Jump to content

Kammerlogo /Kammercaps ?


Guest graahund

Recommended Posts

Guest graahund

Det har hvert nevnt Kammertruser, mulig bare på spøk hva vet jeg. Men en ting som etter mitt skjønn hadde hvert ok måtte være en caps. Da ville de hvert mulig og kjenne igjen folk fra Kammeret på stevner. Hadde hvert ok og kunne slått av en prat med dem du stort sett bare ser som et nick på Kammeret. Snakket med flere fra SL den tiden det var oppe og gikk, det gr. capsen.

Edited by graahund
Link to comment
Share on other sites

God idè graahund!

 

Forslag:

 

Styret iverksetter selv eller via en komite arbeid med å få trykket opp XX antall caps og XX antall t-skjorter med Kammerlogoen forran og bak på t-skjorta og forran på capsen. Første opplag finansieres ved forhåndsbestilling.

Overskuddet går til NOJS.

 

Jeg antar at styret har opphavsretten på åndsverket som logoen er.

Link to comment
Share on other sites

Dette har vært nevnt flere ganger.....og det nærmer vel seg noe salg av caps og annet nå vel??

 

Kommer vel en tråd med bestilling??

 

Uansett er jeg interessert i caps og t-skjorte........(litt usikker om jeg bestiller truser....ikke mange som trenger kjenne meg igjen i bare trusa :mrgreen: )

Link to comment
Share on other sites

Følgende produkter ønskes tilgjengelig med Kammer-logo

 

* Badekåpe

* Badehette

* Sixpence

* Strømper

* Slipsnål

* Slips

* Kjøkkenforkle (dame og herreversjon)

* Grytekluter

* Filt-tøfler

 

Dette blir bra! Rene gullgruva!!

 

Edit - aiaiai - hvordan kunne jeg glemme;

 

* Boxer, gjerne med windstopper

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne tenke meg cap med nick på slik at vi kjente igjenn hverandre. :D

Det er sikkert mange som meg som har noe uoppgjort med diverse medlemmer her på kammeret. :lol:

 

Men all spøk til side, prøv å ordne capser med ORNTLIG passform. Det er alt for mange capser til jakt bruk som ser ut som er laget for en 7 år gammal jente.

 

 

BrunoKammeret.noEngerdal

Link to comment
Share on other sites

Har en sluttstykket.com- caps. Fikk ikke brukt den før hele greia var en saga blott. Så nå går jeg rundt her hjemme, fruen kjenner meg på capsen, men ellers føler jeg at den ikke kommer helt til sin rett........Har vurdert å bruke gaffa-teip over sluttstykket og skrive kammeret.no i stedet, men jeg tror ikke det vil gjøre noe fra eller til i forhold til fruen.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

For noen år siden - når jeg dro på èn av utenlandsturene mine - kjøpte jeg en metallboks inneholdende x antall småflasker med Jâgermeister. Da fikk jeg også en caps på kjøpet :D .

 

Den har øreklaffer - og er ganske vannbestandig.

 

Er det en caps - av alle de jeg har/har hatt - er denne top of the list :)

Link to comment
Share on other sites

Minstekravet bør være at bremmen tåler vann...

 

*mumle* ... brem i orangutangbukskinn?.... :shock:

 

Stiller meg bak det. Ikke noe er så irriterende som en caps som renner i øynene etter en liten høstskur. ;)

En koksgrå caps lik banneret på toppen av hovedsiden med innsydd logo hadde vært tøft.

Selvfølgelig med matchende kaffekopp da... 8)

 

Beste capsen jeg har hatt er Sako TRG-Team capsen jeg fikk av Aaberg i sin tid.. men den var dyr gitt..

Fikk børse med på kjøpet heldigvis.. ;)

Link to comment
Share on other sites

kjøpte jeg en metallboks inneholdende x antall småflasker med Jâgermeister. Da fikk jeg også en caps på kjøpet :D

Var det bare jeg som tok hintet her? :wink:

Shadob vil åpenbart at kammeret.no selger drikkervarer av ymse sort, og slenger med en caps på kjøpet. Støtter den jeg... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...