Jump to content

Første revolver, what to choose??


BenA

Recommended Posts

Vurderer revolver som neste på innkjøpslisten.

 

Bruk: Revolver Felt samt presisjonstrening istedenfor .40s&w for å redusere tiden jeg bruker på hylsejakt, men samtidig skyte med noe som beveger seg litt.

 

Alternativer:

 

img3319Smith-and-Wesson-M686-Weigh.jpg

http://www.wingevapen.no/index.php?do=product&id=1996 <- ca 12.000

 

img1095164224.jpg

http://www.wingevapen.no/index.php?do=product&id=627 <- ca 7.000

 

26_-853084815.jpg

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=32022926 ca 11.000

 

Fyr løs, hvilken og hvorfor..

Link to comment
Share on other sites

en kammerat har en weighted barrel 686.. den har utrulig bra samlinger og nesten ikke rekyl med vektene i.. der var vasklig og rekke og få ut alle skuda når vi var på felt stevne før den ble tuna men etter den ble tuna så går den som en drøm.. jeg lurer også på og kjøpe med en sån etter vært.... men alle de bør bli tuna til stvne bruk

Link to comment
Share on other sites

Jeg har den øverste. Etter at den har vært hos Roy Baumann, er den perfekt.

En vanlig 686 med full lug og besøk hos samme mann er muligens marginalt dårligere, men bedre på enhånds om du ikke er svært muskuløs.

 

Svaret avhenger av din økonomi. Hvis differansen på 5000 kroner ikke spiller noen rolle, kjøper du den øverste. Hvis ikke den midterste (686).

 

I revolver er det S&W som teller (i dette prisområdet). At noen sverger til Ruger/Lada etc, skal du ikke bry deg om.

Link to comment
Share on other sites

Bruksområdene du oppgir, revolverfelt og presisjon, krever ikke magnumammunisjon. Du vil sannsynligvis bli mer fornøyd med en god .38 Special revolver. Dessverre er utvalget av revolvere i .38 Special veldig begrenset og mange velger derfor en .357Mag i stedet om de skal kjøpe nytt. Før du gjør et endelig valg, ta en ringerunde til noen av de ledende forhandlerne. Det hender de får inn våpen fra dødsbo som er i tilnærmet nyforfatning. Se om du kan finne f. eks. en mod. 14 med underlug (14-6). Definitivt en av de aller beste revolverne fra S&W. Siden de er så gode, er det sjelden at noen av heldiggrisene som har en slik ønsker å kvitte seg med den og derfor er de omtrent aldri å finne i bruktmarkedet, er vel bortimot 5 år siden sist jeg så en slik annonsert på finn.no.

 

Dette var generelle råd, det er jo alltids en mulighet å spesialbestille revolvere fra eksperter som Thomas Spuhr (fineguns) eller Ralf Merkle (merkle-tuning). Forøvrig har Club30 utviklet noen veldig fine modeller som er standardisert og dermed tilbys til lavere priser enn blodcustom produkter. Noen er bl.a. utviklet i samarbeid med Ferlach studenter.

Link to comment
Share on other sites

Før det skeier ut i den ene eller andre retningen, det er en grunn til at jeg har listet de 3 alternativene, det ha seg merke, bruk etc.. Jeg ser meg ut våpen for lang tids eie, så om jeg velger M686 istedenfor 686, så velger jeg M686 for den marginale tilpasningsvennligheten fremfor 686 som er litt mere kjøp og skyt.

Link to comment
Share on other sites

Før det skeier ut i den ene eller andre retningen, det er en grunn til at jeg har listet de 3 alternativene, det ha seg merke, bruk etc.. Jeg ser meg ut våpen for lang tids eie, så om jeg velger M686 istedenfor 686, så velger jeg M686 for den marginale tilpasningsvennligheten fremfor 686 som er litt mere kjøp og skyt.

M686 eller 686? Kan du være vennlig å beskrive forskjellen på M686 og 686? Eller tuller du med oss, og "M" er bare en forkortelse for "model"?

