Jump to content

Kammeret pils i Bergen og omegn


federal79

Recommended Posts

  • Replies 488
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har fulgt denne tråden lenge no, og har veeeldig lyst til å bli med!

 

Problemet er berre det at kjæresten fyller 18 samme dagen og dette skal selvfølgelig feirast. Prøver å overtale han til å bli med (har er jo tross alt medlem av forumet), men han har delvis et opplegg med kompiser...

 

Så kva gjer ein då? Håper at de flytter feiringa selvfølgelig.....

Link to comment
Share on other sites

Har fulgt denne tråden lenge no, og har veeeldig lyst til å bli med!

 

Problemet er berre det at kjæresten fyller 18 samme dagen og dette skal selvfølgelig feirast. Prøver å overtale han til å bli med (har er jo tross alt medlem av forumet), men han har delvis et opplegg med kompiser...

 

Så kva gjer ein då? Håper at de flytter feiringa selvfølgelig.....

 

Du tar selvsagt med deg kjæresten hit - no question about that :D :D ! Skal jeg skrive deg opp "på vent" eller påmelding? Og kjæresten din også (har sikkert et nick han også).

 

Finnbear, du må berre bruke god gammel kvinnelist, så får du nok det til skal du sjå... :mrgreen:

 

 

Føler ein slags kollektiv utpressing her no :D men sett oss på vent, me kjem no sikkert :lol:

 

Satsar på at det ikkje koliderer :)

Link to comment
Share on other sites

Hadde vore moro å blitt med på denne galskapen. 14 dager seinar så hadde eg blitt med men som student så må eg prioritere studiane på den tida. ( Har eksamen rett over helga det er snakk om). Eg får heller prøve meg ein tur på rypejakt om veret tillet det.

 

De får prøve å ha det morosamt, og me som ikkje kan forventar ein fullstendig raport her på kammeret med (usensurerte) bilete :D

Link to comment
Share on other sites

Påmeldte

jaktlykke

jerognal

jmonsen

solheimen

Gullars

topptur

federal79

gamlefederalen

Clakz

MrMju

Per-S

magn(e)um

kfor

MADMANS

svehella

aircooled

Mailman

Edge

rp15oryx

BigBore

Mauser68

endbil

HighPower

Tord

Finnbear30-06

ungjeger14

Steelhead

Streken

 

OG DA NÆRMER VI OSS STREKEN.

 

 

På vent

stille 6,5x55

Fossdal

Strihåra

LabRat

Skautussa

hansen deluxe

 

Oppdatert 11.01.2009

Nå er det snart fult.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi må sette strek ved 30 deltakere.

Mer enn det blir vanskelig å bespise.

Når vi har 30 på et jegerprøvekurs, sliter vi, så 30 er nok maks.

 

Når det gjelder inskudd i festen, så må vi ta en avgjørelse på om folk kjøper drikken selv eller ikke.

Skulle folk ta drikke med selv, burde vel 100,- pr. snute dekke gildet.

 

Med drikke blir det jo annerledes.

Da jeg er usikker på hva jeg kan bidra med gr. operasjon, overlater jeg denne avgjørelsen til Store Høvding.

 

Jeg kan selvf. bidra med noen hjorteskanker. Dessverre var det tomt for vomskutt hjort i år, så dere får ta til takke med rent kjøtt i år.. :(

Link to comment
Share on other sites

Påmeldte

jaktlykke

jerognal

jmonsen

solheimen

Gullars

topptur

federal79

gamlefederalen

Clakz

MrMju

Per-S

magn(e)um

kfor

MADMANS

svehella

aircooled

Mailman

Edge

rp15oryx

BigBore

Mauser68

endbil

HighPower

Tord

Finnbear30-06

ungjeger14

Steelhead

Streken

 

OG DA NÆRMER VI OSS 30 STREKEN.

 

 

På vent

stille 6,5x55

Fossdal

Strihåra

Buster

Skautussa

hansen deluxe

 

Oppdatert 13.01.2009

 

Selv om jeg er motstander av Quoting er jeg nødt.

Status til nå.

Strek settes ved 30

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder menyen så ser det ut som vi er tom for både vommskutt hjort og utmagra brunstbukker. Menyen blir gjerne litt kjedelig da, men jeg kom i tanker om at jeg har gravet ned noe hjort for en tid tilbake, og jeg skal se om jeg kan få gravet den opp igjen til treffet.

Kan Islendingene ete hai som har vært gravet ned i månedsvis i fjæra kan saktens vi gjøre det samme med hjorten.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det en ting jeg er sikker på PER-S kommer ikke frivillig ut på kjøkkenet. :mrgreen:

Med mindre det er fordi han må ha påfyll :P .

Hans deltagelse vil bli satt stor pris på. Men det får være som leverandør av smellredskaper, leverandør av gode historier :lol::lol::lol: .

Kjøttdonasjonen hans skal vi med glede :D ta imot og behandle med forsiktig hånd, og litt kryddder.

Link to comment
Share on other sites

Monsen, eg kan kanskje ta med ett eller anna ultra tradisjonelt, som kan få Per-S til å ete det meste etterpå... Men kven er det som skal holde spyposer til mannen i ettertid ? :twisted:

 

Hadde Vannebo på besøk i sommer, og han åt faktisk badlasupa ( på godt Norsk kalt ballesuppe ) , uten å mukke, og eg slapp og holde han med spyposer også, skal IKKJE legge ut oppskrift på den her inne, eg lovar... 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...