Jump to content

Kammerstevne 08?


Skaubjønn

Recommended Posts

Jeg var med på SF07, og synes det var kjempegøy! Nå er det vel heller usikkert på om det skjer noe mer på den fronten, jeg har ihvertfall ikke hørt noe. Det er jo mye ferre folk med her på kammeret, men spennende folk! Så kanskje det ikke hadde vært så mange som ble med, men også ikke så sinnsykt med jobb å organisere et treff en helg til sommeren med skyting og skryting?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg er med .Kan sikkert få en bra pris på kjøttet til banketten i år oxo..Tar også med noen kg hest indre ..slager i fjor på sf 07, . :lol::lol: :lol:Skal denne gangen prøve og holde meg nykter nok til att jeg er i skytbar stand denne gangen . :oops::oops::oops:

 

se bilde i avateren .(fra banketten sf 07 )

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg er med .Kan sikkert få en bra pris på kjøttet til banketten i år oxo..Tar også med noen kg hest indre ..slager i fjor på sf 07, . :lol::lol: :lol:Skal denne gangen prøve og holde meg nykter nok til att jeg er i skytbar stand denne gangen . :oops::oops::oops:

 

se bilde i avateren .(fra banketten sf 07 )

 

 

 

va jo i kjempeform du på søndagen :lol::lol::lol: eg e glatt me, og henger meg på at det skal på "rett" side av fjellet :twisted:

 

 

men eg er meduansett.... vestlandet eller svalbard er ett fett :lol:

 

 

og den hesten va inni h...... god

 

 

"Hest er best å spise"

Link to comment
Share on other sites

Jamen... jamen... han heter da ikke "bonden"???

 

Er det ikke hønepønemannen vi snakker om? :shock::mrgreen:

 

@Bambi: JEG er iallfall såpass ung enda at jeg kan gi deg en dytt on det er nødvendig! :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke om jeg vil dit mer.. Det er for flatt landskap til å trille i gang "traktoren" min på denne gudsforlatte plassen. Mine gamle skyttervenner er dessuten blitt eldre og skrøpeligere siden sist, så noe dyttehjelp blir vel vanskelig?.. :|

 

Men det er i dette landskapet at kombicampen liker seg best! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Oioioioi :?

 

Ro dere ned folkens. Hvorvidt slikt skal gjennomføres eller ikke, blir en styresak. Fram til avgjørelse er tatt, stiller jeg meg ikke avvisende 8)

Du villreinjegeren, se denne meldingen over her fra Peter da!han har nå fått et forsiktig lite press på seg, så får styret se om dette er noe de ønsker. Vi har jo sagt et klart og rungende JA, og får håpe de finner et tidspunkt som passer for flest mulig. Som skilt pappa er det 50% sannsynlighet for at det passer meg

Link to comment
Share on other sites

Ja men da sier vi det er i orden. Siden evig unge Hentis og han andre unge lovende Trønder'n kan være dyttegutter, :) og gamle Mestere fra Øst og Vest tar med vognene sine + at jeg kan ta med gammelt skrapjern og loddebøker, så gir jeg som styremedlem min stemme! :P

Link to comment
Share on other sites

Oioioioi :?

 

Ro dere ned folkens. Hvorvidt slikt skal gjennomføres eller ikke, blir en styresak. Fram til avgjørelse er tatt, stiller jeg meg ikke avvisende 8)

Du villreinjegeren, se denne meldingen over her fra Peter da!han har nå fått et forsiktig lite press på seg, så får styret se om dette er noe de ønsker. Vi har jo sagt et klart og rungende JA, og får håpe de finner et tidspunkt som passer for flest mulig. Som skilt pappa er det 50% sannsynlighet for at det passer meg

 

Jeg regner med at du tar ansvar for vaffelsteking under stevnet, Skaubjønn? :mrgreen:

 

PS. Du må gjerne ta med deg hun vaffeldama... er mange her inne som ikke er så kresen som deg, og ikke lar seg skremme av ei dame med kvaliteter også på kjøkkenet... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du verden :shock::P

 

 

Detta høres spennende ut. Skulle slike akiviteter finne sted stiller undertegnede seg pent og pyntelig, men sporenstraks i påmeldingskøen. Og skulle det være behov for hjelpemannskap kan jeg være behjelpelig der også.

 

Stå på karer :idea:

Link to comment
Share on other sites

Oioioioi :?

 

Ro dere ned folkens. Hvorvidt slikt skal gjennomføres eller ikke, blir en styresak. Fram til avgjørelse er tatt, stiller jeg meg ikke avvisende 8)

Du villreinjegeren, se denne meldingen over her fra Peter da!han har nå fått et forsiktig lite press på seg, så får styret se om dette er noe de ønsker. Vi har jo sagt et klart og rungende JA, og får håpe de finner et tidspunkt som passer for flest mulig. Som skilt pappa er det 50% sannsynlighet for at det passer meg

 

Jeg regner med at du tar ansvar for vaffelsteking under stevnet, Skaubjønn? :mrgreen:

 

PS. Du må gjerne ta med deg hun vaffeldama... er mange her inne som ikke er så kresen som deg, og ikke lar seg skremme av ei dame med kvaliteter også på kjøkkenet... :wink:

:oops::oops: ...ehhh... :oops: ... har ikke så veldig mye kontakt med henne lenger... kan du si... men jeg har jo mailadressen liggende, så da oversender jeg avatarbildet ditt hentis, og ber henne ta med ungene og fvaffeljern og stille på Kammerstevne som din vaffelkokk? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...