Jump to content

Takk, Hjemmelading.no


peders

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har samme opplevelse med servicen til Trond, har han varen på lager så sendes dette samme dag. Har faktisk opplevd å få det på posthuset dagen etter bestilling, helt suverent.

 

Ett lite problem: Trond er så hyggelig å prate med at det er fort gjort å bruke mer kroner enn en egentlig hadde tenkt. :wink::D :D

Link to comment
Share on other sites

jeg slutter meg bare til denne, rett før jeg dro på sjøen fikk jeg helt akutt behov for ett par småting, sendte en mail til Trond og visp så lå pakka i posten to dager etterpå.

 

en annen ting jeg like med hjemmelading er måten de sender på, på pakka står der bare at den er fra Trond, ergo vet ikke kona at det er fra en forhandler, og når så regningen bare ligger inni ser heller ikke kona noe beløp, og da er det vil det være mulig å ro litt når det gjelder innhold, kan jo bare være noen tomhylser til patronsamlingen...

Link to comment
Share on other sites

Ole_Netland skreiv :

en annen ting jeg like med hjemmelading er måten de sender på, på pakka står der bare at den er fra Trond, ergo vet ikke kona at det er fra en forhandler, og når så regningen bare ligger inni ser heller ikke kona noe beløp, og da er det vil det være mulig å ro litt når det gjelder innhold, kan jo bare være noen tomhylser til patronsamlingen...

 

Så riktig som ein sending kan være, absolutt ein flott fordel med Mr. Alvestad.. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Eg også har nettopp bestilt deler til lading hjp Trond her, så eg har litt tidsfordriv. Men har ikkje fått beskjed om noko forskudd/oppkrav, men eg betaler gjerne på forskudd, det er heilt ok, men fordyrende oppkrav, så Posten kan gnikke seg i hendene, den vil eg gjerne spare meg for. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg deler ikke deres erfaringer , har prøvd å kontakte han to ganger per edb-post uten hell , virker jalla på meg at han ikke gidder å svare på mail engang.

 

Det er ingen unnskyldning men forsøk på en forklaring:

Kan de ha gått i spam-filteret hans?

Har selv opplevd at innkomne mail havner i mitt spam-filter uten at jeg skjønner hvorfor :?

Burde ikke skje hos en forhandler, men hvem vet?

Det kan jo være en forklaring?

 

Spør fordi jeg aldri har opplevd slik du beskriver med Trond, og aldri hørt andre som har det heller.

Har alltid fåt raske svar og lynrask levering gjennom mange år!

Så jeg tror der er en "logisk" forklaring på dette.

 

edit:Rettet litt, så meningen min ikke skal misforstås!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Trur faktisk at det er eit eller anna problem med mail systemet eller leverandører Neowulf og Thunderbrd, eg sendte mail til Trond i forrige veke, fekk ikkje svar samme dag eller neste, så tok eg kontakt igjen, og fekk mail tilbake.

Så svarte eg på den mailen, etter 3 dager fekk eg ein mail tilbake med Undelivered mail bla, bla, bla, så ringte eg Trond for å bestille..

Men det viser seg at Trond alikevel hadde fått min bestilling på mail, og at denne allerede var satt i bestilling. :shock::)

 

Så mitt tips er, ring Trond, ein kjekk fyr i sin beste alder, så hjelper han deg ut med alt det du måtte ønske, kjapp levering, gode priser !! :D

 

Edit : Det var forrige veke eg sendte mai, tok kontakt over helga, så det er snakk om nåtid, ikkje for lenge sidan.

Link to comment
Share on other sites

sist jeg sendte mail havnet den i junk mail boksen hans. Etter en tlf samtale ordnet alt seg :D Fikke snakket med en hyggelig mann og fikk det jeg ville ha innen kort tid :D

Jeg har sluttet å forvente at alt ordner seg med mail. Får jeg ikke svar etter et par tre dager bruker jeg å ringe.. er ofte at mail havner i junk mail

Link to comment
Share on other sites

Om en eller flere gjøker ikke betaler eller lager trøbbel som han må bruke ekstra arbeidstid på og i verste fall taper penger, så skjønner jeg at han må gjøre noen tiltak desverre.

Bestillte div fra han i dag og fikk umiddelbart en bekreftelse i mail boksen.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, jeg kikka litt på priser og la sammen en .222 patron med 40gr v.max, Norma hylse, vithavouri n-110 (aner ikke om det kruttet funker, og tenker ikke prøve), + federal tennhette. Prisen ble ca 15kr pr patron :| Ikke akkurat motiverende for å begynne med hjemmelading for min del. Det er sikkert fine priser det, sammenliknet med midway feks, men det koster jo ikke mer enn 4-10kr for en grei jaktpatron i butikken. Blir vel billigere med gjenbruk av hylsene regner jeg med men..

Link to comment
Share on other sites

Slenger meg på her jeg og!. Det finnes sutre tråder, så det her må være motsatt. Har handlet med hjemmelading.no 1 gang jeg, men bra service. Skulle ha en plast dings til å samle opp brukte tennhetter til RCBS pressa mi. Hørte på Midway(som jeg kjenner best), men han karen i tlf var ikke så entusiastisk, å mente at dette kunne helt sikkert ikke skaffes. Før jeg gir opp hører jeg på hjemmelading.no. Joa!, dette kunnes skaffes iløpet av et par dager, å som nevnt lå det i postkassa mi iløpet av noen dager. Sånt liker jeg :) .

