Jump to content

Villmarksmessa 2011, Lillestrøm:


Lynvingen

Recommended Posts

Da er det snart tur for Villmarksmessa 2011, 7-10 april.

Og om det ikke var fullt nok fra før med folk har de dratt inn Hage og Hytte messa også..

-Hvem av dere skal dit?

-Når?

-Hva står på handle/ønskelista?

-Noen som har tips om Utstillere det er verdt og ta en titt innom?

-Noen Spennende Nyheter dere vet om?

Kom gjerne med innspill om ting det er verdt og ta en titt på slik at vi andre kan være litt forberedt når vi tar turen til Lillestrøm:

Link to comment
Share on other sites

Har lyst til å ta turen, men det står på økonomien gitt... Mulig restskatt (serveren til Altinn.no er nede så får ikke sjekket), samt et hav av høvdinger i regninger, med forfall rett før neste lønn, som er 12. april... :? Burde sett på hagle til fruen, men det kan jo vente. Har aldri vært på den messa, så det kunne jo vært moro og bare reist og sett og da.

 

Har ellers lyst å stille adhdknotten, altså bretonvalpen min, på valpeshow der, men får se. Han er "liiiiiitt" vill enda! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hallo! Her er jeg :mrgreen: og meg treffer dere også på Villmarksmessa 2011, mer info om dette kommer senere i rett tråd :wink:

 

I år som ifjor kommer det litt produktnyheter som lanseres på messa.

Her ser du 2 bilder fra en ny jaktfilm som lanseres på Villmarksmessa 2011:

img5429Stillbilde%20103.jpg

 

img5428Stillbilde102.jpg

 

Alt er festet på film :wink:

 

Mvh

Korslund

Link to comment
Share on other sites

Da kan jeg omsider bekrefte at både jeg og Adelheid m.fl. vil være å treffe på Nojs/Kammerets stand under hele messa.. :)

 

Hvis min lille mobile lakkboks med avsug kommer gjennom beta-testinga skal jeg forsøke å demonstrere litt Duracoate, men hoved fokuset vil som vanlig selvsagt ligge på treverk samt behandlingen av dette. I år som i fjor har jeg også tømt Sanatoriets beholdning av Lurium på porsjonsflasker, og dette vil bli å få kjøpt på standen..

 

Vi sees vel? :wink:

 

Her noen bilder fra standen på fjorårets messe:

 

normal_phpyl0fAAAM.jpg

 

normal_DSCN0301.JPG

 

sany03471598440.jpg

 

test.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vi på Børsemakerlinja Kommer med egen stand og vi kommer til å stille ut en del produkter fra verkstedet vårt. Det jobbes, i skrivende stund, med enkelte av tingene som skal være med oss sørover men som ikke er ferdig enda. Det blir mest trolig ikke like mange komplette våpen som i fjor men det vill til gjengjeld bli mer fokus på produkter med litt finere mekanikk og leamikk.

Det vill bli utstilling av både flammeherding og rustbrunering. Anbefales på det sterkeste å ta en tur innom for en hyggelig våpenprat, og spesielt for de som selv vurderer å begynne på børsemakerlinja eller har unge håpefulle som har tenkt i de banene.

 

Det kommer ikke til å bli salg av produkter ved vår stand men Ungdomsbedriften kommer til å være representert.

 

 

Viss dette blir litt for mye reklame får dere gi meg pisk.. ;-p

 

BrunoMedvenlig hilsenBørsemakerlinjaEngerdal

Link to comment
Share on other sites

Hei

Har aldri vært på Villmarksmessa tidligere, men tenkte å ta meg en tur i år.

Jeg driver med litt modifisering av min Mauser M98. Tenkte å gå til innkjøp av nye baser, og gjerne en hel ala Picatinny.

Er slike deler å få kjøpt der? Noen som vet?

Link to comment
Share on other sites

Off topic:

 

Lynvingen er du lei sur gammel Ringnes burde du ta en tur innom Republic pub i alexander kiellands gate. Mange forskjellige ølsorter og enda flere whiskey sorter.

Får du ikke en bløt gane der får du det ingen steder.

Link to comment
Share on other sites

Off topic:

 

Lynvingen er du lei sur gammel Ringnes burde du ta en tur innom Republic pub i alexander kiellands gate. Mange forskjellige ølsorter og enda flere whiskey sorter.

Får du ikke en bløt gane der får du det ingen steder.

 

På lillestrøm?

Da finner du meg der hahaha :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...