Jump to content

Skryt til www.jaktfall.no


Kriegh

Recommended Posts

Leveringstider jaktfall:

Det varmer med hyggelige tilbakemeldinger:)

Men ønsker samtidig som eier av jaktfall å be dere stikke fingeren i jorda og ikke "hause" opp til at dette er en superbutikk:)

Som andre kan jeg være tom, slite med treg sending fra statene/ bortkommet-forsinket sending/ treg toll, etc.

Det jeg derimot kan love er at jeg gjør det jeg kan for å kontinuerlig bedre mine rutiner!

 

Noen har opplevd at ting IKKE har gått på skinner og det er faktisk de leveringene som jeg jobber mest med.

Alt er greit når ting leveres raskt, men hvordan unngå lang ventetid, er et ennå viktigere fokus for meg:)

Uansett takker jeg for hyggelige kommentarer her, og ønsker alle skitt jakt 2009:)

Mvh Bjørnar/ jaktfall

 

Bransjetilknyttet.

Link to comment
Share on other sites

jaktfall er et utrykk som brukes i forbindelse med jakt. ( og tilpassing av kolber tror jeg)

Er vi på Rådyrjakt sammen og skyter et Rådyr, da har det vært et jaktfall den dagen. Noen av mine eldre kunder sier dette uttrykket ble mer brukt før i tiden, og at de synes det er hyggelig at det har kommet inn i varmen igjen:) her et utklipp sakset fra Google:

Svinefamilien består hovedsakelig av relativt massive små dyr med middels lange lemmer, men noen kan også bli svært store. Tidligere har det vært kjent at tamgris kan bli opp mot 450 kg tung, men et ganske nylig jaktfall som fant sted den 27. mai i 2007 i Alabama, USA, bekrefter nå at dette kanskje må revideres. Der felte nemlig unggutten Jamison Stone et svin (trolig villsvin/tamsvin blanding) som skal har veid omkring 500 kg.[1] Det skal imidlertid også nevnes at det har blitt framsatt påstander om at både bildet og historien skal være usann. Andre hevder at fallet var en regulær tamgris innkjøpt for formålet.

 

Mener å huske at uttrykket jaktfall også blir brukt i forbindelse med kolbetilpasning? hvilket jaktfall kolben har, tror jeg? kanskje noen på kammeret kan dette bedre? :)

Med denne innstillingen tror jeg du kommer til å gjøre det bra i fremtiden. Som trådstarter tillater jeg meg en liten off topic; hva betyr egentlig 'Jaktfall'?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Noen som har handlet her i det siste?

 

Bestillte et sighton sikte og fikk bekreftelse på mail.

Ett teknisk problem på siden hindrer meg i å sjekke ordrestatus så jeg sendte mail fra samme adresse som

bestillingsbekreftelsen ble sendt til og ville sjekke status og få tilsendt eventuell sporing. Ingen svar.

Har også prøvd å sende via kontaktskjema på siden deres i tilfellet eposten min gikk rett i spam filter(yahoo mail). Ingen svar.

Har prøvd å ringe sikkert 10 ganger de to siste dagene men ingen tar telefonen.

 

Noen som vet om de har feriestengt der eller noe?

 

EDIT: Fikk svar fra de nå. Epost hadde havnet i spam.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bestilte noen småting første uka i juli. Det stod på nettsiden til Jaktfall at pga ferie ble varene utsendt 19.juli og det ble de! 21.juli var jeg og hentet pakka på posten. Som alltid, er nå min erfaring, "Jaktfall" er "steady as rock" :D

OG igjen må jeg bare berømme service'n din Bjørnar :!:

Link to comment
Share on other sites

jaktfall har ikkje gitt men annet en hodebry..

 

her er mailen eg fikk straks etter bestilling.. (legg merke til dato)

 

Takk for bestillingen !

Nedenfor vil du finne opplysninger om din ordre/betaling.

Ordrenummer 62461

Betalingsmåte Creditcard

Transaksjonsnummer 318671148

Valuta NOKOrdredato 2010-05-07

Forventet leveringstid I snitt 2-5 dager, såfremt varen er på lager. Nedenfor vil du finne en link til din bestilling hvor du når som helst kan bli oppdatert på status. (ordre under bestilling eller ordre er sendt...........

 

nå er datoen 29.07. 2010 får ikkje svar på tlf har ringt utallige ganger.. :(

så da får eg bare vente og se om det tar 2-3 måner til før eg får/hører noe.

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke noe om denne tråden jeg. Her skal en nyoppstartet butikk følges med argusøyne og den minste lille feil skal legges ut på nett for så at Bjørnar skal måtte forklare dette for alle.

 

Og til deg bulvan, nei da kan vedkommende ta det med Jaktfall direkte uten å blande inn alle oss andre.

