Jump to content

KAMMER(at)-pils i Trondheim - NO IGJÆN?


Jørgen

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Venter i spenning........ja på fastsettelse av dato og tidspunkt ja....mener jeg. :roll:

For da hagler jo straks alle meldingene inn om hvorfor kreti og pleti ikke kan komme.

 

Peis på, bestem en dato, sett ett tidspunkt, så får de som har lyst stikke innom!

 

Ps: Sitter forøvrig fremdeles i varmen og koser meg.....30 grader i vannet, og 32 grader i luften, solen skinner :roll: .......

så ja; en kald pils frister.... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

jaja.... vet ikke helt hva jeg skal si, MEN her trengs det kraftige uttrykk...

 

Skal det virkelig være så forb.. vanskelig å ta seg en tur utenfor husets fire vegger??? :shock:

Nå har det vært gjort flere forsøk til å få med seg noen kammerater ut på en pils,MEN at det trengs et halvt år, og INGEN har hverken tid eller lyst til å få det til... I alle dager :shock:

Jeg har alltid fått høre at jeg som møring er både sidrumpa og grådig, men jeg har tid, penger og lyst til en tur ut atter en gang, som de siste gangene det har vært på snakk.

Så, kjære såkalt lettlivede trøndere, slipp taket i skjørtekanten til mor, gakk så hen ut av døra og møt opp på lørdag. De det ikke passer for kan møte opp neste gang, det er helt sikkert ikke siste gang det her....

kanskje for meg som drister meg til å si dette :roll:

dere henger meg sikkert ,hehe

Link to comment
Share on other sites

haha Problemet mitt er heller å ha mer enn 2 timer innenfor husets fire vegger....untatt når jeg sover.

Så helga 13-14 er det bare: 1 fest per dag, og 2 ski turer, huggig av 1 bil, 1 jegerfeltstevne og en kjæreste som skal ha tiden (samt 3 øvinger i div fag som skal leveres, men det er studier og havner i parantes). Men det er i alle fall i nærheten av byen. Denne helga er det lengre bort for å jakte og ha hyttetur.

 

MEN For all del det er bare å bestille bord må micro og ha det hyggelig men jeg rekker ikke komme innom. Derfor støtter jeg sako.

Link to comment
Share on other sites

Regn med meg også. Bestiller bord på microbryggeriet til kl.21.00.....som rullestolen til arne får plass ved også :wink:

Så får dere drikke min del av C2H5OH-kvoten :roll:

Link to comment
Share on other sites

Bestilt bord i dag ja, så det er bare å møte opp for de som kan:)

 

Neste helg kan bli litt verre for vår del, men skal ikke utelukke det. skal på utstilling med hunden lørdag, og etterpå er det på Honningsvågrevy på Olavshallen med påfølgende middag. Ikke umulig vi må sjekke innom micro for å se etter kjentfolk likevel :)

 

Så for de som føler for det: oppmøte på micro kl 21.00 i aften :P

Link to comment
Share on other sites

Og dere har vært gift i... ett år? Dette ser ikke bra ut :mrgreen:

 

Er vel snart 3 år, men så lenge jeg ikke glemmer hennes så tror jeg det skal gå bra! :wink: Og siden hun har bursdag på nyttårsaften så skal jeg nok klare å huske den til jeg blir 80 og senil... :D

Link to comment
Share on other sites

For å ta en liten oppsumering da, så kommer følgende:

 

Jørgen

Metallurgen

Barskekarsten

Sako 30-06

Loddfåvne

Fattern

 

Muligens:

338-RUM-Bang

Hoxy

revejeger1971

Tikka M55 308win

 

Ikke så veldig mange dette da, det kryr jo av kammermedlemmer fra trondheimsområdet. Skal dere bare slite sofaen i helga?

 

 

 

Edit: Ehhh... glemte meg selv som revejeger påpekte.. :oops::oops:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...