Jump to content

Hadde forumet en kræsj nå?


Ranger

Recommended Posts

Jeg hadde ikke problemer i går.. Og dagens problem var garantert riktig, da var url-adressa ikke tilgjengelig. Hvorfor det hendte kan være kjekt å vite, men jeg tror ikke vi har så mye å frykte! Gamle SL døde fordi maskinisten ville det slik.. Det skal vel mer til her!

Link to comment
Share on other sites

Stygg sak. Kjøpte ny pc idag og skulle logge meg inn på Kammeret og fikk noen stygge feilmeldinger som jeg ikke skjønte bæret av. Fikk nesten panikkangst og holdt nesten på å ta den klassiske "ta tastaturet og knus skjermen og hiv faenskapen pokkerivold" :evil: . Gikk tur med bikkja for å besinne meg og så funket det et par timer senere... 8) Stakkars Fruen som overhørte bannskapen til Husbonden.. :roll::roll:

Link to comment
Share on other sites

Kom heim fra jobb i halv firetiden og skulle logge meg på forumet. Fikk problemer med å få fram kammeret. Min første tanke var at min nye bærbare PC hadde begynt å skurre, men jeg kom jo inn på andre ting på nettet så det kunne det ikke være. Vel da tenkte jeg at da holder vel teknikerne på forumet med å justere et eller annet. Det er rart med det men man blir urolig med en gang forumet er nede. Man har jo friskt i minnet hva som skjedde med sluttstykket.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg fikk helt abstinens idag!

Dere må ikke gjøre sånn, særlig nå når jeg er sykemeldt og er på forumet hele dagene. :oops:

Ikke bare kom en inn på sidene, det så ut som om de ikke eksisterte.

Lastet inn litt, og POP så kom forrige side man var på opp igjen :shock:

Godt det var skyting ikveld, så ikke dagen ble for trist! :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

I formiddag også.

Fikk bare opp disse to meldingene i en times tid.

 

jtablesession::Store Failed

DB function failed with error number 126

Incorrect key file for table './kammeret_no/jos_session.MYI'; try to repair it SQL=INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` ) VALUES ( 'b089e09999627214c13ddfe8a4b69756','1240648469','','0','1','0' )

 

 

Network Error (tcp_error)

 

 

A communication error occurred: ""

The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.

Link to comment
Share on other sites

Plett umulig å komme inn i går kveld ja, men de foregående har fungert normalt.

 

Bortsett fra at det er veldig irriterende at Siste Innlegg er så treg til å oppdatere, stundom så er hele den søyla der borte vekk hos meg, og må oppdatere igjen for at den skal vises.

Link to comment
Share on other sites

Ble umulig å komme inn på kammeret sent i går kveld for meg også. This link is broken fikk jeg opp. De siste ukene har kammeret vært trekt når vi har vært mye folk pålogget. Det som er skrevet i margen forsvinner og man må oppdatere en gang til for å få frem de siste innleggene. Håper noen av teknikerne her prøver å fikse problemet for det er litt småirriterende.

Link to comment
Share on other sites

Det er nok på tide at ting fornyes.

Ut fra annonsene bør jo økonomien muligens være i stand til det, uten at jeg vet noe.

Først, flytt domenet over på en raskere server.

Bruk penger, og KJØP et forum som er smidigere/raskere og mindre resurskrevende en phpBB.

Først da, slipper vi disse problemene.

Dette er vel muligens en sak for det nye styret...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...