Jump to content

ny ei her :) Bestått jegerprøven idag :)


Silje

Recommended Posts

hei hei

 

Jeg heter Silje. bosatt i Ski. Er 25 år gammel. Har verdens særeste jente på 3.

Jobber som personlig trener og har to hunder.

 

 

Akkurat kjøpt min første hagle, en Beretta 686 silver pigeon

 

prøvd den for første gang igår på løvenskiold banen! SUPER MORO!

 

helt frelst å blir nok mange timer med lerdueskyting fremover!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hei Silje,

 

Velkommen på forumet. Gratulerer med ei flott børse du har fått deg. Har blant annet en Beretta selv, og ei "Harry" Browning halvauto. Begge er veldig gøy og etter årevis med bom så har jeg funnet ut at leirduebanen er en lur plass til å omsette det en trodde til "å... er det sånn det virker". :D

Link to comment
Share on other sites

Dønn enig med deg Tomas, jenter inn i skyttermiljøet er veldig positivt. Jeg har egentlig aldri presentert meg selv på forumet, men jeg er en relativt aktiv skytter, leder av Hafrsfjord Pistolklubb i Stavanger og aktivt medlem i Stavanger Sportsskytterlag (Dynamisk Sportsskyting), så skyting er hverdagsaktivitet. Jeg er ikke noen god skytter da, men resultatlistene skal jo fylles uansett :) Gitt rollen i HPK så driver jeg med opplæring av nye skyttere på pistol, utrolig kjekt å kunne formidle idretten vår til nye, det gir meg personlig en hel masse glede og i den forbindelse så har jeg også lagt merke til en liten ting, jenter :-) de følger med på opplæring og blir raskt gode skyttere :-)

Link to comment
Share on other sites

Hva burde jeg søke på? :D

 

Er alltid sosial så det byr ikke på så store problemer, men fikk med meg at det var ikke så mange aktive medlemmer i Ås jff der jeg er medlem nå, så om noen har anbefaling om en annen klubb jeg å kan være sidemedlem i skrik ut :)

 

Vurderer å melde meg inn på løvenskiold også, rålekkert anlegg!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...