Jump to content

Kammeret pils i Bergen og omegn


federal79

Recommended Posts

Ser at det er flere og flere av kammeret brukere som arrangerer pils treff.

Jeg føler at det er på tide vi vestlendinger gjør det samme, vi kan da ikke være dårligere en de i nord, sør og øst? eller?? :shock:

Så Veslendinger, jeg har en instendig bønn.

Meld din interesse her, og kom gjerne med forslag til dato og gjøremål, så skal vi se om det ikke lar seg gjennomføre med en viss stil og klasse. Håper at noen andre også vil være med som pådrivere..

 

Mvh Tom.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 488
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg kan være med å organisere, i tillegg til å være økonomisjef i studentstyret, bar-ansvarlig og å ha 100 skolerelaterte oppgaver skal man nå alltids klare å ordne litt dato og hvor og alt det der :) Men hvor nyttig jeg kan være, i.o.m. at jeg er nylig tilflyttet og ikke har store kjennskapen til utelivet og de tilgjengelige pubene enda er ett annet spørsmål, kan vi ikke bare møtes en fredagskveld på Biskopen rett utenfor sentrumsarealet a? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du sier du er tilflyttet til bergen, Jeg er en småbarnsfar som er født og oppvokst i byn, pleier ikke gå på byn så du må da nesten fortelle meg hvor biskopen er, for ejg har ikke peiling. hehe

 

Men jo flere som er med og sprer rykte jo bedre er det. Må få med oss noen av de gamle traverene her inne og...

Link to comment
Share on other sites

Jaktlykke skreiv :

...hvor intimt da :shock: Jeg får bare minne herrene om hva jeg spiste i Høyanger... DET var intimt det :lol: :lol:

 

He, he, du trur ikkje det, før du ser det.... :mrgreen:

 

Federal79 skreiv :

Folkens!!

Dere får gjøre det så intimt dere bare vil. Bare ikke det involverer meg eller "baller".... :lol:

 

He, he, du har aldri vært på fest med Vossinger før du... Berre vent.. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jaktlykke skreiv :
...hvor intimt da :shock: Jeg får bare minne herrene om hva jeg spiste i Høyanger... DET var intimt det :lol: :lol:

 

He, he, du trur ikkje det, før du ser det.... :mrgreen:

 

Federal79 skreiv :

Folkens!!

Dere får gjøre det så intimt dere bare vil. Bare ikke det involverer meg eller "baller".... :lol:

 

He, he, du har aldri vært på fest med Vossinger før du... Berre vent.. :mrgreen:

 

 

 

Ehh..

Lurer på om denne begivenheten bør betraktes på trygg kikkert avstand...

He-he

 

 

John

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Hæla i taket, og trynet fullt av gips, det går nok så bra så Crazy-John.. :mrgreen:

 

Nokon som har et bidrag med hjortekjøtt eller anna vilt, så me kan få laga oss ein god middag ?

Eg har vel sikkert litt grytekjøtt eller steik som eg kan donere, og så får me spleise på litt gode ingredienser og tilbehør.

Eg kan også ta på meg litt kjøkken arbeid, dersom andre ikkje kan eller vil.

 

Men me må ordne ein dato, som passer dei fleste, sånn at me får lage ei liste med folk som melder seg på.

Litt greitt å vite antall personer ein skal lage mat til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...