Link to comment
Share on other sites

Er det riktig at alternativ 3 er 8-skudds?

 

Isåfall ville jeg valgt den. 8 skudd betyr at tilbringeren skal snu sylinderen rundt en avstand (sektor av en sirkel) som er litt mindre enn for 6 skudds. Merkes det? Muligens vil du kjenne det på et våpen som i utgangspunktet allerede er en short action. Jeg tror ihvertfall at det kan være et potensiale i trimmingen av en 8-skudds - for de som virkelig vil ta ut alt.

Link to comment
Share on other sites

Det optimale er nok alt. 1. Spesialbestillt frå customshop med .38-tønne. (Særleg sidan tittelen er "Første revolver", ikkje "Eneste revolver". :wink: ) Det er faktisk seldt 686'ar med reine .38-tønner i Norge, så slike tønner finst.

Link to comment
Share on other sites

Sjøl har jeg aldri valgt våpen ut fra utseende eller eksklusivitet. At et våpen er populært betyr bare at det (etter all sannsynlighet) fungerer bra for de fleste, så det vil være lettere å få det solgt til en OK pris dersom man skulle ønske det. Videre vil det være lettere å få tak i deler, og det vil være flere børsemakere som kjenner våpentypen og kan mekke på den.

 

Velge våpen etter utseende? Vel, det er nok en mager trøst å stå der etter funksjoneringsfeil nr 4 og tenke: "Men den er iallfall jævlig tøff å se på!"

Link to comment
Share on other sites

Hva med denne fra børselars?.

http://www.borselars.no/vapen/revolver/ ... el-10.html" target="_blank

 

Jeg har den, men bygd på en M19 ramme for å kunne fyre av magnumladninger. Man må lade selv til denne. Jeg valgte også et rustfritt Lothar løp for utseende sin skyld. Den er ikke like kul som weighted barrel, men den skyter hull i hull. Fabrikkammo tenner ikke så du må lade selv.

Link to comment
Share on other sites

Nå har det seg sånn at jeg liker ting som ikke alle andre har, men samtidig ønsker jeg en gjenkjennelsesfaktor blandt de jeg skyter med. Der er nok mange spesial eller custom modeller som er bedre etc.

 

Jeg vil TIPPE at en s&w enten det er 686 standard eller weighted modell, vil overgå meg teknisk i flere år fremover, og når jeg en gang tar igjen teknikken, finnes det muligheter hos børsemaker til å dra den til nye høyder.

 

Synets 8 skudds tønne saken ser greit ut, ikke like sprek som weighted barrel, i tillegg har du fordelen med at den skal dra 8 skudd pr 360grader rotasjon, noe som vil bety at den er lettere å dra enn 6 skudds i DA mode.

 

Må nok ymte frempå banen om å få skutt noe mere revolver før jeg tar ett valg ser jeg..

 

So many choices to make!!

Link to comment
Share on other sites

Synets 8 skudds tønne saken ser greit ut
Mer enn 6 skudds tønne styrer folk unna av den enkle grunnen at det blir FOR MANGE avtrekk for å komme rundt hvis en av (som oftest hjemmesmidde) skudda svikter på første forsøk. :wink:
Link to comment
Share on other sites

Skjønner og er enig med deg Domino!

Men ut fra disse tre som er avbildet ovenfor tror jeg nokk ikke at det er noen problemer å få tak i deler eller kunnskap av børselarser :)

 

Når jeg skal kjøpe handvåpen så blir det selvsagt etter noe som det finnes deler til, men også etter min smak av utseende.

Ikke alle er enig ved mine eller noen andres valg hver gang..

Å slik er det nå bare. Alle har sin smak å mening.

 

357Mag TRR8 liker jeg godt. Kan gå for M&P R8 vis jeg ikke får tak i TTR8.

 

fasp4w.jpg

 

GSG 1911 22Lr er jeg ikke i tvil om. Den skal jeg ha.

