Jump to content

Sordin Supreme Pro til 398,75,-


ARL

Recommended Posts

Er det forøvrig noen som kommer over et par med sordin pro til 400,- og en billig og bra leatherman/gerber på clas ohlson til under 300,-

 

Er det noen som tør å kjøpe det for meg ? Jeg får penger 12. august og har nettbank, så jeg kan sette inn penger omgående da.

 

Jeg er ikke i umiddelbar nærhet av en sånn butikk på ei god stund, og da er det jo for seint :( Dere får penger for bensin og bryderi også, hvis dere vil ha det. No problemo.

Link to comment
Share on other sites

Supert tips! Var og kjøpte et par sordin på Oslo City i dag, da mine gamle har sett sine beste dager.

 

Dro så rett på G-Sport og kjøpte noen hundre skudd til .222 og .22-250, norma og lapua. De har halv pris på rifleammo og 30% på hagleammo ut morgendagen. Det ble faktisk så billig at ferdige skudd ble MYE billigere enn rene hylser. Heldigvis bestilte jeg ikke hylser i begynnelsen av uka som jeg hadde tenkt :D

Link to comment
Share on other sites

Fikk lagt av de siste på Kvadrat i Sandnes, da jeg kom inn en halv time etterpå var de solgt.. :evil:

 

Skriver jeg her hva jeg oppriktig mener om Clas Ohlson, deres kundeservice og deres medarbeidere blir jeg antakelig utestengt fra samtlige norske forum på hele internett.

Link to comment
Share on other sites

Ja, nå viser det seg at jeg har et par til overs - og dem skal jeg tjene masse penger på....

Nei, hvis noen er interessert, selger jeg dem for 400,-. pluss evt. frakt og oppkrav. (Da har jeg tjent 1,25 kr!)

 

Send PM hvis du er interessert.

Link to comment
Share on other sites

Fikk lagt av de siste på Kvadrat i Sandnes, da jeg kom inn en halv time etterpå var de solgt.. :evil: ...

 

 

Se der! Da hadde jeg mine trygt hjemme! Butikksjefen på Kvadrat vet jammen å behandle kundene sine pent! Hun fikk skaffet meg et par på mystisk vis! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Fikk testet mine i dag.

Førsteinntrykket er at de demper meget bra, også avslått.

De klemmer skikkelig rundt pæra, men jeg er usikker på om jeg skal bøye litt på bøylen, eller om dette vil ødelegge litt for dempingen (mindre tetting rundt ørene) ?

Jeg kommer nok til å kjøpe silikonputene for å få bedre tetting ved bruk av vernebriller.

Er det noen som vet om disse er tykkere så innmaten i klokkene ikke er borti øret ?

Mener å ha hørt om noen puter til en annen modell fra Sordin som bygger litt mer for å unngå dette.

Videre suser klokkene noe når jeg skrur opp volumet, men det kan kanskje skyldes at de forsterker susingen fra ventilasjonen her på jobb ?

Link to comment
Share on other sites

Fikk mine igår. Fikk i batteriene og dro igang, men får de ikke på... :(

Skal jo høre at de forsterker lyden når de står fullt på? Batteriene er satt i rett vei, mulig de er flate, de som fulgte med. Får forske videre i efta, så kanskje de kan få være med ut etter bukken :?

Link to comment
Share on other sites

:P Du MERKER at de er på ja!! Og på max forsterking så hører du det meste av bakgrunnslyder...

Slå på med et trykk på miderste (på) knapp og juster forsterkning med de ytterste knappene..

Regner med at dere forstår hvilken vei mikrofonene skal peke? Normalen er framover... På/av og volum på venstre øre... :mrgreen:

 

(Ingen som har et sett til overs?)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

To vindmålere igjen på sørlandssenteret. Ikke sikker på om det var før eller etter jeg kjøpte en. :shock:

http://www.clasohlson.no/Product/Produc ... d=43060088

 

De hadde minst en til av disse på city cyd i Trondheim i dag tidlig når jeg kjøpte min. Er jo latterlig billig fant jeg ut når jeg sjekket hva de egentlig kostet på nettet etterpå :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...