Jump to content

Desember-treff på Hedemarken?


HyprJinta

Recommended Posts

 

Når det gjelder musikken i hodet ditt, Maral, så er det bare å slappe av og nyte det. Det er ikke farlig å innrømme at du liker Eldar Vågan :mrgreen:

 

n730840824_1515431_9179.jpg

 

Jeg er sikker på at det var Eldar Vågan som fikk deg til å tre fingra i øra, Hjortefot! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Det bildet er nok tatt ved de tider kokken dro på med ei Ole Ivars-låt, så det er derfor jeg stakk fingra i øra. For meg er det å høre på Ole Ivars (og andre danseband) og det å stikke strikkepinner gjennom trommehinnene omtrent det samme. Det er rett og slett jævlig vondt! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Såså, nå skremmer dere vel livskiten ut av Maral :mrgreen:

 

Nåå, er ikke så lettskremt 8)

Spørs om kanskje Eldar Vågan hadde blitt mer skremt :mrgreen::mrgreen:

 

Jeg har medisinert meg kraftig på musikkfronten et par dager nå...så nå er jeg nesten helbredet :roll:

Har begynt å nynne "Hildringstimen" av Erik Bye istedet nå, hvilket jeg finner langt mer i min egen ånd :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må nok arrestere deg på den. "På magan bak en sten" er på skiva "Slitin i knea"...... Og jeg som trodde du kunne dette :mrgreen:

 

Det var da som pokker :shock:

 

Joggu sa jeg smør... Jeg nevnte vel også noe i den retning på tirsdag, Jeffery... Men neiii, da... Den var på Blålys, for den kassetten hadde du hatt da du var liten! Måtte du sette deg altfor fort på en skrutrekker!

 

*mumle* Hvor er moccabønnene mine *mumle*

Link to comment
Share on other sites

Jeg må nok arrestere deg på den. "På magan bak en sten" er på skiva "Slitin i knea"...... Og jeg som trodde du kunne dette :mrgreen:

 

Det var da som pokker :shock:

 

Joggu sa jeg smør... Jeg nevnte vel også noe i den retning på tirsdag, Jeffery... Men neiii, da... Den var på Blålys, for den kassetten hadde du hatt da du var liten! Måtte du sette deg altfor fort på en skrutrekker!

 

*mumle* Hvor er moccabønnene mine *mumle*

 

 

Så feil kan man ta :oops:

 

Joa, du var vel kanskje innom Slitin... i funderingene våre. Jeg tror jeg blanda med Blanke Mjøsa, men den er kanskje ikke på Blålys de heller når jeg tenker meg om...

 

Prøver å holde meg unna skrutrekkere ei stund framover jeg :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Je tek med linie'n je:-)

Er det løv å håpe på samme matordning som de to siste åra...?

Fare for at det blir samme helg som i fjor og samme sted? Hvis det kan jeg booke (vet mac. skrev at det ble gjort sammen med betalinga i fjor.... Men stoler ikke på at dem har fått med seg det... Vært tull med nøkkelhenting hvert år:-(

Link to comment
Share on other sites

Vi har vel pleid å kjørt 2. helga i desember...

 

I år så vil det da si den 12.?

 

Er det fredag, lørdag eller begge dager?

 

Må sjekke hvor billig det går an å få turen og om det er muligheter for fri fredag og mandag..... Hadde vært utrolig morro da. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har snakka med macca, og det blir :wink:

 

Ikke sikker på hva det blir, men han mumla noe om en lørdag, og to hele med konjakk. :mrgreen:

 

:arrow:

:arrow::arrow:

:arrow::arrow::arrow: Moderert av Macchiato!!

 

Nå... ska nå itj... Mase sånn midt i jakta da, gitt...

 

Her er det på sin plass med en liten moderasjon, de to flaskene var ikke bare til deg, vettu... Som i fjor, så må du nok pent dele :mrgreen:.

 

Hytta er booka 12. desember. Pris og meny blir omtrent som i fjor, forhåpentligvis med unntak for returbillettene til vestlandet. Det kommer en egen tråd med oversikt over alt dere trenger å vite :wink:.

 

Mvh

macca

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...