Jump to content

Desember-treff på Hedemarken?


HyprJinta

Recommended Posts

  • Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vi har vel etter denne turen lært at vi ALDRI skal stole på karer som er bosatt langt inni skogen for de har ikke helt lært det der med avstandsberegning og tidsaspekter...

 

Kjære deg vennen, gjør som oss andre - spør en voksen! :wink: Finnes ikke en sjel som kjører fra vangsåsen til Gardermoen på en snau time nå om dagen, med veiarbeid og nervøse bilførere på fire hjul i svingene. :roll: ..man skal uansett ikke stole på folk som skal angi kompliserte ting som tid, sted, høyre og venstre, dagen/natten etter høyt inntak av fludium.

...forresten, søster Åsa??? "Helgas house of pain" er mye nærmere sannheten, vil jeg tro.

 

Takk for et godt lag, alle mann. Jeg tok til vettet (for en sjelden gangs skyld) og stakk før festen virkelig tok av, men det var artig så lenge det varte :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ørrrh... Er det virkelig nødvendig å taste så innmari høyt i denne tråden?

 

Som seg hør og bør, tar det et par dager å bli menneske gjen etter disse utskeielsene våre :mrgreen:. Men jaggu er det verdt det!

 

Tusen hjertelig takk til dere som kom og gjorde dette til nok en flott aften i selskap med likesinnende, sprudlende og entusiastiske mennesker. Glad dere likte maten, for den lå det litt jobb bak! Men kun det beste er godt nok for dere :wink:!

 

Hadde egenlig bestemt meg for å ta det pent, men så gikk det en jævel i meg da Kjell Olav bød opp til konjakkmaraton. Klokka halv åtte om morningen dømte vi uavgjort, og støttet hverandre etter beste evne opp til soveavdelingen, hvor vi visstnok forsøkte å dra malinga av veggene... Jaja... den konjakken er ikke å spøke med :mrgreen:. Har forresten et fornøyelig minne om en tusseladd som kom ned trappa sånn i femtida, med en mugge vann i nevene. Han var solist på "Rockin' in a Free World" også gikk han og la seg igjen.

 

Halv tolv på søndag ble vi vekket av en solstråle fra vestlandet som kunne rapportere om ferdig frokost, og en monsteroppvask som var ute av verden. Må bare si tuusen takk til alle som hjalp til, både om kvelden og dagen etter, og til Donner for quiz og film!

 

Hytta er allerede reservert til neste år :wink:!

Link to comment
Share on other sites

Det så riktig så trivelig ut. Bare kjente trivelige folk. Jeg prøver igjen neste år - uten å bli influensasjuk.. Og da får dere transportere meg i sykebil hvis jeg ligger i feber... Jeg skal på festen uansett!

 

Fine bilder :) Hyper.. håper du tok et par ekstra skåler med løiten for meg :wink:

Link to comment
Share on other sites

Blir nok snaut med julegaver i Sveio i år, når mor har vært på julebord, og måtte leie charterfly for å komme hjem igjen til familien.... :|

 

Det var knall at dere tok turen, men jeg KAN forstå at det er lov å sitte å lure litt på om det var verdt det, når sluttregninga skulle gjøres opp. Sjåfører som kjører bilen til mor, har en tendens til å være litt forsiktige. Dere skulle hatt en sjåfør med leiebil dere vettu, så hadde dere rekt en kaffekopp også, før flyet gikk. :lol:

(men han som hadde det, hadde visst fått tak i ei flaske med brennevin, kvelden før.......) :roll:

 

Jeg sier det igjen; tragisk at det skulle bli så jævlig dyrt for dere, midt oppi julestria. Vi får prøve å varte opp litt ekstra neste gang vi møtes. Gratis brennevin osv............ :lol:

 

Maten til Macco fortjener egentlig en egen tråd. Den er vanvittig!!!!

 

Nå begynner jeg å kunne se folk i øya igjen, uten å begynne å kaldsvette...........

