Jump to content

Desember-treff på Hedemarken?


HyprJinta

Recommended Posts

Hmm... høres fristende ut. Og hvis godeste .35Wheelen skal oppover kan det jo hende man slipper og kjøre aleine også. Om ting passer inn i forhold til eksamener og den greia da. Sett meg opp som interesert så ser man hvordan ting drar i vei.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hva i all verden er dette??? :o

 

Høres uansett interessant ut!

Om det skulle være åpning for en reservetrønder på prøveskilt så er det bare å hyle ut.

Vurderer prosjektet som såpass interessant at jeg faktisk kunne fristet teltlivet for det også. :D

 

Lurer på hva hedmarkingene klarer bedre enn trønderne, bortsett fra dialekten da... :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hva i all verden er dette??? :o

 

Høres uansett interessant ut!

Om det skulle være åpning for en reservetrønder på prøveskilt så er det bare å hyle ut.

Vurderer prosjektet som såpass interessant at jeg faktisk kunne fristet teltlivet for det også. :D

 

Lurer på hva hedmarkingene klarer bedre enn trønderne, bortsett fra dialekten da... :roll:

En ekte hedemarking drikker med letthet en trønder under bordet :shock::shock::D

Link to comment
Share on other sites

Hva i all verden er dette??? :o

 

Høres uansett interessant ut!

Om det skulle være åpning for en reservetrønder på prøveskilt så er det bare å hyle ut.

Vurderer prosjektet som såpass interessant at jeg faktisk kunne fristet teltlivet for det også. :D

 

Lurer på hva hedmarkingene klarer bedre enn trønderne, bortsett fra dialekten da... :roll:

En ekte hedemarking drikker med letthet en trønder under bordet :shock::shock::D

 

 

Siden jeg ikke er ekte trønder, men bare innflyttet 25%'s trønder, så burde jeg vel ikke si noe, men..

 

Trønderne hevder at det strengt tatt er en missforståelse basert på det faktum at trønderne drikker medbragt.

"Heimbrent'n e' da så my kleinar ne'på Hedmarken." :lol:

 

De få gangene vi har klart å lure hedemarkinger opp hit (fryktelig langt må vite) så har de som regel trillet av krakken en etter en, for så å bli båret til sengs av vennligsinnede trøndere med omtanke for sine medmennesker. :D

Sist gang presterte vi dog å overse den første hedemarkingen som falt for "trøndersk husflid" for da vi hadde stablet gjengen opp i køyene og satte oss ned for å ta den siste kveldskarsken så hørte vi en stemme som pep under bordet... "Je drekk itte, je e prestsønn.." :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

Og der klarte jeg vel å ekskludere meg selv fra alle festlige lag nede på flatbygdene for all overskuelig framtid. :P

Link to comment
Share on other sites

@Stykkjunkeren: Du burde absolutt ta turen sørover, men håper for din del at du ikke møter skikkelig snøvær og ubrøyta veier. Det har jeg og Hansen Deluxe god erfaring med etter turen opp til deg i fjor. Kanskje det blir en slik tur i år også ... ? ;)

Link to comment
Share on other sites

@Stykkjunkeren: Du burde absolutt ta turen sørover, men håper for din del at du ikke møter skikkelig snøvær og ubrøyta veier. Det har jeg og Hansen Deluxe god erfaring med etter turen opp til deg i fjor. Kanskje det blir en slik tur i år også ... ? ;)

 

 

Takker og bukker Tord! :)

 

Lurer jo fortsatt på hva det er som skal foregå da, men jeg satser på at det ikke er snakk om en konkurranse om å drikke hedemarkinger under bordet. :P

 

Når det gjelder snøvær og ubrøyta veier...du snakker med mr. Overkill her da, jeg har jo kjettinger i bagasjen sommerstid, storviltkaliber på revejakt og 2 nummer for store klær så jeg eventuellt kan pakke mer klær innenfor...gammel speider vet du, alltid beredt! :D

 

Når det er sagt så missunner jeg ikke dere den turen ifjor, på griseføre med rattkjelke er ikke gøy.

