Jump to content

Innskjerping på språkbruken.


Guest graahund

Recommended Posts

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

(Og det kan du takke Hassel for, han skriver som en full sjømann i motvind, men er likevel blandt de med flest fornuftige poster her.)

 

Når det gjelder Hassel og hans form for rettskriving, har jeg til tider moret meg stort over alle de nye ordene han presenterer :)

 

Når det gjelder den fullle sjømannen tar jeg på det sterkeste avstand fra karakteristikken.

Jeg har i mange år vært sjømann, og gudene skal vite at jeg har vært både full og i motvind mer enn en gang.

Men at dette har noe med skriveferdigheter å gjøre blir i drøyeste laget Hr. Varj :evil:

Link to comment
Share on other sites

Periodevis underholdande. Kan ogso sjåast på som ein studie i bruk av retoriske "knep", eller mangel på forståing av kva retorikk er.

 

Ynskjer moderatorane alt godt i arbeidet med å moderera innlegga våre, so godt dei kan - etter reglane for kammeret.no.

Link to comment
Share on other sites

Ja der traff du spikeren igjen Villreinjegeren, før du involverer deg i den klubben må du finne den ( for der må du leite lenge ) og så må du gjerne forklare oss uinvidde, korleis du skulle blitt tatt opp i den klubben, som har så store problemer med å skrive Norsk og følge nokon enkle regler. :shock:

Link to comment
Share on other sites

:P Har man lite å gjøre er det jo greit å lese og svare i en sånn tråd.. Det er langt fra unikt at sånne tråder dukker opp på kammeret så medlemmene har nok alt for lite å gjøre ja!

Nei, kom dere på skytebana og bruk energien der! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...