Jump to content

Langhold Sørlandet/SBSK


sakotrg

Recommended Posts

  • Replies 994
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oppdatert med påmeldte. Det er fortsatt noen plasser igjen dersom noen har lyst til å være med.

 

Dersom noen har jaktfeltfigurer o.l som de ønsker å ha opp på 300m så ta med!

 

Cesandberg: Hvis du har et sterkt ønske om å drive med glidemiddel på skytebanen får jeg henvise til utedassen! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ojsann, har vi fått utedass der oppe også nå ??? hehe, da slipper vi vel slike gule "kremmerhus" i snøen rundt om til vintern da?

 

guulekremmerhus.jpg

 

 

 

Og når det gjelder glidemiddel: Ikke no fare, jeg kan ta med noe medbrakt glidings, du vet vi elektrikere bruker endel slike remedier nå vi trekker kabler ......... og lignende operasjoner....... tar med en slik jeg:

 

CLR-128.jpg

 

Setter ikke merker og er på hele 3,8 liter... hehe, er merket med kun til industrielt bruk samt kun til utvortes bruk

Link to comment
Share on other sites

Mange takk for en perfekt dag i sola, gjøvdal viste seg fra sin beste side idag, med sol og utfordrende vindforhold hehe.

 

Knall feltmessig overnatting fredag-lørdag med bålkos og masse juging.

 

Ingenting er som å sitte midt i skogen i en "raceliner" å båle no veldig.

 

Legg ut bilder de som fikk knipsa slikt no.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har meldt meg på WEB CUP 09, og trenger likesinnede for BR skyting. Jeg kommer til å delta i BR50 og Sporter klassen.

 

E de non sørlenningå som vi sjyde sammen me me, senn PM.

 

Vi bør også klare å gjøre en jobb, for å danne en BR-klubb, her på sør. Flatby og co, har gjort en kjempejobb for oss, og vi bør følge dette opp. WEB CUP er en glimrende intro til sporten.

Mi kan ikke bare skyte på stål på lange hold.

Link to comment
Share on other sites

 

slenger meg på flyet til island på tirsdag og blir bort 4 uker..

 

 

skyte noe i helga? må vel lade til deg så du har litt lager,hehe

 

Såpass ja!

 

Ja da må vi få skutt noe til helga :mrgreen: Jeg tenker enten fredag eller søndag? Lørdag skal jeg jobbe.

Link to comment
Share on other sites

Kom du også TRG-22, jeg har en hardoxgong vi kan sette opp på ca 300m for å dempe "Klang"-behovet.

 

Jeg er klar......... :D

 

Har du en stedsbeskrivelse? Klokkslett? Hvem kommer?

Ring meg på 47318080, så kan vi avtale litt nærmere.

 

TRG-22

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen..

Er endelig ferdig med hovedprosjektet og har karret meg inn fra de halvdødes rekker og begynner å få døgnrytmen på plass igjen. ;)

 

Vi har snakket om klubbdannelse tildligere, og nå sist 16 mai i Gjøvdal.

De fleste var enige i et forslag om at jeg skulle skrive en PM til alle som har vært med der oppe for å ha en pizza/møtekveld for å få ting på plass.

Fordelene for medlemmer og interesserte vil være mange. Mer om dette kommer etterhvert.

 

Sålangt min hukommelse virker så mener jeg at Jofla har sagt at vi må være 5 medlemmer i styret for å bli godkjent som klubb av NBSF.

Håper også at de som har vært mest aktive i Gjøvdal kjenner sin besøkelsestid når det gjelder dette og er villige til å

ta på seg det lille arbeidet det vil være med klubben.

 

Det enkleste for de fleste er vel å legge møtet til en kveld i en ukedag, og Grimstad ble nevnt som det beste alternativet til sted.

Da har alle fra Krsand i vest til Risør i øst et godt stykke å kjøre, men ingen må kjøre uforholdsmessig langt.

 

Mitt forslag er Tirsdag 16 Juni kl 1900 et eller annet sted med plass til mange... Alt avhengig av hvor mange som kan.

Dersom dette kolliderer for veldig mange så får folk komme med forslag i tråden: "NBSF SØRLANDET"

 

Kommer som sagt til å sende rundt en PM til så mange som mulig, så får evt folk prøve å hjelpe meg med å distribuere PMen videre

dersom noen ikke skulle ha fått den!

 

 

Når det gjelder dugnad/skyting så er vel det greit å avklare med banesjefen før vi bestemmer noe her inne, men

en gang i Juli bør vel gå an. Skal høre med sjæfen der oppe og komme tilbake til det så fort jeg har snakket med ham.

 

 

________________________________________________________________________________________

 

Ellers så er jeg klar for å være med på Webcup på Imenes dersom det ikke er for sent å melde seg på!

PPCen har ikke akkurat vondt av å bli brukt litt :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er klar for å skyte lørdag 13!

(da er kjerringa nemlig på jobb og har ikke rukket å legge planer for meg) 8)

 

Ellers håper jeg folk følger med i "NBSF Sørlandet" tråden lar jungeltelegrafen gå slik at flest mulig kan møte 16 Juni! :)

Link to comment
Share on other sites

God knall!!

Trengs det noe skrive materiell der borte? Hvordan gjør vi det med skivestativ.

Jeg har utlån på en av HV's 20-60x80 Swarovski kikkerter som forøvrig ligger og slenger i et skap.

Kanskje jeg skal ta den med? 8)

 

Ellers så har vel Makkieboy den ene 45x45cm gongen min hjemme hos seg. Er det mulig å henge opp denne også der borte?

 

Hvordan er stemninga for skyting i Gjøvdal i mndskiftet Juni/Juli? Uansett stemmer jeg for en runde med langhold før fellesferien setter

inn, men har ingen bestemte helger som passer bedre/verre enn andre så dere som reiser mye/jobber mye/har for mye familie får komme med forslag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...