Jump to content

Desember-treff på Hedemarken?


HyprJinta

Recommended Posts

  • Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

12 desember altså...? Hmmmm. Jeg må snart få gratis drivstoff for jeg alene holder liv i Statoilstasjonene med kjøringa mi ;) Skal "bare" kjøre 2-300 mil de neste 2 månedene så får nett sjå om jeg tar turen. Hadde vært knallskoi selvsagt og dere har jo helt klart behov for en sykesøster tenker jeg 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Får jeg samme rom som i fjor?

 

Jeg bør vel også ha nok ansinitet på rommet mitt, til at det bør stå reservert på døra der også..... :wink:

I fjor hadde det jaggu sniki seg inn en haug med fulle vestlendinger der også. Det var ikke lett for en klinkendes edru hadelanding å få blund på øynene der inne, men det gikk til slutt *sukk*. 8):roll::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

I fjor hadde det jaggu sniki seg inn en haug med fulle vestlendinger der også.

Eeeehhh halloooo???? Det var to lettere animerte og comatøse mannfolk der som trengte søsterhjelp i form av kalde kluter på pannen og bøtter og det som verre var. Uten meg til å holde styr på dere hadde dere dødd for TENK :twisted:

 

:mrgreen::mrgreen:

 

Det var ikke lett for en klinkendes edru hadelanding å få blund på øynene der inne, men det gikk til slutt *sukk*.

*host* *kremt* *hark*

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Okå. Så det er bare jaktlykke som teller som sykesøster her?? :mrgreen: Jeg skal vurdere å stille for å sørge for å ivareta det helsemessige dersom noen tar på seg ansvaret for at jeg får nødvendig kompensasjon (i form av drikkevarer)

 

 

safety comes first.......ska da bli råd med en karsk el 5 :mrgreen: må da ha førstehjælpsstasjonen bemanna......ehhh bekvinna.......ehh ja dokker skjønne sikkert.....

med en ballespisende Hadelending i stripete genser, nordnorske trøndera, sunnmørske nordmøringa o akkebruselskende åsbygg kain ailt skje......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...