Jump to content

Kammerstevne 08?


Skaubjønn

Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg blir med og ordner. Har aldri arrangert stevne før, og har hendene full av tommeltotter :oops: Men jeg er stor og sterk, og litt dum, så jeg kan settes til jobber ingen andre gidder ta :D

Men, som skilt pappa har jeg ikke en tøddel slingringsmonn i forhold til frihelger... (Jada, var min skyld). Så det må være en helg i partallsuke om jeg skal få det til. Er klar over at det ikke blir førsteprioritet, at man må legge til en helg det passer, men nå er det i hvertfall sagt.

Link to comment
Share on other sites

De som er i komiteen MÅ ha anledning til å komme på et par møter før stevnet . Et av møtene må foregå på Hollabanen. Den som får en forespørsel om å være med i komiteen MÅ ha mulighet til det. Komiteen er også de FØRSTE som kommer og de SISTE som går.

Ha du ikke anledning til det så si NEI til komitearbeid, men still gjerne opp for å hjelpe til under stevnet. Det er det alltid behov for.

Dette er superviktig, for vi er helt avhengig av at komiteen stiller opp 100% og ikke trekker seg underveis.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
drar opp denne "gamle" tråden.

 

hvordan er det med kammerstevne, var det bare ett ønske fra grasrota eller er dette noe som ledelsen har vurdert seriøst? bare nyskjerrig....

Det jobbes seriøst med saken.

Morten Vinje kommer med mer info ganske snart, ... regner jeg med. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zaitsev: Hvis det blir stevne skal jeg sørge for att det blir noe hest indrefilet og slenge på grillen ..

Skal oxo stå for krydring og grilling av denne , men da for noen andre stå for grillen .men skulle vel ikke være noe større problem regner jeg med .Savner forøvrig litt info dersom det skulle bli ett stevne .Vet det er tidlig ,men sommeren nærmer seg og noe har familie som oxo vil være med på planleggningen .

Link to comment
Share on other sites

Jeg var med på SF07, og synes det var kjempegøy! Nå er det vel heller usikkert på om det skjer noe mer på den fronten, jeg har ihvertfall ikke hørt noe. Det er jo mye ferre folk med her på kammeret, men spennende folk! Så kanskje det ikke hadde vært så mange som ble med, men også ikke så sinnsykt med jobb å organisere et treff en helg til sommeren med skyting og skryting?

 

Ikke dumt....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dette er noe som det virker artig og få vært med på ja. Og Ulefoss er jo bare en liten svipptur. Og hvis bilen til godeste Bamrud er i så dårlig forfatning kan det hende han trenger skyss tilbake igjen til den vakre Lierdalen.

Link to comment
Share on other sites

Hvorvidt slikt skal gjennomføres eller ikke, blir en styresak.

 

Er styre informert?

 

Ja, jeg er såååååå morsom atte!! 8)

 

Den fødte humorist, helt klart.

 

 

Helga var avsatt til bever, så jeg savnet i grunn ingenting(det kunne selvsagt vært mere bever, men jakt er jakt).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...