er i USA nå, og jeg vurderer å kjøpe en Garmin fra USA. Er dette å anbefale? Jeg er usikker på det med garanti og problemer med USA. Anbefaler dere å kjøpe i Usa? Jeg ser at de fleste butikker selger med DC 40, men at det er mulig å bestille fra amazon.com med DC 50, de koster da 500$. Er det verdt det? :) Det blir jo da ca 1600 billigere enn i Norge.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

astron min er filler,skal kjøpe ny 320.

Tenkte å kjøpe med dc 50 båndet men flere jeg jakter med har 220.

Synte å ha fått med meg et sted at 220 og dc 50 ikke virker sammen,stemmer det ?

Skal kjøpe us utgaven fordi alle jeg jakter med har det,hvor lønner det seg å kjøpe i fra med tanke på rask levering og pris da ?

Noen som har prøvd dc 50 på tysker ?

Har dessverre blitt et helvete å vere i skogen uten den.

Link to comment
Share on other sites

... og dagen er ennå ung så du kan jo rekke mer... :winke1:

 

punkt 1: er nok det mest alvorlige

punkt 2: sikkert ikke ulovlig å bestille. Det er vel bruk her til lands som ikke er lovlig.

punkt 3: hadde du fortsatt jaktklær på så tror jeg ingen kan ta deg for å ha kniv i beltet.

 

Skulle du mot formodning få kniven inndratt så skal du få kjøpt en ny av meg. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
Hei.

Har en liten Bretontispe. Lurte på om noen her erfaring fra å bruke T5 eller T5 mini på Breton. Skal slå til på tilbudet hos gsport (5400kr for Alpha 100+T5)

Takker for svar.

 

Jeg har ei Breton tispe som jeg bruker T5 på. Null problem det :-)

Genialt med lyd og vibrasjon på Alpha 100 og T5 for innkalling av hunden. Hunden min kan til tider gå veldig langt ut og da kaller jeg inn med lydsignal. Hun kommer da inn til hun får kontakt med meg og søker videre.

Hørte noe om at den nye Alpha 50 ikke hadde denne funksjonen, det er jo helt idiotisk å lage en ny modell der dette ikke er med.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...