Jump to content

Desember-treff på Hedemarken?


HyprJinta

Recommended Posts

  • Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg har mista litt oversikten. Her er lista jeg skrev før i år:

 

Har foreløpig interesseliste:

Morten Vinje

Macchiato

Zetor

Kjell Olav

Villreinjegeren

Graahund

Raymond

Flashman

Thomasnb

Skautussa & Hansen

Maral

Buster

FMH

sako_35

Jeffery

.35Whelen

 

Mangler noen?

Noen som IKKE kommer?

Hvem har vært med før og som vi må tvinge i veien nå? :-)

 

 

Hihi.....se DEEER ja, der ble det liv i folket!!

Var ikke meningen å glemme noen Vinje-gutt, det var bare jeg som ikke ikke leste igjennom hele tråden. Jeg så forran, om det var noen liste der, men det var det ikke så jeg la ut en liste mest for å "riste litt i buskene".

SUPERT!! Da er vi igang!!

Var styggredd for at det ikke ble skrøne-bord på meg i år. :|

Henting på toget fikser vi helt sikkert. Jeg kommer jo den veien selv også. Det tar vi etterhvert.

Folk som var der i fjor, og som jeg savner på lista er:

Poacher.

Bamrud.(Bambi)

Castor.(KH Precision)

Tord.

Nemi og Caine.

Og helt sikkert flere som jeg ikke husker i farten dessverre.

Link to comment
Share on other sites

:shock: og uten meg blir det verken piggtråd sprit eller quiss :mrgreen: nei få opp den orginale lista og den nys sammen tror at det etterhvert er mange påmeldte!! :mrgreen:

Du blir plukka opp grytidlig lørdag 13.12, Donner..

Nå ser det jaggu ut som om folket våkner :lol:

:mrgreen: Bra Maral!!jo tidligere jo bedre så er vi framme tidligere og kan begynne å feiere julebord!!!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Så koooselig! :D

 

Overnatting på hytta - trengs fler dager ordner helt sikkert det seg.

Skal alltids få plukka dere opp på Hamar, ikke noe problem.

Dere vet kanskje noen tider litt nærmere.... :-)

 

Selv om jeg ikke har anledning til å være med pga min datters bursdagsfeiring, så kan jeg være behjelpelig om noen skulle trenge transport (har nettopp blitt åskop :D ).

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville frøktelig gjerne vært å eti, drekki, syngi, ljugi og løst morsomme spørsmål (med enda morsommere svar) med dere denne hælja, men jeg skal til Kjøben med jobben. :|

 

Ps. For de som syns det er mye "dialekt" i innlegget mitt er det for at lokalbefolkningen på Hedemarken skal få det med seg. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville frøktelig gjerne vært å eti, drekki, syngi, ljugi og løst morsomme spørsmål (med enda morsommere svar) med dere denne hælja, men jeg skal til Kjøben med jobben. :|

 

Og jeg som så frem til å diskutere ladninger til .300`n over en eske Mokkabønner :mrgreen:

Hehe. Eller en pose kamferdrops. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hm...har helt glemt dette jeg...... :?

Kan jo sende gubben......han har godt av å lufte seg...og kan være sted fortreder for begge... :lol:

Så kan jeg bli hjemme og "lufte" valpen ...hun trenger mye tid i skogen.

 

Hehe! Vi skal ta godt var på'n ;).

 

Du burde ikke la være å komme du heller.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer antakeligvis hvis det ikke kolliderer med gradering på karaten.

 

Nå slenger jeg bare innom med litt helt off-topic-karaterelaterte visdomsord siden jeg har litt erfaring med denslags.......men altså, det viktigste er ikke å gradere, men å banke alle andre i klubben!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer antakeligvis hvis det ikke kolliderer med gradering på karaten.

 

Nå slenger jeg bare innom med litt helt off-topic-karaterelaterte visdomsord siden jeg har litt erfaring med denslags.......men altså, det viktigste er ikke å gradere, men å banke alle andre i klubben!

 

+1 :mrgreen:

Kunne vel tenkt meg at den kom fra deg ja, og jeg er særdeles enig. :wink:

 

Denne gangen blir det ingen kollisjon så da blir det Julebrus og Allsang + treretters middag i stedet.

 

Jeg regner med at du tar deg en tur oppover Slemmo....... :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer antakeligvis hvis det ikke kolliderer med gradering på karaten.

 

Nå slenger jeg bare innom med litt helt off-topic-karaterelaterte visdomsord siden jeg har litt erfaring med denslags.......men altså, det viktigste er ikke å gradere, men å banke alle andre i klubben!

 

+1 :mrgreen:

Kunne vel tenkt meg at den kom fra deg ja, og jeg er særdeles enig. :wink:

 

Denne gangen blir det ingen kollisjon så da blir det Julebrus og Allsang + treretters middag i stedet.

 

Jeg regner med at du tar deg en tur oppover Slemmo....... :D

 

Det spørs nok, jeg skal vaske ut av leiligheten den helgen pga. flytting, men jeg skal tenke på dere ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis dere hungrer så etter informasjon, så kan jeg komme med følgende:

Macchiato lager 3-retters middag som i fjor.

Overnatting: Mener bestemt det er 18 sengeplasser der. Grei,vanlig standard.

Bad med dusj - men bare ett bad!!

Pris for overnatting blir 150 kr - i tillegg til mat og husrom for kvelden. Skal regne litt på detta etterpå. Dette kommer litt an på hvor mange vi blir :-)

 

Mer dere vil vite akkurat nå?

St.Olav ligger i Vang Almenning, nord i Hamar kommune. Ca 6 km nord for Gåsbu. Gåsbu er skiltet fra mange steder i Hamar. Skal komme med nærmere vegbeskrivelse og GPS-koordinater for den som trenger det.

Link to comment
Share on other sites

Macchiato lager 3-retters middag som i fjor.

 

Og den treretters middagen består av:

 

Forrett: Akevittgravet indrefilet (enten elg eller okse) med trollsaus og toast.

 

Hovedrett: Helstekt ytrefilet (okse) med marinerte potetskiver, kokte grønnsaker, portvinstuet sjampinjong og rødvinspeppersaus. Flatbrød og tyttebærsyltetøy hører med.

 

Dessert: Is med lune skogsbær.

 

Anbefalt drikke til maten: En fyldig rødvin eller godt øl, etter eget ønske. En liten, avkjølt akevitt smaker utmerket til forretten :wink:.

 

Tips til dere som skal ligge over: Ta med egg, bacon og brød. Undertegnede har med en panne som kan lage ganske mye frokost :D!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...