GSG1911-MD-1.jpg

 

De to siste valgene av handvåpen skal stå åpne til jeg kommer over noe som jeg liker..

Link to comment
Share on other sites

Om den har høy eller lav siktelinje, 5-skudd, 6-skudd, 8-skudd, 30-skudd whatever.

 

Det er DU som skal venne deg til våpenet og trene til å bli god til å bruke det. Du vil lære å kjenne det og vite hvordan du må sikte med nevnte våpen :D

 

Eneste du må tenke på er at våpenet må fungere. Det går tross alt den veien du peker.

Link to comment
Share on other sites

Normalt vill man ha så av siktelinje/kjernelinje som mulig. Dvs toppen av løpet/siktet bør vare så lavt over handa som mulig.

Siktelinje = linjen mellom for- og baksikte. Lav siktelinje (dvs. siktelinje nær kjernelinjen) reduserer parallaksefeilen og er en av utallige ubetydelige fordeler som vi pistolskyttere forelsker oss i.

Kjernelinje = senterlinjen gjennom løpet. Lav kjernelinje = kjernelinje nærmest mulig hånden. Dette medfører lite munningsvipp. På konvensjonelle revolvere ligger denne naturligvis "milevidt" over grepet i motsetning til pistoler flest. Eneste måten å komme problemet til livs på er å holde så høyt grep som mulig på skjeftet. Der kan f.eks. en påsveist beverhale være til hjelp.

Link to comment
Share on other sites

Den Merkle, Ehhh ingen hane jo. Med tanke på singelshot.

Ellers var den fin, utenom sikte opplegget.

Det ble meg for stort..

 

Har søkt å googlet TRR8 i noen mnd nå.

Det blir som med alt annet av våpen, alle har sine minus.

Men jeg ser ikke noe problem i å kjøpe en.

Var litt skeptisk til rammen selv i starten, men ikke nå lenger.

Link to comment
Share on other sites

Må nok si at jeg er enig med mange her som anbefaler en ren kaliber 38 som første våpen. For det første har du da muligheten til ganske raskt å få tillatelse til en ny revolver i 357 magnum :) . Hvis du først kjøper 357 må du ha aktivitetskrav som gjør at du kan få reservevåpen (10 stevner innenfor våpengruppen).

Kan forøvrig si at jeg har en av PC 627 med 8 skudd i rustfritt (som vist bilde av som våpen nr 3). Selv denne som er i stål er svært lett når du skyte magnum. Jeg har byttet til et 7 tomms LW løp og satt på full underlugg og da er den glimrende til magnum, som er det eneste jeg bruker den til nå.

For skyting som krever rask omladning fungerer det også rimelig dårlig med 8 lange patroner (38/357) og klips. Vesentlig vanskligere enn med f.eks 45 acp (har en sånn også).

Når det gjelder den PPC revolveren som ligger på Finn kan jeg opplyse at det er en glimrende revolver til PPC primært. Regner med at det er revolveren som har satt norgesrekorden i PPC R 1500.Sikteskinna er vel en Wichita regner jeg med. Kan selvfølgelig også brukest til felt, men kan nok da oppleves som noe tung med en hånd.

Link to comment
Share on other sites

Kaster ikke bort penger på en ren 38 for så å kjøpe en 357Mag senere....

Skal ha en 22lr GSG og en Smith.. 357Mag etter 6mnd.

Har til nå vært ca 15 ganger på pistol klubben siden januar.

 

Når egne våpen kommer i hus, skal jeg være med på annen klubb å skyte hver Tirsdag også,

så lenge det ikke kræsjer med Hoved klubben. Men det går nokk bra. Det skjer Søndager eller Mandager som regel.

Så aktivitet skal det bli nokk av.

 

Har også til nå fått prøvd en god del handvåpen til nå..