 

 

ta det med jaktfall direkte sier du??? hjelper det noe? er bare her det er mulig å få kontakt med han.. :evil:

Link to comment
Share on other sites

laff12:

Du sier at du ikke får tak i noen hos Jaktfall....

Du kunne jo prøvd å sendt en mail til Jaktfall, (som du får beskjed om på den automatiske telefonsvareren)

Har ingen mail fra deg ang. denne saken....

Er enig i at dette har tatt lang tid, men dette er ikke Jaktfalls feil.

Pakken din var klar til henting 11.mai,(bestilt 05.mai) den ble aldri hentet av deg/dere.

Den gikk derfor i retur, da havnet den oppi transportstreiken, og dermed har dette tatt lang tid, før den er kommet Jaktfall i hende igjen.

 

Her er dokumentasjon på dette:

Ant.kolli Status Avdeling Tidspunkt

1 av 1 kolli Hentet hos avsender. LARVIK 2010-05-10 14:00

1 av 1 kolli Inn på terminal. LARVIK 2010-05-10 15:38

1 av 1 kolli Inn på utgående enhet. LARVIK 2010-05-10 16:16

1 av 1 kolli Inn på terminal STAVANGER 2010-05-11 07:50

1 av 1 kolli Opplastet for utkjøring. STAVANGER 2010-05-11 08:27

1 av 1 kolli Ankommet Mypack utleveringssted STAVANGER 2010-05-11 11:27

1 av 1 kolli Klar for henting STAVANGER 2010-05-11 11:47

 

Her er dokumentasjon på retur:

Ant.kolli Status Avdeling Tidspunkt

1 av 1 kolli Retur fra servicepartner STAVANGER 2010-06-09 10:14

1 av 1 kolli Inn på terminal. STAVANGER 2010-06-15 12:25

1 av 1 kolli Inn på utgående enhet. STAVANGER 2010-06-15 17:26

1 av 1 kolli Inn på terminal LARVIK 2010-06-16 06:30

1 av 1 kolli Opplastet for utkjøring. LARVIK 2010-06-16 11:40

1 av 1 kolli Returnert LARVIK 2010-06-16 16:00

 

Send mail til post@jaktfall.no for å bekrefte at det ikke er endringer i sendingsadresse.

 

(Har fjernet sendingsnummer og dine personopplysninger for å beskytte identiteten din.)

 

Generell oppfordring:

Skulle det være noe, ta kontakt på MAIL, istedetfor å henvend deg til Jaktfall på kammeret.

Sikkert mange som ikke synes dette er rette fora for jaktfall-mat, og det er jeg enig i.

 

Mvh Bjørnar/ www.jaktfall.no

Link to comment
Share on other sites

Litt pinlig for Laff12 det her. Man bør ha sitt eget på det tørre før man gir andre strekk... :oops::lol:

 

Vel, jeg har egentlig bare positiv omtale å gi Jaktfall selv. Nå som prisene hans på NF ble konkurransedyktige, så bestilte jeg et sikte hos ham.

 

Det kom dessverre et sikte med feil spec i posten, men dette ble raskt ordnet: Ny pakke skal hentes i morgen. Jeg tror neppe mange andre leverandører hadde snudd seg såpass fort om for å rette det opp igjen. Det var i alle fall gledelig å se!

 

Nå har det seg sånn at jeg har ytterligere ei rifle som trenger en ny taktisk kikkert, og et naturlig valg blir nok en NXS til fra Jaktfall når finansene tillater det.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

hadde du bare tatt telefonen eller svart på mail, kunne vi kansje fott klarhet i hva som har sjedd for lenge siden.. att pakken tok sin siste stopp i stavanger er vel faen ikkje min feil.. for adressen du fikk av meg var hvertfall den rette..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Det er nok tilstrekkelig i de fleste situasjoner, selv om det er langt bak de beste hva tetthet gjelder.

 

For ikke å spore av i tråden, fikk i dag ski fra G-sport, bestilt på mandag.

Til sammenligning er ikke ordren hos Jaktfall behandlet enda, bestilt søndag.

 

Det er forøvrig ei meget bra side, men jeg savner lagerstaus. Tror mange hadde spart seg mye ergelse da.

Link to comment
Share on other sites

Har da sendt min første bestilling til jaktfall.no.. Det ble Zeiss 50mm solblender. Trenger ikke å betale frakt faktisk..! Håper på rask levering! Et lite OT spm: Noen som har erfaring med de digitale skyvelærene til 299

 

 

Hei

Hvor fant du solblendere til Zeiss hos Jaktfall, var å tittet men fant ikke de

Link to comment
Share on other sites

Siden jeg bare har positive ting å skrive om Jaktfall, gjør jeg dette nå. Idag, bare få dager etter at jeg kontaktet de ang en feil på en Sightron kikkert jeg kjøpte for noen uker siden, kom det et nytt sikte i posten, med returlapp og det hele.

