Jump to content

Kammeret pils i Bergen og omegn


federal79

Recommended Posts

På hjemmesiden til BJFF finner du en beskrivelse -obs- du finner to hjemmesider - en fra forbundet og vår "egen"

 

Kort fortalt ligger banen i et tilfluktsrom kloss i motorveien mellom bompengeringen og Eidsvågstunnellen. Du må kjøre inn forbi fotballbanene på stemmemyren (de ligger rett utenfor eidsvågstunnellen), deretter første vei til høyre etter en høyblokk tvers ovenfor fotballbanen. Kjør så rett fram forbi karaateklubben til du kommer til et veikryss i bunnen av en dump med en vei ned til høyre.

Da er du kommet fram, det er bare å grave seg 15 m ned. For å parkere kjører du videre rett fram opp bakken og finner en plass oppe på en parkeringsplass. Dersom du ikke vil grave deg inn kan du gå ned bakken, ned en gangvei til høyre mot motorveien og der finner du et ferdiggravd hull du kan komme inn gjennom.

Her er Kart.

http://www.bjf.no/userimages/kartInneskyting.jpg

Per

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 488
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Absolutt fantastisk Monsen, det er mat for ein velbygd kar, eg trur eg tar eit eple til frukost i morgen tidlig... :mrgreen:

 

Vil berre få anledning til å takka gjengen som slit og strevar for at me skal få skyte og fylle kroppen vår med god Norsk helsekost i morgen. Det er fantastisk bra jobba karer !!! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Formen er ganske bra for min del! Nå skal det sies at det var flere som var laaaaaaaaaaangt mer full enn meg selv!

 

Merkelig sliten i armer og skuldre i dag. Forstår ikkje helt :!: Mauser disket opp med noen himmelske pølser på slutten av kvelden som er noe av det beste jeg har smakt!

 

Takk for laget folkens! God mat til sulten mage og grove vitser til å skremme opp til flere bedehus!

Link to comment
Share on other sites

Da er Søndagen på vei mot kveld.

Lokalet er ryddet for slitne kammer herrer og damer.

En gigant takk til Tom, Mads og Nicolai som sto på med en fantastisk servering og mat som var Konger verdig.

 

Bilder kommer når jeg er ferdig med noe praktisk arbeid.

Takk til alle.

Vi tar REPRISE om litt over et år :D:D .

Link to comment
Share on other sites

Okei - er dere klare for en liten oppsummering av Bergenstreff anno 2009?

 

Vi startet balletten innendørs med knallhard skytekonkurranse. Det var 3 øvelser; jaktfelt 30 skudd (2 stå - 2 sitt - 2 ligg) etterfulgt av 5 skudd stående mot bøffel på 1 minutt. Siste øvelse var 5 skudd på max 20 sekunder i rekkefølgen 5 stå - 5 sitt - 5 ligg. Denne øvelsen måtte gjøres en og en for å kunne sekunderes.

 

r2kc5f.jpg

Per-S, BigBore og jerognal i full sving

 

1zl5e9v.jpg

jaktlykke gjør seg klar til innsats

 

nd7vk9.jpg

BigBore, jaktlykke og MrMju

 

28cmyh3.jpg

Finnbear 30-06, BigBore, topptur og Sølvpilen (?)

 

4lk478.jpg

Det ble også tid til litt leking - her har Tord funnet et fint leketøy!

 

1zea39h.jpg

jmonsen og Ungjeger14 (som forøvrig skjøt JÆKLA bra!)

 

 

Etter skytekonkurransen pakket vi sammen og dro til festlokalet der kokkene allerede var i full sving.

 

jszz2w.jpg

Her er det Federal79 som svinger staven bokstavelig talt :lol:

 

20a54y9.jpg

Nyyyyydelig mat!

 

2r7qyh2.jpg

Kokkene - Gullars, Federal79 og MADMANS

 

o5xc89.jpg

 

2lwxc8h.jpg

Noen av gjestene har begynt å komme

 

2jfysqw.jpg

Yngste deltakerne - Finnbear 30-06 og bursdagsbarnet Ungjeger14 (han valgte å feire 18-årsdagen sammmen med oss og det satte vi stoooor pris på!)

 

20a43u8.jpg

 

2cd92er.jpg

 

2le5e1e.jpg

Ingen fest uten gode historier; de kom som perler på ei snor og latteren satt løst :D

 

33bejvl.jpg

Som nevnt så fylte Ungjeger14 18 år i går og fikk overrakt en flott kniv i presang :)

 

xc3jpt.jpg

Stordabuen fornekter seg ikke - her er det MrMju som er Amarulakjenner :mrgreen:

 

21mxo5c.jpg

solheimen og BigBore i farta

 

2l730g.jpg

Fossdal og BigBore i godt driv ....og jeg tenker vi stopper bildeserien der 8)

 

Men kan vel si at vi holdt det gående til klokka nærmet seg 05.00 og noen av kveldens deltakere muligens har litt tømmermenn i dag :roll:

 

Tusen takk for en kjempetrivelig kveld i godt lag - dette gjentar vi så gjerne! Takk til de som tok på seg oppgaven å arrangere skytekonkurranse og stelle i stand så mye god mat - jeg har ledd så mye at jeg har vondt i magen i dag :P

Link to comment
Share on other sites

 

Men kan vel si at vi holdt det gående til klokka nærmet seg 05.00 og noen av kveldens deltakere muligens har litt tømmermenn i dag :roll:

 

Tømmermenn for f.... det er en jækla mitraljøsebane i hodet mitt i dag :cry:

Tror det ble litt for mye chips utpå natta. Takk for en fantastisk flott kveld alle. Fantastisk at 2 østlendinger tok turen over fjellet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...