 

Pistol 22Lr Baikal Vostok

Pistol 22Lr Ruger Mk1

Pistol 22Lr Browning Buckmark

Pistol 22Lr Walther gsp

Pistol 22Lr Hi standard Citation

Pistol 32 Walhter Manuhrin

Pistol 9mm Tanfoglio Combat - Første pistol jeg prøvde.

Pistol 45 A.C.P Para Ordnance

 

Revolver S&W 22Lr mod 17

Revolver S&W 22Lr mod ?

Revolver Ruger 32 Magnum Sp101

Revolver S&W 357 Mag - Perfekte kaliber til meg... :)

Revolver S&W 357 SuperMag (Maximum)

Revolver S&W 44 Spesial

Revolver S&W 44 Mag (m/kikkert)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Beklager til trådstarter over off topic i tråden som gjelder hvilken første revolver!

Men:

Har til nå ca et oppmøte på 15 ganger på siden januar.

Vær oppmerksom på at det våpenkontoret er interessert i er aktiviteten FØR du søker om våpen.

Ett oppmøte vitner om lite oppmøte og kan ødelegge for en søknad. Hva du gjør ETTER at søknaden er godkjent er ikke i samme grad relevant. (Ikke alle våpenkontorer har mulighet eller kapasitet til å følge opp aktivitet i etterkant.)

Må nok si at jeg er enig med mange her som anbefaler en ren kaliber 38 som første våpen

Dette er jo veldig individuelt. Det som ER viktig er at du har råd til flere våpen og BUK for flere våpen. Hvor mye skal du skyte med de forskjellige våpnene?

Det blir dumt å gå for to våpen når det ene bare blir liggende i skapet? Hvis du kjøper EN god revolver kan du jo heller bruke litt mer på å tilpasse og tune denne for mer allsidig bruk. :wink:

Link to comment
Share on other sites

"Har til nå ca et oppmøte på 15 ganger på siden januar"

Hehehehehe...

 

Det vart helt feil skrevet..

Jeg har 15 oppmøter siden januar på 4 mnd alerede!

Sorry, min feil.. :oops:

 

Skal nokk skyte mest med 22Lr GSG, men 357Mag kommer ikke til å ligge i skapet..

Så trenger ikke å bekymmre deg :)

Link to comment
Share on other sites

Hvilke våpen en har behov for, har man ikke engang en anelse om etter 15 oppmøter. Jeg gjentar ikke en anelse om. (Selv om det skal sies at du er på rett spor, er dette initiert av råd fra andre, da du ikke har erfaring til å vurdere dette selv på nåværende tidspunkt).

 

Store ord vill sikkert mange si, men jeg skal begrunne de.

 

1: Hvilke våpen som passer en, vet en ikke etter en titt eller en prøveskyting. Man kan danne seg en kvalifisert oppfattning av om ett våpen ikke passer, eller om at det kansje passer (sistnevnte gjerne under en rus av glede ved testing av nye våpen, som senere blir byttet ut med en følelse av skugffelse når en oppdager ting som gledesrusen maskerte). En kvalifisert oppfattning baserer seg på mye trening og endel konkurranseskyting, og tar gjerne noen år å opparbeide seg. (En nybegynner har ikke engang en anelse om hva som vill eller ikke vill utgjøre en fordel for konkurransebruk).

 

2: Som nybegynner har man gjerne sterke meninger om våpen, og hvilke man ønsker seg (been there, done that). Men man ser gang på gang at forelskelsene ikke varer, når hverdagen banker på.

 

3: Som nybegynner har man heller ikke kommet så langt at man vet hva man vill trives med å gjøre innen skytesporten.

 

Så langt hvorfor man som nybegynner, bør ta våpenvalg etc. litt med ro. (Noe som etter min mening er nesten umulig for en gira skytter som ikke har oppnådd en høyere grad av selvbeherskelse, smidd i flere års aktiv konkurranse skyting). :wink:

 

Som nybegynner bør en først forsøke å avklare hvilket nivå man ønsker å oppnå (mengde aktivitet og trening, samt hvor man ligger i nivå i forhold til de man ser for seg å konkurrere med).