I tillegg en bedre modell enn det jeg opprinnelig kjøpte. Ny cap fikk jeg også, tusen takk for det, da har jeg og kona hver vår ;)

 

Blir å handle mer fra denne butikken, det er helt garrrantert.

Tusen takk for kjempehyggelig handel, og god jul.

Link to comment
Share on other sites

Bare posetivt om jaktfall fra min side! :mrgreen:

 

Det eg syns det e veldig posetivt at jaktfall sitter på kammeret.

sån så denne tråden her har jo fått fram flere misforståelser.

Noe kunne tatt på mail, men det viser jo alt kan jo løyses på en måte.

Det er ikke værre enn å sende en mail, alle problemer kan løyses.

det viser bare at jaktfall bryr seg om kunden å vil nå ut.

Nå kan butikken forbredre seg ette hva kunden syns.

Det kan få skryt av hva som er bra og ikke fult så bra så alle kan bli fornøyde.

Får å si det sån, sånne butikker så jaktfall burde det vore flere av!

Link to comment
Share on other sites

Har handlet noe fra jaktfall og ser ikke bort fra at jeg vil gjøre det igjen!

Men bare positive opplevelser har jeg ikke, kjøpte et forholdsvis dyrt bushnell viltkamera der som fikk veldig gode anmeldelser på nettsiden.

Etter min mening var kamera langt fra det jeg hadde forventet.Greie dagsbilder men natt bare lysende øyne,kamera levde helt sitt eget liv med å slå seg av når som helst.Sendte Bjørnar en mail og han ville sende meg nytt kamera om jeg sendte det inn! Jeg forhørte meg da om han kunne skaffe cuddeback kamera noe han sa han kunne gjøre. Tiden gikk og mine mailer ble ikke besvart! Cuddeback kamera ble heller bestilt på winge våpen(anbefales alle som skal ha kamera)! Bushnell kamera ligger fortsatt ubrukelig, Litt skuffet over det:-(

Link to comment
Share on other sites

Eg bestilte for fyrste gong hjå Jaktfall på tysdag denne veka, dagen etter kom det mail om at pakken var sendt. Utruleg bra! Eg hadde på ingen måte forventa at det skulle la seg gjera å få sendt det såpass fort, men pakken er no vel framme, og eg er svært nøgd med handelen, og kjem til å handle meir der om eg skulle ha behov for (eller lyst på) noko dei sel.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg skrev lenger opp, så bestilte jeg søndag i slutten av november.

Ordren er fremdeles ikke behandlet. Nå skal det sies at dette er julegaver, så jeg trenger det strengt tatt ikke før den 24/12, men det blir ikke mindre irriterende av den grunn.

Forrige ordre tok det en uke å behandle, + 3-4 dager i frakt.

Jeg håper dette er pga lagerbeholdning, og ikke et resultat av latskap.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

jag har handlet et par ganger fra Jaktfall og er godt fornøyd. fin pris, raskt å sende ut og gratis frakt..

 

det eneste jeg kan nevne som negativt er at jeg ikke fikk svar på mail når jeg sente spørsmål om størrelse på X3M1 camodress.

jeg led ikke noe tap på det da men han fikk ikke salget

Link to comment
Share on other sites

Ta en telefon. Erfaring gjennom mange år med handel på ulike nettsteder sier meg at svar er det ufattelig sjelden jeg har fått. Har knapt sendt eposter de siste årene. Kan forresten nevne at jeg har sendt til Jakt & friluft og Hjemmelading.no, og begge to har jeg fått svar fra ganske raskt.

 

Sist jeg bestilte noe hos Jaktfall, ringte de meg opp. Kikkertsiktet jeg bestilte hadde de ikke på lager. Fikk i stedet et maken med mer forstørrelse til samme pris. De ringte meg fem ganger på en dag! Jeg hadde glemt igjen telefonen hjemme da jeg dro på jobb... Ringte selv opp dagen etter (stengt da jeg kom hjem), og vips, tre dager senere, lå det en Sightron SII 4-16x42AO i posten!

 

Det kaller i hvert fall jeg god service. :wink:

 

Har nevnt på det før, i andre tråder, at jeg faktisk har til gode å ha dårlig erfaring med nettbutikker. Har ikke noe som helst å klage på til en eneste nettbutikk. Har vel hatt flaks! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hadde problemer med en sightron SIII 10-50x60 jeg kjøpte brukt (3 eier), sendte mail til jaktfall å forklarte problemet. Fikk beskjed om å sende inn kikkerten så skulle de sende en helt ny i retur med valgfritt retikkel å klikk :D En liten uke etter ligger ny kikkert i posten. Stor takk til Jaktfall for utrolig bra service!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...