Jump to content

Takk, Hjemmelading.no


peders

Recommended Posts

Har handlet flere ganger hos han, og er alltid blid og hyggelig når man prater med han. Sørvis og forsendelse er det ikke noe å utsette på, og kommer til å bruke han for fremtiden også. Om det kommer i oppkrav eller at man betaler med VISA bryr jeg meg ikke så mye om, har kontanter når postmannen kommer på døra med pakken. Det er jo bare å legge penger på pressa (regner med alle ladenerder skjønner hva det er :) ) så løser det seg selv. Hyggelige priser har han også, selv om det dukker opp "ladebutikker" overalt på nettet, så er det ikke alle som har peil på det de selger....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3 ganger hurra for Trond!

 

Jeg bestillte et starterkit med lee presse og en haug med annet småtteri, kuler og krutt.

 

Men glemte selvfølgelig trimme-adapter.

 

Sendte mail til Trond og forklarte tabben. Adapteret lå i postkassen 2 dager senere, gratis. :shock::mrgreen:

 

Service går aller lengst.

 

Hjemmelading.no og Jaktfall.no troner høyest etter min erfaring!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...

alvestad er en fantastisk butikk!!! jeg er kjempe fornøyd, alltid rask levering. var en gang det tok 4 dager før varene forlot butikken. fikk nesten absdinenser.

 

litt kritikk:

ikke alltid jeg får den mengden kuler jeg bestiller... bestilte 500 stk 175 grs sierra mk. fikk bare 300. Og det har skjedd flere ganger.

ett lite irritasjons moment, og de kunne godt ha sendt en mail om at de bare hadde 300 på lager.

 

men alt i alt. meget fornøyd med trond alvestad :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...

Må henge meg på! Fredag hadde eg meg en prat me Trond på telefon... trengde nåkre dier... loggen på telefonen viser 15.02.13 kl 14.45 og i dag 16.02.13 kl 12.00 låg varene i postkasa!! Var vel å merke sendt som brevpost... men 20 timer frå ordre til levering er BRA! Har svært god erfaring med hjemmelading.no, leveringstida er suveren!

Link to comment
Share on other sites

jeg har nettopp startet med hjemmelading. ringte til hjemmelading å sa det som det var, jeg har ikke peiling på hva jeg trenger. han sydde i hopen en helt ok pakke til meg,
det var bokstavelig talt slik jeg også begynte forrige uke - snakket med Trond og han ordnet utstyr til meg - herligheten er montert og testet. Glimrende service! Sikkert mange andre flinke bedrifter også som klarer det men jeg hadde lest positive ting om hjemmelading.no her på Kammeret og det var fint å ta en telefon og ha en hyggelig samtale med en som har virkelig peiling - resten ordnet seg bare.

 

Jeg sa at jeg kunne forhåndsbetale for å unngå postoppkrav - men det var da ikke nødvendig, jeg kunne få faktura :!: Det er slik jeg liker det. Kommer helt klart til å handle mer hos hjemmelading.no

Link to comment
Share on other sites

Som sylfersk pistollader (45acp), tok jeg og ringte til Trond, da det var anbefalt her på bruket. Var litt nervøs i starten, for å stille dumme nybegynner spørsmål, men det var ubegrunnet. Trond loset meg gjennom utstyrsjungelen, og satte sammen ei pakke som han mente ville passe bra, både prismessig og utstyrsmessig.

Pakken lå på posten 2 dager etterpå, og jeg lader nå egne patroner så krampa tar meg! De funker også knallbra i min Ruger SR1911.

 

All honnør til forhandlere som faktisk tar seg tid til å guide nybegynnere! Trond har fått seg en ny fast kunde!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk nettopp en sms fra posten at pakken fra Hjemmelading var nå kommet.

Jeg bestilte sent på mandagen, så all honnør til hjemmelading.

 

Nå sant skal sies, så har jeg syndet stort. (Jeg er lei meg og skal prøve å unngå å gjøre samme feilen igjen)

Siden Trond Ikke hadde RCBS rockchucker settet inne, så bestillte jeg det fra XXL. Litt fordi nabojenta jobber der, og hun bruker å få sitte på til jobb, med meg. Denne gangen var det hennes tur til gjøre meg en teneste (Les: ansattpris)

Uansett så må jeg betale i dyre dommer, da pakken er ikke sendt fra lager en gang.... (Bestilligen ble lagt inn fredag kl 13)

 

Bonus Info: Nabojenta er veldig hyggelig jente på 25 år som er singel og glad i friluft.

Gode ladetips kan lønnes med telefon-nummer :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...