Jump to content

Desember-treff på Hedemarken?


HyprJinta

Recommended Posts

  • Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tja, kommer litt ann på hva fruen skal i helga. Har en EU godkjent bil i heimen... Skal inn på mandag. Mye surr att og fram med feil chassinummer etc. Bilen har vært på EU kontroll siden -98, nå først ser man at nr er feil :( ... Urk, nok OT.

 

Jeg har jævlig lyst til å dra oppover..

 

Skal ikke ta en diskusjon her angående musikksmaken til andre, men jeg foretrekker å høre på annen musikk enn det Tord nevner :oops:

Det og "Svensktopp" kommer ikke høyt på min liste :wink:

Men Rammstein kan jeg leve med 8)

Link to comment
Share on other sites

Tja, kommer litt ann på hva fruen skal i helga. Har en EU godkjent bil i heimen... Skal inn på mandag. Mye surr att og fram med feil chassinummer etc. Bilen har vært på EU kontroll siden -98, nå først ser man at nr er feil :( ... Urk, nok OT.

Jeg har jævlig lyst til å dra oppover..

Skal ikke ta en diskusjon her angående musikksmaken til andre, men jeg foretrekker å høre på annen musikk enn det Tord nevner :oops:

Det og "Svensktopp" kommer ikke høyt på min liste :wink:

Men Rammstein kan jeg leve med 8)

Tog......???

Kan toget være et alternativ for gubbelure....... :roll:

Jeg vet at Tord(eller noen andre) HELT sikkert vil hente deg........ :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Tja, kommer litt ann på hva fruen skal i helga. Har en EU godkjent bil i heimen... Skal inn på mandag. Mye surr att og fram med feil chassinummer etc. Bilen har vært på EU kontroll siden -98, nå først ser man at nr er feil :( ... Urk, nok OT.

Jeg har jævlig lyst til å dra oppover..

Skal ikke ta en diskusjon her angående musikksmaken til andre, men jeg foretrekker å høre på annen musikk enn det Tord nevner :oops:

Det og "Svensktopp" kommer ikke høyt på min liste :wink:

Men Rammstein kan jeg leve med 8)

Tog......???

Kan toget være et alternativ for gubbelure....... :roll:

Jeg vet at Tord(eller noen andre) HELT sikkert vil hente deg........ :mrgreen:

 

Selvfølgelig kan jeg hente en stakkars og forlatt gubbis på en eller annen togstasjon. Jeg skal hente Lykke og Mju på OSL kl 12.

Link to comment
Share on other sites

Spørs om det er brannveggen din som spiller deg et puss.

 

Elles trenger du ikke passordet ditt for å logge på.

 

Det er vel brannmuren på jobbserveren tenker jeg, har ikke fått inn nettet enda på torpet i skogen, ble lovet i August,men nå skulle jeg få det i desember, nå er snart halve desember gått også, ikke noe har skjedd.

 

Eidsiva Bredbånd, spørs om det ikke blir ICE, må ha trådløst da det er for langt til sentralen. sånn er det å bo utaskjærs.

Link to comment
Share on other sites

Jeg garanterer friskere musikkalternativ!

 

Javel, da legger jeg igjen Lacuna Coil og Ramstein hjemme :mrgreen:

 

Lykke og Mju har bestilt privatsjåfør herfra for å hente de på toget og frakte dem rundt på diverse alkoholutsalg OG apotek. :roll: So people, brace yourself!

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Må takke for en hyggelig aften sammen dere oppe på hytta, selv jeg hverken kunne nyte sterkt drikke eller sove over.

 

Stedet var fint, og deltagerene var alle i godt humør.:)

 

Og maten vil jeg ikke snakke om egentlig, den var utsøkt god. :) :)

Og en fin kveld og natt videre hadde dere helt sikkert.:)

 

Mvh

Sako_35 :D

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for et fortreffelig møte!!

(som vanlig) :wink:

Super mat, hyggelige kamerater, og for mye brennevin 8) .................akkurat sånn det skal være!

Måtte kaste inn håndkledet tidlig selv, da jeg begynte å få stereo-syn, og tunga ble for stor.... :roll:

 

Ekstra hyggelig at langveisfarende, som vi ser for skjelden, tok turen.

Har hørt rykter om at det ikke ble noe billig tur, da det visstnok var et fly som ikke ventet med å reise :shock: .........men det får vedkomne fortelle om selv. :(

 

Håper alle er vel hjem, etterhvert! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Da kom jeg inn av døren etter 340 km i bil med min eminente sjafør mr Maral :mrgreen: vil takke for masse god mat ,drikke og ikke minst trivlige mennesker som alle så ut til å kose seg!!quissen gikk meget godt og bilder fra denne og resten av kvelden kommer i morgen takker så mye for meg :D:lol::wink::P:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Da æ jæ heme. Ble litt dyrere en forventet. :oops: Men hadde forventa at hedmarkinger visste ca kjøretid til flyplassen :mrgreen: Og at MV ikkje kjørte som ei kjerring. :shock:

Ellers, så var det vært turen. Hyggelig selskap og goood mat. Mykkje latter og for mykkje brennevin. :oops: heldigvis hadde vi ei sykesøster som passa på. :roll:

Og så tok me Quizen 8)

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for hyggelig lag, den korte stunden jeg var hos dere i natt, dro opp på Hedemarksvidda etter jobben i går kveld, slik at festantrekket mitt ble jernbaneuniformen. kom ikke i seng for kl 02:30 etter at jeg fikk luftet hunder og ordnet, var oppe igjen kl 05:00 og på jobb, synd og si at jeg var særlig på hugget.

