Jump to content

Brownells Norge


Jim114

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 468
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Rett skal være rett: Jeg bestilte noe greier 30. september, og mottok det 9. oktober. Det er meget bra, syns jeg, tatt i betraktning at utstyret skal sendes over et jysla digert hav fra et land med eksportregler fra helvete. Ringte også om noe annet styr jeg hadde savnet, dette ble tilgjengelig i nettbutikken på no time at all.

 

Alt i alt meget fornøyd. Ja, prisene er høyere enn Brownells.com, men ikke så mye høyere at jeg ikke kan leve med det.

 

Sporingen er imidlertid ikke så nyttig, antageligvis på grunn av at bestillingen blir en del av en consignment som det heter på nynorsk. Men så lenge ting kommer innen rimelig tid er ikke det noe problem.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har prøvd eller regnet på å opprette brownells konto i US og sende det til Norge via Jetcarrier? mer hazzle/ikke gjennomførbart, eller penger å spare og bedre utvalg/leveringstid?

 

Det funker ikke å bestille fra norsk IP adresse, eller betale med Norsk kredittkort. Selv vi som har hatt amerikansk Brownelss konto får ikke de ttil lengre.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Det som er dumt med brownels er at det ikke står noe informasjon om leveringstid (vertfall ikke som jeg har sett). Derfor var jeg veldig misfornøyd første gang jeg bestilte siden det hadde samme leveringstid som fri frakt varer fra ebay.

 

vet jeg at det ikke er "en norsk butikk" sånn at jeg regner med Leveringstid.

Men hadde ikke skadet om det sto informasjon om leveringstid. :

Alltid spennende å bestille fra dem, vet aldri når pakken kommer :roll:

Link to comment
Share on other sites

Det som er dumt med brownels er at det ikke står noe informasjon om leveringstid (vertfall ikke som jeg har sett).

 

"Brownells sender fra fra fjernlager i USA og fra lokalt lager. Varer fra fjernlager sendes hver torsdag med levering påfølgende uke."

 

I vilkårene helt nederst på brownells.no.

 

Likevel synes jeg også at det ikke er tydelig nok beskrevet og vist.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Første gang jeg handler hos Brovnells (etter at Midway.no forsvannt). Plaserte 2 ordrer søndag 21.08 og torsdag Alt sto som "på Lager", og på torsdag var statusen "sendt" og sporingsnummer dukket opp. I dag fortsatt "ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette"! Bha... trudde det VAR PÅ LAGER jeg... men neida... på lager i usa? Samme dag og dagen etterpå bestilde jeg fra Trond... pakkene vart sendt dagen etter bestilinga var motatt og levert hos meg da ca 30 timer etter plaser ordre! Fikk i tillegg to små pakker fra kina i dag... også bestilt samme dag som fra brownells... For dårlig opplyst av brownellls om leveringstid!

Link to comment
Share on other sites

Fra Brownells vilkår og betingelser:

" Generelt:

Brownells sender fra fra fjernlager i USA og fra lokalt lager. Varer fra fjernlager sendes hver torsdag med levering påfølgende uke."

 

For lokale varer står det (På lokalt lager) over prisen. Alt annet ligger i USA.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...