 

Dernest hvor mye penger man ser for seg å bruke pr/år. (Er man aktiv, ryker det ofte svært mye penger når en legger til transport).

 

 

Så over til kaliber.

 

Skal man totalt sett skyte og konkurrere mye, og spesielt i programmene 1R og 7R. Er det helt klart at en revolver i 38spc bør vurderes.(Samt hjemmelading av amo).Dette da en ren 38spc gir flere fordeler. (man slipper randen av krutslam som hindrer kamring av 357m hylser. samt at man ungår problemer ved senere søknader på t.d. 357m til 1SM1, og man kan til og med risikere bedre presisjon rett ut av esken).

 

Etter mitt syn er bruk av samme våpen til 1R og 1sM1 ikke heldig. (Spesielt ved tuning og hjemmeladning).

 

Er man som de fleste, kjøper man en S&W 686 i 357m, skyter fabrikk amo, og lar være å tune den. Så spiller det ingen rolle om man har samme våpen til 1R og 1sM1 (da man uansett ikke skyter nok til å verdsette forskjellen).

 

 

Kort sagt handler alt om aktivitet og behov, for hvordan skal en som ikke er spesielt aktiv vite hvilke behov han/hun har i forhold til våpen utover at det smeller når en trykker av?

 

 

 

Hvilket våpen du bør kjøpe vet altså ikke noen av oss, men en S&W 686 (i target spec) i 38spc, er aldri feil. Selv foretrekker jeg revolvere med flytende tennål framfor fast tennål, da de første etter mitt syn er enklere å få til å fungere optimalt (krever minst av børsemakeren).

 

Full lug / halv lug/ ingen lug spiller ingen rolle, det er hvordan du oppfatter balansen i våpenet som betyr noe, samt om siktene passer deg. Ikke om det ser tøft ut eller ei (som forøvrig i seg selv er ting en nybegynner / eller samlere legger mer vekt på enn faktiske opplevde egenskaper).

 

Gå og kjenn på, og skyt med forskjellige våpen og forskjellige grep (og da mener jeg under press som i en konkurranse). Så vill du oppdage at samme våpenet, med forskjellige grep. Normalt vil ha helt forskjellige egenskaper med forskjellige grep, og oppleves helt forskjellig fra en treningskveld uten press.

 

Er man usikker, kjøp det som selger best, så en har noe å bruke til en vet hvor man ønsker å gå med sporten. (og som er lett å selge).

Link to comment
Share on other sites

Du har sikkert rett i de fleste tilfeller.

Selvsagt vet man ikke alt på 15 oppmøter. Det mener jeg ikke heller.

Men jeg står for 357Mag. Jeg er ikke den som skal tråle gjennom alle stevner som er i landet, og ivertfall ikke planer om å bli noe verdens mester innen pistol skyting.

Det er oppmøter på klubbens bane og skyte med venner som teller mest for meg.

Gjøre noe sammen lokalt.

Liker å si ting med bilder...Dette bilde har jeg hatt i siden 1979.

Sier mye om hvor jeg er, og hva jeg står for.

 

24e6m9y.jpg

 

Jeg ble også med for at jeg synes skyting generelt gir meg ro i de små øyeblikkene.

Ren medisin...Er så godt å slappe av hverdagen. :yawn:

Slapper daglidags ikke av...Alt for mye stress i kroppen.

Tabbletter å annet kunstig lort kan andre ta seg av..Been there, done that :crazy:

For meg blir det 357Mag...Rett størrelse, god rekyl, slik jeg opplevde det iallefall..Rett oppskrift på min medisin.

Kommer sikkert ikke til å kjøpe noe annet en 357Mag og 22Lr GSG.

 

Skulle i starten fylle opp med handvåpen av det som var mulig.. Men ser i dag at det er bare tull.

Har også fått snakket/roet ned en annen skyte kompis, for han skulla ha 460Mag først.

Sikkert tøft å spennende i starten..Men men..resten skjønner vel de fleste.

