Jump to content

Godt nytt år!


Woff

Recommended Posts

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

har skadet meg i år...skulle skyte et par serier med gamle rypskudd fra halvautoen for å gi en ekstra piff på nyttårsaften,men på siste serien så ble det et hoyt smell,med påfølgene kjempe rekyl mot låret mitt...det viste seg nemlig at det hadde sneket seg inn et magnumskudd i magasinet :lol: ,så jeg gikk inn i det nye året med ei kraftig LÅRHØNE! :lol: godt nyttår.

Link to comment
Share on other sites

Godt nytt år! Hadde ikke kjøpt noen raketter, bruker heller pengene på andre ting som smeller! Men det var mye gøy å se! Ungene på 4 år og hun minste på 4 mnd sov under hele oppskytinga uten å våkne! Fatter ikke at det er mulig! Smalt noe vanvittig i en halvtimes tid og det blitset i vinduene! Men når alt var over, da ble det skriking hehe :wink: Nå skal jeg bare få i meg konjaken jeg fikk i julegave av BJFF så skal jeg komme meg i seng. Har pinadø ikke sovet siden i fjor :lol:

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg etter å ha fulgt skuddplan, avansert pusteteknikk, hatt hundre prosent fokus på siktemidlene og forestilt meg at jeg har en manisk positiv coach ala Bjørndalens, klart å få inn en innertier på nøkkelhullet og kommet meg inn i varmen.

 

Nå skal jeg hoppe i køya, men først vil jeg ønske alle et riktig godt nytt år.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...