Jump to content

Desember-treff på Hedemarken?


HyprJinta

Recommended Posts

Håå heeei!

 

Uff, fælt å tenke på desember allerede nå, men når jakta har starta og høsten kommer stormende, er det klart en må finne seg noen lyspunkter!

De siste 3 årene har det fra et visst annet forum, blitt arrangert treff på Hedemarken i desember (2. helga i mnd....?)

 

Er det interesse for å videreføre denne tradisjonen? - er jo stort sett de samme folkene som går igjen....

Skal St.Olav eventuelt bookes, som de to siste årene?

Eventuelt hvilken dato?

 

-::- Manne -::-

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest graahund

Jeg var ikke med på de forgående, men kunne godt tenke meg og bli med i år. Særlig når det blir såpass sent. Da har vel den værste jaktfeberen lagt seg. :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke om det er interessant, men jeg kan sikkert stille med en meny tilsvarende fjorårets :wink:. Hørte ingen som klaget på maten, ihvertfall! Jeffery, du stiller som førstehjelpsmannskap i kjøkkenet, eller? Så stiller jeg med spesialakevitt som før?

 

Men en ting: Dersom noen setter fram ei flaske med piggtråd :shock: på, så ikke drikk av den... Bitre erfaringer kommer veltende over meg, her :lol:.

Link to comment
Share on other sites

 

Men en ting: Dersom noen setter fram ei flaske med piggtråd :shock: på, så ikke drikk av den... Bitre erfaringer kommer veltende over meg, her :lol:.

 

Det skulle ikke være SURE OPPSTØT, du mener ?? :mrgreen::mrgreen:

 

Får se om det kan la seg gjøre å stille med mitt blide oppsyn i år...

Link to comment
Share on other sites

Det skulle ikke være SURE OPPSTØT, du mener ?? :mrgreen::mrgreen:

 

Jo, jeg minnes såvidt et mindre behagelig toalettbesøk utpå natta, ja :oops:. Men litt svinn må en regne med i større operasjoner :lol:. Mener å huske at jeg sang "Sunday Morning Coming Down" med uvanlig god innlevelse. Egg, bacon og Coca Cola smakte ihvertfall fortreffelig til frokost, sånn i totida dagen etter :mrgreen:.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Stiller jeg så sant jeg ikke har jobbekveld på Jernbanen, og skulle det være noen som ikke orker å ligge i telt i desember kan jeg nok tilby plass til en tre - fire stykker om det skulle trenges..

 

Med tanke på min noe skrantende helse, er der ikke mulig og overnatte innomhus ? Hvis så er tilfelle da blir nok jeg hjemme ja :(

Link to comment
Share on other sites

Ojj, bra respons!

 

God plass til overnatting innomhus.

Husker ikke antall senger, men er vel fort senger til en 10-12 stk.. Og litt provisoriske løsninger må det gå an å få til :)

 

 

Hvilken dato skal vi ta som utgangspunkt?

 

Macc: Du fikk alt mat-ansvaret når jeg prata med deg på Elverum! :) Heh... Strålende bra mat i fjor!

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Ojj, bra respons!

 

God plass til overnatting innomhus.

Husker ikke antall senger, men er vel fort senger til en 10-12 stk.. Og litt provisoriske løsninger må det gå an å få til :)

 

 

Hvilken dato skal vi ta som utgangspunkt?

 

Macc: Du fikk alt mat-ansvaret når jeg prata med deg på Elverum! :) Heh... Strålende bra mat i fjor!

 

Snakka du ikke om andre helga i desember ? Og jeg blir med når jeg kan få bo innom hus.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Hvor i hedmark er dette da?

 

Vi kan reise sammen "Carl-gustav 12" du kjører jo forbi døra mi omtrent. Jeg har vært der og skutt en to tre ganger. Skal nok finne frem tenker jeg.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Tror jeg forsøker å melde meg på også. :)

 

Og da regner jeg med at Jiinta stiller i Luciabekledning alså..... :lol:

 

 

 

Mvh

 

Sako_35 :D

 

Det er jo lov og håpe :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Er det mulighet for litt smelling der da? Er egentlig klar jeg, bare det ikke snør. hehe.