Men jeg skjønner at han vil ha den...

Jeg velger min/e etter det jeg har diskutert, lest, utseende og ikke minst prøvd.

 

Som jeg skriver , du har sikkert rett. Men jeg tror du tar feil av meg å mine valg.

Det finnes untak noen ganger..

Kanskje er det denne gangen...Vi får se. Time will show.

 

Mest av alt, jeg er ikke usikker i mitt valg.

Jeg er bombe sikker på

34hhuso.jpg

Aldri vært så sikker siden 1971.

 

M. :-D

Link to comment
Share on other sites

Uansett om man har 1, 15 eller 100 oppmøter, vil man aldri kunne lære seg å skyte ordentlig eller finne ut av hva man trenger før man har et eget våpen man kan fikle med selv uten at andre kødder det til (justere sikter, bytte grep, bytte deler etc. Rett og slett gjøre den personlig).

 

Jeg startet min "karriere" som pistolskytter med et tjenestevåpen.

 

Etter disse 6 månedene i en klubb gikk jeg til innkjøp på hva jeg selv hadde ønsket meg siden jeg var en unge.

 

Første pistol var en Luger :mrgreen: Rett og slett pga jeg alltid har ønsket meg en. Denne er jo også treffsikker som juling.

Kjøpte også en GSG-1911 noen uker etter. Den er med meg hver gang jeg går på banen og gjerne en 300 skudd også (sistnevnte blir ikke med hjem igjen :wink: ).

 

Så har jeg handlet diverse andre håndvåpen. Men så kom havesyken alà ungdomslyster igjen, da handlet jeg meg en Desert Eagle. Selv om jeg hadde hørt mye om at disse kunne man like godt kaste på blinken. Men du og du, den utdanker samtlige andre grove våpen i klubben hva angår presisjon 8)

 

Kort fortalt, eneste måten man kan bli god til å skyte er å skyte masse. Jeg vil tippe en 500-2000 skudd (Kommer an på kaliber) pr håndvåpen for å bli skikkelig god på det enkelte våpen og over 10.000 skudd generelt for å få "feelingen" om hvordan man skyter, teknikker blir instinkter osv. Selv brenner jeg av alt mellom 500 og 1500 skudd hver uke.

 

Kjøp et våpen, tren med det. Du vil til slutt bli treffsikker med det!

Link to comment
Share on other sites

Justering av sikter osv, er noe jeg ikke har gjort på klubb våpen.

2 ganger kanskje. Men det er ikke det samme neste gang :)

Så det har jeg bare latt være

Får stå som det står når jeg skyter. Treffer uansett, samme hva jeg prøver. Spiser alt :winke1:

Treffer med begge øyne lukket. :mrgreen:

Nei Justering kommer når jeg får eget våpen. Det skal andre ikke skru på uansett. Kun meg.

Link to comment
Share on other sites

Du har sikkert rett i de fleste tilfeller.

Selvsagt vet man ikke alt på 15 oppmøter. Det mener jeg ikke heller.

Men jeg står for 357Mag. Jeg er ikke den som skal tråle gjennom alle stevner som er i landet, og ivertfall ikke planer om å bli noe verdens mester innen pistol skyting.

Det er oppmøter på klubbens bane og skyte med venner som teller mest for meg.

Gjøre noe sammen lokalt.

 

Jeg vet at jeg har rett, og jeg har ikke sagt ett ord om hva som er rett for deg. (Det vet kun du). :wink:

 

Men jeg skrev mye om hvilke forutsettninger man har etter hvor i "skytter"livet man er (etter 15 oppmøter kan man sammenlignes med ett 3 uker gamelt foster).

 

Siden du nå engang har lagt listen sån passe lavt (rekreasjonsskyting), så er ditt valg helt ok. Jeg vill tillogmed si at det nok er helt riktigt, men kommer du dithen at du får lyst til gjøre noe mer ut av sporten. Ja da kan du se litt nærmere på det jeg skrev.

