Jump to content

Kammeret pils i Bergen og omegn


federal79

Recommended Posts

  • Replies 488
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Men i svarte da!!

Mange av mine gamle venner melder avbud jo, når en kav østlending, som blir lettere sjøsyk bare han ser blåfarve, kommer over til kysten på tokt. :?

Blir det bare meg og Tord eller?? :lol:

Skal jeg ta med litt hjortekjøtt over også......hihi? :mrgreen:

 

Jeg vet hva det er jeg..........dere vet dere blir drukket under bordet, på hjemmebane! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hva er det med denne tråden ? Har dere begynt å smake på varene lenge før helgen ?

Her prøver jeg gjentatte ganger å komme med hjortekjøtt, og så kommer den ene etter den andre og ignorerer det ? HÆÆÆÆ?

To kilo for svarte ! TOOOO KILO !!!

:lol::lol::lol::lol::roll:

 

Bent ! Bolle !

 

Festkomitèen er redd for at dette kjøttet er skutt med 7mmSTW, og Nosler Partition, så i fare for at gjestene skal bite i kobbersplinter eller bly, så er de skeptiske...................... :mrgreen::lol::lol:

 

Neiiiiiiida!! Bare min dårlige form for humor. sorry! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan trøste med at mitt er skutt med 6,5x55 og North Fork. Garantert blyfritt.! :mrgreen:

(Miljøvennlig vettdu). :lol:

 

Ellers er formen min oppadgående. Kreftene er på vei tilbake, og fått litt farge i trynet igjen, så jeg kommer på festen.

(Tenkte å vise mine flotte strippestrømper jeg fikk på Hagavik). :shock:

Link to comment
Share on other sites

Helv.... Når eg henta minstejenta i barnehagen i går, så fekk eg beskjed om at halve flokken var heime pga omgangs sjuke og diverse.. Og i dag så begynte minstejenta og spraydekorere gangen her heime.... :evil:

 

Får jaggu håpe eg går klar av det og at eg ikkje må melde avbud her.. :cry:

 

No står kamera og blitz batterier på lading, og eg er så klar som eg kan bli.. :)

Link to comment
Share on other sites

Tror vi har kontroll nå.... (snart) :lol:

Tenkte å utføre en handletokt i arbeidstiden i morgen.

Pris pr. deltager skal jeg prøve å få lagt ut her i morgen kveld. Vi har jo ymtet frampå at gildet kom på vell en hundrings pr kammer. Jeg tenkte å øke den til en 150 lapp.

Da vil dette inkluderer en overaskelse eller tre også. :?:

 

Nei mauser68, det blir ingen lettkledd underholdning av typen med blank polert stang fra gulv til tak.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Da er skyteprogrammet nesten klart.... Vi starter ca kl.1400. her: http://www.bjf.no/userimages/kartInneskyting.jpg

 

1.

Vanlig jaktfelt runde med 2 stå - 2 sitt - 2 ligg

 

2.

Hurtigskyting med straffepoeng for å bruke over gitt tid. Og ekstra poeng for raskere tid. (ikke lov med automat el ev kortere skytetid)

 

3.

En eller annen form for presskyting

 

Så kårer vi vinner i hver enkelt øvelse pluss en sammenlagtliste. Kommer tilbake med mer info.

Link to comment
Share on other sites

Den er grei Lykka, eg er ein mann av prinsipp, som tar ALLE på ordet.. :mrgreen:

 

Bigbore, det blir muligheit for å skyte litt inn på forhånd eller ? Eg har ikkje tatt i den .22`en på ei stund, og er litt rusten på avstan den er skutt inn på.

Alle tar med eigen ammo, eller blir det solgt ammo der nede ?

 

Og, ta for guds skyld med deg den børsa di !! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

For å klargjøre litt for de tilreisende ( det kommer nok mer etterhvert) så er skytingen ( med .22) i et annet lokal enn der festingen foregår, motsatt side av byen. Jeg skal undersøke om lån av stor bil, med sjåffis ( frøkna) men det henger i en syltynn tråd. Ellers får vi orge underveis. :D

Link to comment
Share on other sites

PS! Alle tar med Kr. 150 cash for å dekke inn mat +++ :D

Betales til MADMADS!

 

ikke lenge igjen nå....

 

Syns nå heller han som har de fleste store utleggene burde få betalt jeg... :shock:

 

Men uansett, skytingen tar til i 14.00 tiden, ryker vell gjerne med et par timer på dette, ser for meg middag i 6-7-8 tiden jeg...

Link to comment
Share on other sites

For å lette kontakten når vi nå nærmer oss dagen har vi følgende telefonnummer på noen av oss:

 

Jan 41160368

Bendik 90860178

Tom Erik 93207703

Per 99101615

 

Vi vil være på innebanen fra ca 1300, la telefonen ringe lenge, det er dårlig dekning inne i fjellet.

 

Vel møtt!!

 

Per

Link to comment
Share on other sites

1 jaktlykke

2 jerognal

3 jmonsen

4 solheimen

5 Gullars

6 topptur

7 federal79

8 gamlefederalen

9 Clakz

10 MrMju

11 Per-S

12 en Ledig plass.

13 en Ledig plass.

14 MADMANS

15 svehella

16 Fossdal

17 Mailman

18 Edge

19 en Ledig plass.

20 BigBore

21 Mauser68

22 endbil

23 HighPower

24 Tord

25 Finnbear30-06

26 ungjeger14

27 Steelhead

28 Streken

29 Buster

30 Strihåra

31

32 Skautussa

33 hansen deluxe

34 Bugten

35 lozine

36 sølvpilen

 

 

Oppdatert 2002.2009

 

En liten påminelse.

 

NB NB Listen er korigert,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...