Link to comment
Share on other sites

Om han ikke har til inntensjon å besvare mail fra nye kunder, kan han jo bare skrive det på sida si

 

Det var et særdeles godt råd. Svært mange i butikk ser ut til å mene at epost er mindre viktig enn en telefon eller en fysisk person, mens de som er fortrolige med datamaskiner gjerne bruker epost siden det er (burde vært) mer effektivt.

Link to comment
Share on other sites

Ja!, ang E mail, så er det nesten ingen butikker som svarer/bruker det. Rart?, for det er jo på nettet folk er i 2010(og åra før og). Rart, for å selge er jo det dem lever av, å komme lettest i kontakt med kunder må jo være det beste. Men de fleste butikker er som regel underbemannet, å de stakkars som jobber der har mer enn nok med å betjene dem som er i butikken/på døra. Hvorfor lage mer bry og stress å begynne å svare på e mail og da.

Link to comment
Share on other sites

Nåja, Berit er ikke kona til Trond, men en god jobb gjør ho uansett. Ad mail problemer, har det vært noe av det, ei stund i høst var det veldig mye som ikke kom igjennom og leverandøren ble purret. Noe kan nok fortsatt gå i spam filteret og ladespørsmal kan ta noe tid, men bestillinger av varer, som ikke er på lager, blir foretatt med en gang. Dersom noe virker unormalt, ring.

Og: Trond vil gjerne ha bestillingene på mail, det er raskere enn en telefon :D men en skjelden gang kan det lønne seg å sjekke om bestillingen har kommet fram.

Link to comment
Share on other sites

Må slenge meg på de fornøyde kundene og gi honnør til mannen. Hver gang jeg har handlet noe har jeg fått kjempeservice, aldri noen problemer. Som tidligere nevnt har bestillingene mine gått rett igjennom på epost, selv om jeg har måttet ventet ei stund angående ladespørsmål. Men dette syntes jeg er helt i orden, forstår da at Trond er en travel mann :)

 

Aldri tatt mer enn 5 dager fra jeg har bestilt til jeg har mottatt pakke!

Link to comment
Share on other sites

Det eneste jeg savner er betaling med kort på nettbutikken hans

 

Skal eg vere helt enig med, men en slik løsning koster jo en del og da er spørsmålet om vi er villig til og betale mere for produkta for og dekke dette?

 

 

Synset det er greit som det er i dag egentligt :wink:

 

 

Cracy-John

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Siden jeg startet tråden får jeg gi litt ros igjen jeg også.

Jeg har det siste året handlet relativt mye fra Trond. Alt har gått på 3-5 dager for lagervare, og han har skaffet alt jeg har ønsket til enhver tid om han ikke har hatt dette inne.

Jeg har ALDRI vært borti mer seriøs kundebehandling tidligere, og da mener jeg uansett bransje. Mulig dette skyldes mye bestillinger, men jeg har følelsen av at han behandler alle likt.

 

Går inn en bestilling i dag også på mer 260 hylser 8)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også skryte av Trond, og er imponert over å få tak i "smale" produkter på dagen. Må koste å ha et sånt varelager. Komponenter som går i posten har jeg brukt å bestille på tlf, krutt og hetter har jeg kjøpt når jeg har kjørt forbi.

 

Takker for god service, og takker for en tråd som fokuserer på positivitet :D

Link to comment
Share on other sites

Vel Neowolf. Trond driver primært postordre. Det er kun han og Berit, som jobber der. Fordel med bestilling over mail, er at han da kan klargjøre ordre som kommer utenom ordinær arbeidstid, være seg kveld/ natt, eller helg. Det som er på lager blir sendt straks det er ferdig pakket. Posten henter i 14.30-15.00 tiden ukas fem første dager.

Dersom en kunde har kommet inn og vil ekspederes over disk, går han før innkommende telefoner og selvfølgelig motsatt. Berit er stort sett opptatt med pakking det meste av dagen, men tar da noen av henvendelsene, men de fleste SKAL snakke med Trond, selv om ho også kan svare. Når kundene forventer at EN person skal besvare alle henvendelser, må det nødvendigvis bli noe ventetid, når flere henvender seg samtidig. Det er ingen som blir prioritert før andre, som sikkert forståes av dette, alle er viktige.

 

For ordens skyld: Trond er min nestleder i herværende pistolklubb, vi har vært nære kammerater i 30 år og jeg tilbringer i snitt en time i butikken hver dag og har hjulpet han med tekniske spørsmål mange ganger i de over 20 år han har drevet som "våpen handler" Ansatt? Nei.

Link to comment
Share on other sites

Bestilte kuler av han. Sendte en mail seinere da jeg fant ut at jeg trengte noen ammobokser. 3 dager senere fikk jeg lapp i posten at pakka var kommet.

Bra pakket i solid emballasje.

 

Meget fornøyd med handelen hos han og jeg kommer til å handle mer av han. Det er ihvertfall sikkert :wink:

Link to comment
Share on other sites

jeg har nettopp startet med hjemmelading. ringte til hjemmelading å sa det som det var, jeg har ikke peiling på hva jeg trenger. han sydde i hopen en helt ok pakke til meg, når jeg ringte tilbake hadde han pakket alt sammen så da kom 1000 kr spørsmålet er det for sent å legge noe mer i eska. nei fyr løs lød det i andre enden.

nå er pakke nr 2 på tur :mrgreen:

men til de som synes 829 tlf nr har dyre tellerskritt burde ikke ringe for her er det minst 1000,- minuttet 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...