Jump to content

Kammerstevne 08?


Skaubjønn

Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det kan vel da la seg gjøre at forumbrukerne selv kan lage ett eller annet skytetreff, og hvorfor ikke legge noe inn i F.eks Big Bore Shooting. Man må vel ikke være avhengig av et styre, så lenge man kan innhente tillatelse til å arrangere noe i kammerets ånd.

 

Skjønner ikke hvorfor det hele tiden må være styret som må sette på seg tenkehetta og lage til ting. Vi har jo tross alt en gjeng som har gjort en flott jobb med SL stevnet i flere år, det kan vel tenkes å få til noe slikt, nå som SL er i koma.

Link to comment
Share on other sites

Tror mange, inkl. styret, blir glad om du eller andre tar initiativ til å arrangere noe slikt Hallgeir. Problemet så langt, er at mange sier de kunne tenke seg et stevne, noen sier de godt kan arrangere det, men ingen kommer langt nok til å si sted, dato, klokkeslett og ta med x antall skudd.

Link to comment
Share on other sites

For min del så klarer ikke jeg å arrangere et Kammerstevne nå. Det er utrolig mye jobb i forkant av et slikt stevne. Men det er ikke værre enn at noen møtes et eller annet sted og skyter og har det sosialt.

Men skal det løftes opp på samme nivå som SF-stevnene så syntes jeg at det kan vente ett år.

Tror Kammeret har bare godt av å få litt fotfeste først. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...