Om det blir en slik tur i år også....nja, er det ikke bedre å ha skikkelige dekk da? :wink:

Det er nemlig ikke helt umulig at det blir gjentagelse av prosjektet, selv om det kanskje må omdøpes...

Link to comment
Share on other sites

@Speiderfisen: Hva som skal skje? Egentlig vet jeg ikke, men det blir vel å tørste halsen med diverse %'er, fylle magen med god mat, fylle rommet med skitprat og gisping etter luft.

Tror Donner har laget noen spørsmål, så det blir vel en liten quiz av noe slag.

 

Var det jeg håpte på. Er i hvert fall mange av "den gamle gjengen" som er veldig interesserte.

I år har jeg hatt et veldig godt øye til værgudene. Etter mange ofringer av ymse slag og andre ting av enda mer ymsete slag, har de lovet oss bra vær ;)

topic>

Link to comment
Share on other sites

Reservetrønder med større pailabber (måles ikke i nummer, men fot) og 5 i muntlig historie, holder det?

Kan forøvrig ikke garantere at det blir noe blankt fludium fra min side, sist jeg var innom leverandøren ble jeg budt et glass med drikke som hadde en besnærende farge, så jeg lurte på om han hadde gått over på polvarer.

Gubben kikka på meg sa "Neeei, de' e' røst i apparatet shø!" :P

 

Men fra det ene til det andre, hvor melder man seg på, og hvor skjer evenementet hen?

 

 

 

Offtopic:

Du Tord...trønderske værguder er IKKE til å stole på!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Får veldig lyst til å drasse skrotten over fjellet og ta ein prat med Hedmarkinger og det som værre er, men det blir nok desverre med tanken. Det er ei travel tid i den Desember mnd, så det er vel og håpe på julenissen igjen..

 

Men ein eller annen gong, så kjem eg nok til å stille opp på et treff, om det blir i øst,vest,sør eller nord... :mrgreen:

 

Me håper at det blir så morro for dei som deltar, som det blir skissert her.. 8):lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hmmmmmmmmmmm. Kanskje jeg skal dra over...? Har jo ikke vært så mye ute og reist i år liksom :roll:

 

For det BLIR noe av?

 

:shock::shock::lol:

 

Hadde vært koooselig det!!

 

Hvordan ser lista ut?

 

Blir det bare meg og stereoanlegget? :wink:

 

Du må nok minst slite med Macco og meg også. Mener bestemt jeg ble rekrutteret som kjøkkenskriver lenger frem i tråden og da må jeg jo nesten møte opp. Og det må kjøkkensjefen og, så jeg har noen å slave for.

Link to comment
Share on other sites

Slapp av - slapp av!

SELVFØLGELIG blir det noe av!!!

 

 

Jeg skrev ei liste litt før i tråden her. Skal snart nøste dette opp igjen.

Har skjedd litt vel mye hos meg de siste dagene med Keira, så hatt manco på tid!

 

Skal sende ut noen PM i nærmeste framtid og få til ei ordentlig liste - samtidig oversikt over hvem som skal ligge over. Regne ut priser, komme med vegforklaring og det som er!

 

Er det noen langvegsfarende (eller andre) som trenger noe ekstra hjelp eller har spørsmål, så send PM! :-)

 

 

Ja, selvfølgelig blir det noe av - håper da virkelig ikke at jeg sitter på ei stor hytte alene på selveste lucia-dagen! :-P

Link to comment
Share on other sites

Jeg har mista litt oversikten. Her er lista jeg skrev før i år:

 

Har foreløpig interesseliste:

Morten Vinje

Macchiato

Zetor

Kjell Olav

Villreinjegeren

Graahund

Raymond

Flashman

Thomasnb

Skautussa & Hansen

Maral

Buster

FMH

sako_35

Jeffery

.35Whelen

 

Mangler noen?

Noen som IKKE kommer?

Hvem har vært med før og som vi må tvinge i veien nå? :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...