Jump to content

KAMMER(at)-pils i Trondheim - NO IGJÆN?


Jørgen

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

JADA....JADA....JADA....

Jeg sier som "Fraulein Helga" sa da hun hadde sitt første amorøse møte med en skikkelig Trønder......

"Ich kome.....Ich kome"!

......og som alle disse martnas-selgerene alltid sier:

"og ikke bare det"

jeg tar med meg styret i Nidaros Benkskytterklubb, pluss muligens noen utvalgte spesialmedlemmer!!!!!!

 

Skyt beinet, vi snakkes ikveld klokken 20:00.....

Link to comment
Share on other sites

Jeg og kanskje flere rundt omkring i landet, lurer på om dere overlevde gårsdagen. :shock:

Kanskje dere holder på ennå?

Måtte jeg vedde penger, tror jeg dere er for dårlige i kroppen til å skrive og legge ut bilder nå.. :lol:

 

Referat og bilder vil jeg si vi må kunne forlange...

 

Happy hangover day...

Link to comment
Share on other sites

Hjem FØR 12?? :shock::roll:

Hva er dette for slags hobby-trøndere??? :roll:

 

Du sa noe der. Kanskje vi må teste ektheten på disse "trønderne" på kammeret. :lol:

Eventuelt sende de på rep-øvelse i trønderbataljonen. To uker med skinnvest, mokasiner og DDE bør gi de festlysten tilbake!!! :roll:

 

(Jeg er derimot ikke trønder, men forlot byen ved stengetiden.)

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig å se at dere opprettholder tradisjonen med våpenpratpils på mikro. Begynner jo å bli noen år siden sluttstykke.com avd trondheim arrangerte møter på mikro. Var tider det :D

 

Hvis jeg ikke husker helt feil så var det første treffet faktisk på samfunnet. Husker ennå jeg satt å ventet på kjetil der. Aldri sett mannen før i mitt liv, men vi fant da hverandre :D Ble mange trivelige kvelder etter det, med blant annet unge herr rocker Vannebo og for ikke å glemme Sig-man aka mr. Dahl :D

 

Er det ennå sånn at det blir 3 timer med våpenprat, før alle går over til å diskutere damer?? :lol:

 

Regner med det blir Trondheimstur på meg i begynnelsen av juni (skal en tur i gaula etter planen). Hadde vært hyggelig om det var et mikromøte mens jeg er der. Hyggelig å møte gamle kjente, og bli kjent med nye :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Regner med det blir Trondheimstur på meg i begynnelsen av juni (skal en tur i gaula etter planen). Hadde vært hyggelig om det var et mikromøte mens jeg er der. Hyggelig å møte gamle kjente, og bli kjent med nye :D

Siden jeg til nå har sneket meg unna alle slike treff, kunne det jo vært greit å vite om det er noen datoer som er aktuelle med det første (jeg ser foreløpig bort fra 18. mai :mrgreen: ).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Rrrrright, set the date, and I'll check if I can clear the time table at least. :D

 

Mye styr og rot her for tiden, med jaktkvoter, byråkrater og faanskap, samt at de mest effektive jegerne melder avbud og jeg må bestyre en flokk "noviser" i jakta, men på en annen side så er det mye mimring og slarv som skulle vært unnagjort i Trondhiem også.. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Neste helg......tanken er god, men den søndagen skal mitt legeme og min hund befinne seg på en hundeutstilling i andre enden av landet....hva jeg nå har der å gjøre... :?

 

Herrejemini, vi skal da i god Kammerånd befatte oss med drikking, her skal det ikke foregå intrigemakeri, bakvaskelser, beskyldninger og annet styggedom......

Klart du rekker å reise til "den andre" delen av landet før soloppgangen på Søndagen.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Foreslå en dato, du, så får de komme de som kan komme. De andre får skylde seg sjæl.

 

Den er grei!

 

Nå vet ikke jeg om folk helst ønsker Torsdag eller Fredag. Men jeg foreslår torsdag 20 eller fredag 21 mai :D

 

Hva mener folket? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...