Jump to content

Kammeret treff på villmarksmessa på lillestrøm


donner

Recommended Posts

Kunne man på en eller annen måte få synliggjort hvilke markedsaktører som også er kammer-brukere? Det er sannsynligvis ikke bare jeg som ikke er "på hils" med hele våpenbransjen i Norge, og som ikke vet hvilke firma f.eks. donner, jeger64, poacher osv. representerer.

 

Dette for nettopp å kunne stikke bortom på messa og si "hei". :)

 

mvh

Ulken

Link to comment
Share on other sites

Kunne man på en eller annen måte få synliggjort hvilke markedsaktører som også er kammer-brukere? Det er sannsynligvis ikke bare jeg som ikke er "på hils" med hele våpenbransjen i Norge, og som ikke vet hvilke firma f.eks. donner, jeger64, poacher osv. representerer.

 

Dette for nettopp å kunne stikke bortom på messa og si "hei". :)

 

mvh

Ulken

 

:mrgreen: se hva som står ved siden av avartaren min :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hva med røde toppluer og binders i jakkeslaget :wink:

Jækla synd vi ikke har fått kommet i gang med salg og utsendelse av Kammercapser enda.

De hadde kommet til sin rett i slike sammenhenger.

 

Men de kommer! Om ikke i tide til årets messer, så i alle fall til neste års. :D

 

En kam, eller kammer (i flertall) i brystlomma ville gjenkjent kammeratene. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

men fra spøk til revolver folkens, det er da enda ett par mnd til messa, det må da vel være mulig å få til noe caps eller noe til den tid?, helst i litt god tid så vi rekker å få kjøpt de og da..

 

hvis du har tid/penger kan du jo spørre styret om du ikke kan få den æren å bestille :D

Link to comment
Share on other sites

men fra spøk til revolver folkens, det er da enda ett par mnd til messa, det må da vel være mulig å få til noe caps eller noe til den tid?, helst i litt god tid så vi rekker å få kjøpt de og da..

 

hvis du har tid/penger kan du jo spørre styret om du ikke kan få den æren å bestille :D

 

 

vel, nå har jeg lite kjenskap til den bransjen da, men vi har vel noen her som er tilknyttet den bransjen og som kan gi ett tilbud på en "kammmerfolk på villmarksmessa 09" caps. og da med bindene bestilling før de blir satt i produksjon så burde dette gå greit vel?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Et lite forslag!

 

Dersom kammeret effektene kommer ut før denne tid, er det vel en idè og ha på seg dette? lettere gjennkjennelige da.

 

Tror denne messa kommer en uke for tidlig til att vi får sendt ut Kammereffekter i forkant! Men vi kan jo prøve!

Link to comment
Share on other sites

Skal guttungen i bhg fredag 17. april, så skal jeg garantert en tur da. Vi hadde med han ifjor, og da var det mye surving og styr. Da var han jo bare 1 år. Nå er han jo 2 år. Mye kan ha forandra seg, men pga. den stria med han, så ble turen "litt" kortere enn jeg hadde lyst til, så det var mye jeg ikke fikk sett så mye på som jeg ønska. Og han har jo ingen som helst glede av dette når han er så liten heller.

 

Men jeg sendte nettopp en sms til muttern jeg, og spurte om hu kunne passe han på torsdag. Så da ordner det seg, tenker jeg 8) Jeg gidder helt klart ikke å dra meg inn dit på en lørdag eller søndag, for da koker det vel av folk der. Det orker jeg ikke gitt. Så eneste alternativet er torsdag eller fredag.

 

Men det hadde jo vært litt kuult å hilst på Monsen på lørdag eller søndag da. Men det veier ikke opp for folkemassen gitt. Jeg kommer vel til å prøve å være der i 1230 tida, sånn at dem som evt. har stått i kø, har kommet inn.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg vil stille ut en del London bestguns av forskjellige typer. I år er det ingen nye ("desverre") men i litt mer rolige prisklasser, Også skal jeg introdusere en ny fransk børsemaker som lager veldig interesante dobbeltrifler. Er dere hypp på en liten bestgun prat er det bare og svinge innom.

 

Har dere noen våpen dere av diverse grunner dere vil ha verdivurdert, for eks av forsikringsgrunner eller mtp framtidig salg, så vil jeg ha en våpenekspert fra London på standen min Torsdag den 16, og vi vil utføre gratis verdivurderinger.

 

send pm hvis det er av interesse.

Link to comment
Share on other sites

Da fikk jeg oppdatering fra villmarksmessa og de har faktisk laget ett banner på jegerpuben i 2 etasje med kammer treff slik at folk kan finne og treffes på en bestemt plass :wink::mrgreen: all ære til messa for ett slikt tiltak :D

 

Var dette jeg også fikk til svar da jeg sende en mail til de om å lage en møteplass :D ---->

 

Hei, Per!

 

En god ide som vi skal ta med oss! Vi skal forsøke å lage et seil "Møteplass for www.kammeret.no" som vi kan henge opp i Jegerpuben som ligger over mezzanin i 2. etasje. Takk for tipset - og velkommen til Villmarksmessen!

 

Med vennlig hilsen

Villmarksmessen AS

Vegard Lund

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...