 

Ta med deg kinaputter så får du de smella du ønsker :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke om det er interessant, men jeg kan sikkert stille med en meny tilsvarende fjorårets :wink:. Hørte ingen som klaget på maten, ihvertfall! Jeffery, du stiller som førstehjelpsmannskap i kjøkkenet, eller? Så stiller jeg med spesialakevitt som før?

 

Men en ting: Dersom noen setter fram ei flaske med piggtråd :shock: på, så ikke drikk av den... Bitre erfaringer kommer veltende over meg, her :lol:.

 

Regn med meg :D

 

Edit: Med forbehold om at det ikke blir i i slutten av November. Da kan jeg fort være opptatt.

Link to comment
Share on other sites

Regner med at jeg får huset fullt med vestfoldinger som vanlig :mrgreen:

Hehe.. tjansen for at vi søker asyl hos deg er stor ja...

 

Hadde vært artig detta Hyper. Kan ikke si noe 100% ennå, men håper og tror jeg kommer meg oppover. :D

 

Og Donner`s afrikanske piggtråd fludium var da slettes ikke så ille...om men kan selvsakt ikke sammenliknes med aqavite :D

Link to comment
Share on other sites

Da satser vi på sjølveste luciadagen?

 

Har foreløpig interesseliste:

Morten Vinje

Macchiato

Zetor

Kjell Olav

Villreinjegeren

Graahund

Raymond

Flashman

Thomasnb

Skautussa & Hansen

Maral

Buster

FMH

sako_35

Jeffery

.35Whelen

 

Kanskje litt interessert i å bli med jeg også! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Fus!

 

Sånn - da har jeg sikret sengeplass?

 

Fus telles ikke! Det er førstemann på huk (ikke badeplassen altså) som teller i utslagsfinalen, i innledende runder er det stolleken som er avgjørende. :mrgreen:

 

Ser ikke helt bortfra at det er 2 stk herfra som tar turen også. :D

...minnes at det var noen som medbrakte en overjordisk saus til riskrem, som fortsatt mangler motstykke. Mulig at den kan reinkarneres og medbringes på nytt...

Link to comment
Share on other sites

Ojj, bra respons!

 

God plass til overnatting innomhus.

Fus!

 

Sånn - da har jeg sikret sengeplass?

 

Den eneste som er sikret sengeplass er den som legger seg tidlig....... :mrgreen:

Jeg legger meg som regel TIDLIG på morran, og har altså ingen garantier. Me ndet er godt å hvile æua litt før man skal hjem å prøve å huske hva man var med på.

 

Macco; je har eti køl og har opparbè en fantastisk sangstemme sia sist.

 

Og bare så det er sagt; maten er IKKe ubetydelig for at jeg ønsker å delta igjen!!! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

 

Macco; je har eti køl og har opparbè en fantastisk sangstemme sia sist.

 

Og bare så det er sagt; maten er IKKe ubetydelig for at jeg ønsker å delta igjen!!! :mrgreen:

 

Je har øvd inn "Ølet inni låven", og friska opp oppskrifta på såvel marinerte poteter som helstekt ytrefilet!

Dessuten har je tredobbel ladning med egenutvikla akevitt i emning! (essensen som er egenutvikla, itte spriten. Den er fra *host* arcus).

Link to comment
Share on other sites

:D piggtråd brennevin medbringes herved!! :mrgreen: skulle det være noen interesse så kan jeg lage en ny quiss også jeg :shock::P:mrgreen: maral jeg er herved satt opp !!fjorårets fest var helt topp!!

I år skal du kjøre hjem igjen :roll: så slipper jeg å legge meg så "tiidlig"

Link to comment
Share on other sites

:D piggtråd brennevin medbringes herved!! :mrgreen: skulle det være noen interesse så kan jeg lage en ny quiss også jeg :shock::P:mrgreen: maral jeg er herved satt opp !!fjorårets fest var helt topp!!

I år skal du kjøre hjem igjen :roll: så slipper jeg å legge meg så "tiidlig"

 

Åhh, pytt.

 

Det er da bare å kjøre grusveiene hjemmover det..... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...