 

Siden du nevner at du faktisk har tenkt å skyte endel 357m i våpenet, vil jeg anbefale deg å gå for ett noe tungt våpen (S&W686 modellene med full lugg eller vekter er helt ok). Samt lete opp Magnum stevnene for virkelig morro konkurranse.

 

P.s. Seriøst så er 44m i en 6.5" (eller lengre) S&W629 enda morsommere. :lol:

Link to comment
Share on other sites

At jeg kan dukke opp på et stevne er ikke umulig :)

En dag..

 

Har prøvd 357Mag 6" å det funker fint det..

Ikke noe rekyl å bli skremt av.

Liker også hel underlugg best. Penest å se på. Og veldig greit for vekten sin del, helt klart.

TRR8 har ikke hel lugg, men er spesiel på sin måte for meg.

Men man kan jo skru på vekter siden den har gjengete hull under løpet.

 

Blir det en 686 så må den minimum være svart/mørk.

Heter vel 586 da :)

Men jeg må få kjent å sett en TRR8 før jeg tar valget..

 

Som sagt tenkte litt på 44Mag i starten, men 357Mag holder for meg.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

De 6 mnd er gått, og til nå så har jeg kjøpt meg en Ny GSG 1911 og en gammel luger.

Lugern er Godt brukt og ok pris.

Vis den viser seg å passe meg godt.

Så vil jeg nokk jakte litt på en som har mere fin Finnish etterhvert. Bruke litt tid på det. Bytte ut mot den jeg har.

________________________________________________________________________________________________

357Mag venter jeg litt med. Siden det kommer nye 586 modeller igjen..jiiihaaaaaaa.

Okt/Nov Skulle det komme et parti.

_________________________________________________________________________

GSG skal få Classic Ivory-Like Grips. Har prøvd å sett hvordan det blir, og likte det godt.

Lugeren får det samme. Eller helt svarte. Ikke bestemt meg enda.

357 blir Samme som GSG. Liker Mørk/Hvitt kombinasjonen.

Få designet min egen lille medaljong for å ha i greps platene..Får se, bare ved tanken enda.

___________________________________________________________________________________________________________

4 håndvåpen kunne jeg tenkt meg 45 i Revolver. Blank Svart Taurus Judge i 4" eller 6" løp med full under lug. Å Ivory Grep så klart.

Vis man får kjøpt den her i landet da? Ikke sjekket så mye om det.

_________________________________________________________________

5 Håndvåpen må bli en (RegFri) billig Svartkrutt revolver i 44 eller noe sånt.

Link to comment
Share on other sites

Billig, regfri og som fungerer samt er trygg å bruke svartkruttrevolver finner du ikke :mrgreen:

 

Meld deg inn i NSU og søk heller på en ny en som ikke eksploderer med det første.

 

Når det gjelder lugeren, så kan du jo få blånert den opp igjen og ingen sier du ikke kan sette på Ivory-look-a-like grep på den :D

Link to comment
Share on other sites

Joda!

Det dukker opp en Super Billig OG Trygg en en dag. Må bare holde håpet oppe. :mrgreen:

Det blir nokk Ivory grips på Lugern ja.

Skulle skiftet ut noe deler og annet div før blånering, Noe er litt shabby... :( Men skal ta det i egen tråd.

Lugern får sin første natt her nå, må nesten være med på første natt.

03:47 Fokk........! :shock:

 

Later, ill be back..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Link to comment
Share on other sites

Joda!

Det dukker opp en Super Billig OG Trygg en en dag. Må bare holde håpet oppe. :mrgreen:

Det blir nokk Ivory grips på Lugern ja.

Skulle skiftet ut noe deler og annet div før blånering, Noe er litt shabby... :( Men skal ta det i egen tråd.

Lugern får sin første natt her nå, må nesten være med på første natt.

03:47 Fokk........! :shock:

 

Later, ill be back..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 

 

Legg gjerne ut bilde av den Lugeren når du står opp :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...