Jump to content

Villmarksmessa 2011, Lillestrøm:


Lynvingen

Recommended Posts

Var inne og monterte i går efta, og det så meget bra ut, Norma har tatt den ganske langt m en DIIGGGERRRR trailer. en del nye utstillere også, Norsk jakt har stor stand og A-tec har egen stand.

 

Tror det blir en meget bra messe i år.

Link to comment
Share on other sites

Har akkurat meldt på spetakkelet mitt på valpeshow jeg nå, så nå blir det tur på søndag og, i tillegg til i morgen. :)

 

Ellers kommer jeg til å si dette til meg selv, fra i morgen tidlig, for jeg skal dit i morgen og: "Jeg trenger ABSOLUTT INGENTING - Jeg trenger ABSOLUTT INGENTING -Jeg trenger ABSOLUTT INGENTING -Jeg trenger ABSOLUTT INGENTING -Jeg trenger ABSOLUTT INGENTING -Jeg trenger ABSOLUTT INGENTING -Jeg trenger ABSOLUTT INGENTING -Jeg trenger ABSOLUTT INGENTING.............."

 

Men jeg kjøper sikkert noe lell.... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Skal innom på søndag for å handle hundegård og no utstyr.

Så skal jeg innom vorsteh standen og hilse på mor og far som representerer :mrgreen:

 

Håper å få kikka litt på de nye Leica kikkeretene og prata litt skit med Jan og Rino på WV.

Link to comment
Share on other sites

Serverer dere vaffler? hvorfor sa dere ikke det før?? :mrgreen: kommer innom i morgen, så da burdere dere ha en stoooor bunke vaffler klare :mrgreen:
Visst f... selger vi vafler, men jeg trudde ikke at det var det som trakk folk ? :mrgreen:

Angående vaflene, så er dette et slags "grasrot-tiltak" fra vår side. Vaffelkjøperne skriver ned jegerforeningen, skytterlaget eller pistolklubben sin på ei liste som vi trekker en vinner fra på søndag. Trekningen vil foregå før messa stenger så sant det ikke er stor pågang mot slutten av dagen.

Foreningen, laget eller klubben som blir trukket ut får hele beløpet fra vaffelkassa inn på konto.

 

Så til dere som hadde tenkt dere en tur på messa (eller kommer en tur uansett på grunn av Nojs-vaflene 8) )

Vær med å støtt "ditt lokallag" Kjøp vafler fra Nojs!

Link to comment
Share on other sites

Var på messa i går, 2 kjempe hyggelige karer som satt og pratet der.. Oppfordrer alle til og ta seg en tur innom Kammer standen for en hyggelig prat.. Kan hende jeg tar med PBGV min en tur inn der i dag om samboeren min ønsker dette..

 

Ellers så kikket jeg på en Kombi fra Valmnet jeg kunne tenkt meg..

Link to comment
Share on other sites

var en tur der i går.

 

savnet ett større utvalg av håndvåpen å titte på.

 

kjempe kudos til jakt og friluft:) skulle kjøpe meg nye Sordin hørselvern da mine var knekt i plasten. Selgeren tuslet inn på bakrommet og fikk de plastdelene som var knekt gratis. var veldig fornøyd da jeg kom hjem og sparte 1400 kr også:)

Link to comment
Share on other sites

Da hadde det vært hyggelig å vært der Lynvingen!Hadde vært artig å sett på hunden din. Men desverre å jeg prioritere annerledes resten av messa. Er nå på vei til Kina.

 

Krone: Vi får ta ett Basset treff senere, så får du ha en kjempe fin tur til Kina. Ikke for mye Sake nå da hehe :lol:

Link to comment
Share on other sites

var en tur der i går.

 

savnet ett større utvalg av håndvåpen å titte på.

 

kjempe kudos til jakt og friluft:) skulle kjøpe meg nye Sordin hørselvern da mine var knekt i plasten. Selgeren tuslet inn på bakrommet og fikk de plastdelene som var knekt gratis. var veldig fornøyd da jeg kom hjem og sparte 1400 kr også:)

 

Vurderte om jeg skulle kjøpe meg noen liknende, fungerer de bra?

Link to comment
Share on other sites

pris er det på vaflene? skal jeg støtte oss jeg

Jeg ser at det ikke er gitt svar på prisoverslaget.

Men du tok turen og kjøpte vafler for det du. :wink: Hyggelig å hilse på deg wolf.

 

 

Prisen pr. plate er kr 10,- .. Men vi har finni ut at det er alldeles for billig.

Link to comment
Share on other sites

Hei santo 1 :D

 

Det er en ting som er klinkende klar. Denne trekningen skal ikke gå upåaktet hen. :mrgreen:

Får jeg litt tid i morra så skal jeg få listet opp hvilke jegerforeninger, skytterlag og pistolklubber som er notert ned sånn etterhvert.

Men i dag har vi hatt liten tid til å oppdatere på kammeret i tillegg til litt pc problemer.

Link to comment
Share on other sites

kjempe kudos til jakt og friluft:) skulle kjøpe meg nye Sordin hørselvern da mine var knekt i plasten. Selgeren tuslet inn på bakrommet og fikk de plastdelene som var knekt gratis. var veldig fornøyd da jeg kom hjem og sparte 1400 kr også:)

 

Tipper at selgeren var selveste Breen. Importøren av Sordin. Var innom standen til Jakt og friluft i går for å kjøpe gelputer til hørselverna mine og ble betjent av ham.

 

Standen til Jakt og friluft var en av de få (fire-fem) standene på messa som var av interesse. Er noen år siden jeg var på messa sist og det virker som at det er færre stands der nå enn sist. Lurer på om det er en ettervirkning av finanskrisen.

Link to comment
Share on other sites

My bad. Jeg registrerer kun stands som er interessante for meg, og i år var det ikke så mange som fanget min interesse. Gjorde unna hele messa på under to timer.

Kan hende at jeg har blitt blasert med årene, eller at jeg endelig er ferdig med å kjøpe jaktdippedutter (tvilsomt :) ).

Link to comment
Share on other sites

var en tur der i går.

 

savnet ett større utvalg av håndvåpen å titte på.

 

kjempe kudos til jakt og friluft:) skulle kjøpe meg nye Sordin hørselvern da mine var knekt i plasten. Selgeren tuslet inn på bakrommet og fikk de plastdelene som var knekt gratis. var veldig fornøyd da jeg kom hjem og sparte 1400 kr også:)

 

Vurderte om jeg skulle kjøpe meg noen liknende, fungerer de bra?

 

Fungerer kjempebra til mitt bruk, praktisk skyting/rifleskyting. om sommeren så bruker jeg dem ikke, bare ørepropper så jeg slepper å bli så klam og tett på ørene.

Link to comment
Share on other sites

My bad. Jeg registrerer kun stands som er interessante for meg, og i år var det ikke så mange som fanget min interesse. Gjorde unna hele messa på under to timer.

Kan hende at jeg har blitt blasert med årene, eller at jeg endelig er ferdig med å kjøpe jaktdippedutter (tvilsomt :) ).

 

Du er ikke alene. Jeg synes messen var ganske så kjedelig i år.

Link to comment
Share on other sites

syns det ble tatt en del bilder av meg på messa jeg. ikke noen som har kommet ut enda?

Man er usikre på om man tør publisere da det ryktes at din PR-agent lurer i kulissene og vil kreve saftige royalities for bruk av fotografisk materiale med deg på. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...