Nå er jeg på jobb igjen og skal jobbe i natt. sukk......

Link to comment
Share on other sites

Villreinjegeren skreiv :

kom ikke i seng for kl 02:30 etter at jeg fikk luftet hunder og ordnet, var oppe igjen kl 05:00 og på jobb, synd og si at jeg var særlig på hugget.

 

Men ein ting skal folk ikkje få ta frå deg, makan til dedikert og fokusert mann, skal ein leite lange etter... :mrgreen:

 

Venter i spenning på rapport med bilder frå mannskapet på festen, det skal bli artig !! :D

Link to comment
Share on other sites

Da var man hjemme igjen, etter en svipptur til Hamartraktene.. :wink:

Takk til alle frammøtte, det var som vanlig riktig hyggelig! Alltid trivelig å treffe likesinnede og lidelsesfeller..

Trur jeg tok en haug med bilder, men må kanskje "kvalitetssikre" dem før offentligheten får se..

Kommer sannsynligvis tilbake med bilder i morra.

Link to comment
Share on other sites

Da er mor Åse/søster Helga kommet hjem etter en utrolig kjekk ( og DYYYYYR) tur 8)

 

MrMju oppsummerte festen ganske så godt - mye god mat og drikke i trivelig lag - vi knuste til og vant quizzen og det ble altfor mye brennevin (for noen - derfor kom det godt med litt søsterhjelp utpå natta).

En annen ting er jo at begrepet sagbruk har fått en helt annen betydning etter å ha delt etasje med Macchiato og Kjell Olav. Jeg titta inn til dem ca. i 10-tiden i morges og da blafret gardinene taktfast fra hver sin side :)

 

Her kommer litt bilder fra kvelden:

 

otogpl.jpg

All ære til kokken Macchiato - det var fantastisk mat!!!

 

2h4c9vr.jpg

Oppdekning

 

25jwne9.jpg

Hypr og Nemi

 

zv6a6p.jpg

 

mtnmg0.jpg

 

1496tlv.jpg

Hjortefot, Morten Vinje og Kjell Olav i fint driv

 

2937ck9.jpg

 

e68wg1.jpg

The Dream Team. vi har nettopp knust motstanderne våre i quizzen. MrMju, Buster, jaktlykke, Morten Vinje og Kjell Olav. Premien var hvert sitt flotte krus med motiv av "the big five" - Gitt av donner. Kjempeflott premie!!

 

2duw32b.jpg

Denne "premien" her vet jeg ikke om alle likte så godt :lol:

 

v2r0ab.jpg

At hypr er ei glad jente OG glad i akevitt fikk vi bevist i går kveld :mrgreen: (hvordan står det til med topplokket i dag unge frøken??)

 

1424s4i.jpg

En vennlig sjel prøver å være tannpirkeren til hypr.

 

5b5jrt.jpg

Buster, jaktlykke og Macchiato

 

w8q5jn.jpg

Et bilde sier mer enn 1000 ord :lol:

 

14xnhfo.jpg

Tord er fornøyd i alle fall!

 

htg2er.jpg

 

 

2dk9tt2.jpg

MrMju fikser solid frokost

 

Etter en trivelig kveld i godt selskap med spørrelek og heftig gitarsang så kommer uvilkårlig dagen derpå... Noen var kanhende litt stigende fremdeles - men med god frokost bestående av egg, bacon og pølser så frisknet ansiktsfargene og tunga løsnet fra ganen :wink:

 

2yuf6rn.jpg

Frokostsamling

 

Så var det tid for avreise for oss vestlendinger. Vi har vel etter denne turen lært at vi ALDRI skal stole på karer som er bosatt langt inni skogen for de har ikke helt lært det der med avstandsberegning og tidsaspekter... Det medførte at vi akkurat IKKE nådde flyet hjem til Haugesund. Men til prisen av en ganske OK sydentur fikk vi da billetter hjem - godt fornøyde tross alt :D

 

Takk for en strålende fin kveld i godt selskap folkens!

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for en super fest alle sammen.

Fortreffelig mat fra Macchiato gjorde susen sammen med mye godt drikke. Gode venner og godt selskap gjorde at det ble ganske sent eller skal jeg si tidlig i dag før undertegnede fant senga. Havnet på rom med Macchiato som startet motorsaga med det samme han la hode på puta, i følge Lykke ( som var inne med kamera, fyyyy :wink: ) så var jeg vist godt i gang med kappsaga selv. :oops:

 

Jepp, vi tok Quizen, takk for flott krus Donner.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...