Jump to content

Erfaringer med våpensøylen?(endret)


WinchesterM94

Recommended Posts

Litt (veldigt) lav innbytte pris på et våpen eg lurte og bytte inn og intrykk at dette var et lite aktuelt våpen og vanskeligt for dei og få solgt igjenn...

Beretta 682 Gold.. :?

Men eg visste bedre så det ble ikke noe avtale.. :lol:

 

 

 

John

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Det virker som om de ikke får noen bekreftet leveringstid fra Ruger.

 

Jeg hadde veldig lyst på en Redhawk med 7,5" løp, men de kunne ikke si når/om den kom på månedens leveranse før de fikk pakkseddelen fra Ruger. Dette skjedde 4 måneder på rad, så det endte med at jeg kjøpte en Super Redhawk istedet (heldigvis?).

 

Men de svarer raskt på mail og ting går i posten stort sett samme dag - når de har det på lager.

Link to comment
Share on other sites

Har bare positive ting og si om dem. Hyggelige og hjelpsomme folk. Nå har jeg bare pratet med dem over telefon og bestilt det jeg trengte. Hadde de det ikke inne det jeg skulle ha, skulle de bestille det og sende det i posten til meg. Og etter noen uker kom sakene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan skrive under på at våpensøilen er en butikk som tar kundene sine på alvor. Før jeg ble gammel nok til å få innvilget noe som helst av søknader var jeg stadig innom butikken og spurte om å få se på det de hadde i hyllene. Antagelig fryktelig irriterende for betjeneingen. Om de opplevde det som irriterende, så gav de aldri utrykk for det og viste meg det jeg ønsket å se av våpen.

 

Det er mulig at de så på det som en fremtidig innvestering. Jeg har da også lagt igjen noen månedslønner i Finnegårdsgaten :lol: !

Link to comment
Share on other sites

Hiver meg på erfaringskoret: Søilen er en butikk med god kunnskap og service.Ein får veldig lav pris på evt innbytte våpen, så det lønner seg å selge privat :wink:

Svarer ganske kjapt på mail.

På dei riflene og utstyret eg har kjøpt der, har vore konkurransedyktige på pris :D

Link to comment
Share on other sites

Har bare positive erfaringer med Våpen-Søylen.Har handlet noen ganger med dem opp i gjennom årene, og bare positive erfaringer. Kjøpte en brukt Colt Trooper fra dem i vår, og den vart sent samme dag som dem fikk kjøpetillatelsen. Fikk også beskjed om at jeg hadde 6mnd returrett visst jeg ikke var fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Søilen Senior var en stor kapasitet, sendte også varer til meg med faktura og kunne svare på alt! Skal litt til å fylle de skoene! Det er nok ikke like lett for junior. Våpen Søilen sliter en del for tiden pga sykdom men jeg er sikker på at han kommer sterkt tilbake når han er friskmeldt. God bedring til Junior! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter med 3 Ruger rifler i skapet og kan bare slutte meg til de som skryter av Søylen. Jeg har kjøpt en del av opp gjennom årenes løp, og har ingenting negativt å si. Imidlertid er ingen perfekt, så det kan godt hende at enkeltpersoner driter på draget der som andre steder.

Link to comment
Share on other sites

Hiver meg på erfaringskoret: Søilen er en butikk med god kunnskap og service.Ein får veldig lav pris på evt innbytte våpen, så det lønner seg å selge privat :wink:

Svarer ganske kjapt på mail.

På dei riflene og utstyret eg har kjøpt der, har vore konkurransedyktige på pris :D

 

Sendte for 3 uker siden mail til våpensøilen,winge,landrø og jaktogfriluft ang kjøp av ny sauer med diw utstyr....pressiserte at jeg kom til og handle der det beste tilbudet kom.....Fikk kunn svar fra jaktogfriluft og landrø,,, :shock: (snakker om 25-30000 laken) PS JAKT og FRILUFT vant selvsagt denne dealen også......................... :P

Link to comment
Share on other sites

Bare gode erfaringer med Søylen & co! De har tolmodig svart mange av mine tåpeligespørsmål båd muntlig og på mail! Har handlet både Hagle og salong der!

 

Huske at ikke alle er racere å svare på mail! Om du sendte til flere med vedlegg osv kan det ha blitt oppfattet som spam. Bare så det er nevnt! :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jaja etter litt vente tid...Som søylen ikke kan klanders for fant jeg ut, er børsa på plass i huset. Det tok 3 dager etter problemet ble løst før den var klar for henting på jobben :mrgreen:

 

Så da må jeg bare legge meg til alle andre her at søylen kan man trygt handle fra....Gleder meg som ett lite barn på mandag og få prøve skutt med ny børsa :wink:

 

Forøverig er det en Ruger No1 SS med laminat. I kla. 45/70 Gov.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Før jeg ble gammel nok til å få innvilget noe som helst av søknader var jeg stadig innom butikken og spurte om å få se på det de hadde i hyllene. Antagelig fryktelig irriterende for betjeneingen. Om de opplevde det som irriterende, så gav de aldri utrykk for det og viste meg det jeg ønsket å se av våpen.