 

Livet går vidre........ :wink:

Link to comment
Share on other sites

Koslig å lese at treffet var like bra i år som de foregående årene.... :wink:

Jeg angrer ikke på valget jeg tok(prioritere bikkje og unger( i den rekkefølgen ja :wink: )

For jeg var så heldig at Dina fikk spore inn på et fall.....og ungene har kost seg på hytta sammen med bestemor mens jeg jakta.... :mrgreen:

 

Kanskje jeg dukker opp til neste år.... :roll::lol:

Link to comment
Share on other sites

Wanted

n730840824_1515433_9876.jpg

 

Om noen har sett denne karen her, så vennligst gi han en smule tyyn! :wink:

 

Etter Hamarturen i helga har jeg gått rundt og nynna noen strofer om ei eller anna frøken som lå uten BH på plen..Og det er avbildede person som er skyldig i elendigheten :twisted:

Jeg har blitt infisert med Eldar Vågan-tekster :!:

 

Jeg skal herved trekke for alle gardiner, slå av lyset og trø Rammsteins "Live aus Berlin" i dvd-spellern og sette den på repeat..

kanskje det kan viske vederstyggelighetene ut av mitt sarte sinn :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

 

Etter Hamarturen i helga har jeg gått rundt og nynna noen strofer om ei eller anna frøken som lå uten BH på plen..Og det er avbildede person som er skyldig i elendigheten :twisted:

Jeg har blitt infisert med Eldar Vågan-tekster :!:

 

Kom inn i varmen, min venn!! Så tar vi en gruppeklem!! :mrgreen::lol::mrgreen::lol:

Link to comment
Share on other sites

Da vil jeg også takke for en artig kveld med god stemning, god mat og mye tullprat!

 

 

Etter Hamarturen i helga har jeg gått rundt og nynna noen strofer om ei eller anna frøken som lå uten BH på plen..Og det er avbildede person som er skyldig i elendigheten :twisted:

Jeg har blitt infisert med Eldar Vågan-tekster :!:

 

Kom inn i varmen, min venn!! Så tar vi en gruppeklem!! :mrgreen::lol::mrgreen::lol:

 

Når det gjelder musikken i hodet ditt, Maral, så er det bare å slappe av og nyte det. Det er ikke farlig å innrømme at du liker Eldar Vågan :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

 

Etter Hamarturen i helga har jeg gått rundt og nynna noen strofer om ei eller anna frøken som lå uten BH på plen..Og det er avbildede person som er skyldig i elendigheten :twisted:

Jeg har blitt infisert med Eldar Vågan-tekster :!:

 

Jeg skal herved trekke for alle gardiner, slå av lyset og trø Rammsteins "Live aus Berlin" i dvd-spellern og sette den på repeat..

kanskje det kan viske vederstyggelighetene ut av mitt sarte sinn :mrgreen:

 

Ikke for å strø salt i såret, men:

 

Førr hu var så pen slik hu låg der uten BH på plen.

Smurt inn med krem på sine sølvblanke ben.

Mens je låg på magan bak en sten :mrgreen:.

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan sende meg adressen til Maral-gutten, på PM, så jeg får sendt ham en julegave til jul?

 

The Eldar Vågan extended club mix. :lol:

 

Maral, det er like godt å gi etter. Du er jo fast gjest på dette julebordet, og det synes jeg du skal fortsette med for det er hyggelig, så derfor må du ikke tro at du kommer helt uskadd ut av det........ :lol:

Link to comment
Share on other sites

Her iler vi til fra alle kanter, det er jo sånt man har kamerater til :mrgreen:

 

HER finner du hele teksten.

 

Han er jo søt da, som skal be omforlatels mæ å spændere export..

 

For å være riktig pirkete er ikke dette hardcore Eldar Vågan, men det kan kanskje være et greit sted å begynne før man tar fatt på gromtekstene...som ble spilt både live og pr opptak på "Hatten" (eller St. Olav - hytta som uttabygdsfolk sier) Man er liksom ikke HELT inni varmen før man kan kore helt korrekt på "Mann fra Hadeland" :wink:

Link to comment
Share on other sites

Maral har vel gitt utrykk for at han koser seg godt på disse treffene. Det er kjempehyggelig, og jeg synes derfor han burde hatt en slags "reminder" på disse hyggelige stunder, sånn i hverdagen i denne mørketiden.

 

Nå har jeg vært på butikken til maral flere ganger. Egentlig synes jeg det er litt farveløst og kjedelig der. Hva med å sjenke en langveisfarende gjest, en Eldar Vågan/ Vazelina-poster, som gave til veggpryd på butikken?

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Eg for min del. Har alltid likt Vazelina,og han Eldar. :P

 

Se der ja! :wink:

Er ikke så rart at du er selvskreven på festen da vettu. Men hvorfor la du deg så tidlig da da? :mrgreen:

 

Det har sin grunn, at som småbarnsfar, er eg heilt ute av trening. Og som den amatøren eg er :oops: , så gikk eg ut ifra at eg hadde formen inne fra siste slag. :roll: Som er ei god stund siden.

