Jump to content

Jeg har sett et spøkelse!


Sako 30-06

Recommended Posts

Hvis noen husker Mildots fullmånetråd, så postet jeg et lite stemningsbilde i den tråden:

thumb_IMG_0609.jpg.

 

Det bildet jeg postet var bare jpg-fila. Jeg har akkurat sittet og jobbet med råfila, og jeg oppdaget noe skummelt. Her er den prosesserte råfila:

thumb_IMG_0609_edited-2.jpg

 

Se nøye på skogen der skisporet møter den mørke skogen, på høyre side av skisporet:

thumb_IMG_0609_edited-3.jpg

 

Uhuuuu!!! :shock::shock::shock:

 

 

NB: Jeg har ikke gjort annet enn å justere kontrast, eksponering, fargebalanse og ta utsnitt!

Link to comment
Share on other sites

Har et skrømt her hjemme som plager meg litt med å slå av tv'n av og til. En gang slo musikken på mobilen seg på, jeg gikk å slo av musikken. Da jeg hadde lagt meg på sofan igjen slo musikken seg på igjen (mobilen lå på kjøkkenbordet). Jeg gikk å slo av igjen, gikk å la meg på sofaen og musikken kom på. Da tok jeg telefonen med meg, men da kom ikke musikken på, men så gikk jeg på dass å da kom jaggu musikken på igjen..!! Jeg satte meg i sofaen igjen etter å ha slått av musikken og ingen ting skjedde med mobilen, men så skulle jeg hente en film i hylla litt senere og hva skjer? Joda, musikken slo seg på igjen..!! :shock: Noen bilder har ramlet ned fra veggene om natta og sånne småting. Har lagt oss med lukket baddør, men om morgenen står døra oppe.. Tror pinadø det bor noen her som ikke betaler for seg :lol:

Link to comment
Share on other sites

Kommer tilfeldig på at det er mange jegere som ser spøkelser i dårlig lys ! På en seterveg etter litt vegarbeid ble det ei rot som ble absolutt til en tiur når man kom kjørende med lys tidlig morgen/kveld slik passe i en slak sving ,ja den var nifs lik og etter ei hviss tid gikk jeg bort til denne rota på dagtid men fikk meg egentlig en god latter , den var peppra med haggel :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg husker jeg så en sak om et ektepar fra Bærum som hadde vært på ferie i et eller annet tropisk område. Det dreide seg om et fotografi fruen hadde tatt av ektemannen, der han sto på en liten trebro under trekronene. Det som fikk dett til å gå kaldt nedover ryggen på dem, var det som viste seg på bildet da de hentet kopiene i fotoforretningen etter fremkalling. I grenne over mannen hang det nemlig en diger slange av en art som er kjent for å slippe seg ned på byttet.

Link to comment
Share on other sites

Sidder og tænker på en gammel engelsk film. Den må være fra først i '70-erne. Den handler om en engelsk mode fotograf, som tager billeder i en park. Da han laver forstørrelser, syntes han at han kan se en person med en pistol. Det ender med at han laver kæmpe forstørrelser i mørkekammeret. Husker ikke hvad det ender med eller filmens navn. Men fin fin film.

 

jes

Link to comment
Share on other sites

Tror pinadø det bor noen her som ikke betaler for seg :lol:

 

Ja, dere kan få sakt det :D

 

Så hvis de bestaler for seg, så kan di bare være??

 

Tja :lol: Men han skremmer dattra mi på 3, hun ser en "mann" sier hun.. Men så lenge han verken rører krutt, kuler eller våpen så får han være her, men rører han noe av det, ja da er det rett til åndenes makt, prester osv :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kom med den Facebook-linken!

 

Tror jeg må skuffe dere alle med en plausibel forklaring. Hvis du ser på det øverste bildet, så ser det ut som det er en skrå lysning i skogen bak de første trærne, litt opp i lia. Det er nok denne lysningen som antar spooky proporsjoner for et søkende sinn! :lol:

 

Har jeg rett Sako? Du kjenner jo terrenget regner jeg med.

 

Jada jeg vet; Gledesdreper. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo fanden så klart at det bare er er spill av mørke granbuster og hvit snø i passelig kombinasjon, men det var da et morsomt bilde? :mrgreen:

 

Og ja, du har rett: Gledesdreper ;)

 

 

For ordens skyld: Jeg håper endelig ingen trodde at jeg faktisk hadde begynt å tro på okkulterier og andre snurrepiperier nå...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...