 

Det er mulig at de så på det som en fremtidig innvestering. Jeg har da også lagt igjen noen månedslønner i Finnegårdsgaten :lol: !

Kjenner meg igjen der ja. Har kjøpt mesteparten av gønnsa mine der. Og aldri opplevd problemer med service eller reklamasjoner. Hyggelige, kunnskapsrike, serviceinnstilte og generelt good guys. Heia søilen.

Link to comment
Share on other sites

men er det noen som har peiling på når de får heimesida si opp å gå det hadde vært greit....

 

Snakket med Christian for et par dager siden og nettsida er rett rundt hjørnet.

Bestillte 30 mm ringer til rifla mi, han lovte å poste de samme dag, og dagen etter lå de i postkassen.

 

Søylen er den beste våpenbuttikken jeg har handlet med, og det er blitt noen over mange år!

Link to comment
Share on other sites

Og som nevnt tidliger, har en vert der noen ganger før og spør og snakker litt med de så betaler en skjelden full pris.

Har ikke vert den mest aktive kunden deres men har jaggu spart noen tusen der inne.

Har kjøpt både krutt , tennhetter og kuler til gode priser der.

Bruker heller pengene i bensin for og kjøre innom de enn bestille andre steder og betale mye i frakt.

Men de har altid så mye rart der ikke at det kan fort generere "må ha lyster"

Dette er en butikk eg ikke håper forsvinner og bruker de derfor så ofte som eg kan.

:D

Link to comment
Share on other sites

såvidt jeg skjønner er denne butikken i bergen. da blir det jo to ting jeg som nordlenning lurer på. er jo lenge siden vi sluttet med fast bergenstrafikk på vårparten og hurtigruta er dyr.

hvordan er de med priser på sendinger, (gjør de ting billigst mulig eller gjør de det enkelt og bruker postens dyreste og enkleste transport? ) og så var det det med nettside. kommer det til å bli en nettbutikk eller bare en side der man kan se og sikle over ting en vil ha?

Link to comment
Share on other sites

Og som nevnt tidliger, har en vert der noen ganger før og spør og snakker litt med de så betaler en skjelden full pris.

 

nja, har lagt igjen noen månedslønner hos Søilen og alltid betalt det varen koster. Og det er helt greit-jeg vil mye heller ha en butikk som overlever enn minner om den kjekke sjappa som ga så fine rabatter.

 

Om nettbutikker; skal det drives netbutikk må den være oppdatert og fungere, som feks hos Midway og Jaktfall; hvis ikke er det bedre å ikke ha i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Spør du etter rabatt, så kan jeg nesten garantere at du får det om enn ikke så mye.

 

Våpensøilen er en av de beste innenfor det de driver med.Lokalene begynner å bli små, ekspeditøren må nesten stå opp i kartonger med blykuler fra Klette når han slår inn i kassa :mrgreen:

 

Har trakket i over 20 år i den sjappa og er vel den våpenbutikken jeg har handlet mest i...

Anbefales på det sterkeste og støtter meg til kommentaren om Arnt er en hyggelig og positiv medarbeider.

Han har også grei responstid på e-post.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Veldig fornøyd med Våpen-Søilen!

Kjøpte min første og andre pistol der samt noe skyteutstyr og ammunisjon, hyggelige folk som svarer kjapt på mail og er hjelpsomme i butikken. Det har gjort at de alltid er førstevalget mitt når det er noe våpenrelatert jeg trenger.

Link to comment
Share on other sites

nja, har lagt igjen noen månedslønner hos Søilen og alltid betalt det varen koster. Og det er helt greit-jeg vil mye heller ha en butikk som overlever enn minner om den kjekke sjappa som ga så fine rabatter.

 

Må ikke komme in Armani dressen din og alle gulsmykkene da.

:lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Dårlig med Armani og gull, savnes like mye som blank stausbil og "kul"-cruiser :lol:Om noen lurer kan jeg kjøpe Armani, gull, bil og båt, men siden jeg ikke har tro på at det gjør meg lykkelig på noe vis lar jeg være :wink:

 

Mulig jeg er snål, men som sagt-jeg betaler det varen koster; da får jeg det jeg trenger og butikken finnes der neste gang jeg er i Bergen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...