Link to comment
Share on other sites

Hadde egenlig bestemt meg for å ta det pent, men så gikk det en jævel i meg da Kjell Olav bød opp til konjakkmaraton. Klokka halv åtte om morningen dømte vi uavgjort, og støttet hverandre etter beste evne opp til soveavdelingen.

 

Veldig snilt av deg å legge skylden på meg Anders, jeg kan meget klart huske at drikkepresset kom fra deg....... :wink::mrgreen:

 

Ahhh, Maral, er det ikke deilig med fotografisk bevis. 8)

 

Forøvrig, denne tråden blir bare bedre og bedre. :D

Link to comment
Share on other sites

Hadde egenlig bestemt meg for å ta det pent, men så gikk det en jævel i meg da Kjell Olav bød opp til konjakkmaraton. Klokka halv åtte om morningen dømte vi uavgjort, og støttet hverandre etter beste evne opp til soveavdelingen.

 

Veldig snilt av deg å legge skylden på meg Anders, jeg kan meget klart huske at drikkepresset kom fra deg....... :wink::mrgreen:

 

Ahhh, Maral, er det ikke deilig med fotografisk bevis. 8)

 

Forøvrig, denne tråden blir bare bedre og bedre. :D

 

Jeg husker relativt klart en som hardnakket påsto at han var en seig jævel, og det må han ha hatt rett i, ettersom det ble uavgjort mot meg :mrgreen:. Og det var ikke jeg som helte i glassene. Jeg bare sørga for å holde mitt tomt, jeg :wink:. Jeg begynte forresten å ane uråd, og hadde på langt nær bestilt pumping, da Kjell Olav påsto at vi burde gi ut plate :lol:.

Link to comment
Share on other sites

Dere er onde, alle sammen :!::mrgreen:

 

Vil du høre noe virkelig ondt? Det er ikke Eldar Vågan som har spilt inn "På magan bak en sten". Det er ei Vazelina Bilopphøggers-låt, med Viggo Sandvik på vokal. Eldar spiller riktig nok gitar, sammen med Rune Endal på bass, "Hotty" Johansen på trompet og brettspill, og Arnulf "Høgger'n" Paulsen på tromme®. Mener bestemt den er på skiva "Blålys", som forøvrig er nr. 3 i rekken til Vazelina.

Link to comment
Share on other sites

To soloalbum :wink:. Totalt 22 låter fordelt på skivene "Trøbbel" og "Herre med bart".

 

Vil du ha titlene på låtene også, eller?

Neinei!

Jeg har fått mer enn nok informasjon. :lol:

 

Takker så meget Macco :wink:

 

Tølper!

 

Kan i det minste nevne et knippe låter som enhver Vågan-entusiast bør kunne såvel tekst som bakcing-vokal på:

1: Mann fra Hadeland

2: Je angrer meg

3: K.F.U.M

4: Ølet inni låven

5: Klyppe sau

6: Ligningssjefen

7: Jobber neri kjeller'n

 

Enda er det sju-åtte essensielle låter, men dette er en god start :mrgreen:.

Link to comment
Share on other sites

Dere er onde, alle sammen :!::mrgreen:

 

Vil du høre noe virkelig ondt? Det er ikke Eldar Vågan som har spilt inn "På magan bak en sten". Det er ei Vazelina Bilopphøggers-låt, med Viggo Sandvik på vokal. Eldar spiller riktig nok gitar, sammen med Rune Endal på bass, "Hotty" Johansen på trompet og brettspill, og Arnulf "Høgger'n" Paulsen på tromme®. Mener bestemt den er på skiva "Blålys", som forøvrig er nr. 3 i rekken til Vazelina.

 

Jeg må nok arrestere deg på den. "På magan bak en sten" er på skiva "Slitin i knea"...... Og jeg som trodde du kunne dette :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Dere er onde, alle sammen :!::mrgreen:

 

Vil du høre noe virkelig ondt? Det er ikke Eldar Vågan som har spilt inn "På magan bak en sten". Det er ei Vazelina Bilopphøggers-låt, med Viggo Sandvik på vokal. Eldar spiller riktig nok gitar, sammen med Rune Endal på bass, "Hotty" Johansen på trompet og brettspill, og Arnulf "Høgger'n" Paulsen på tromme®. Mener bestemt den er på skiva "Blålys", som forøvrig er nr. 3 i rekken til Vazelina.

 

Jeg må nok arrestere deg på den. "På magan bak en sten" er på skiva "Slitin i knea"...... Og jeg som trodde du kunne dette :mrgreen:

 

Det var da som pokker :shock:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...