Jump to content

XXL dumper pris på Zeiss Victory


Torf

Recommended Posts

http://www.xxl.no/jakt-vaapen/optikk/ki ... -4-1039930" target="_blank

http://www.xxl.no/jakt-vaapen/optikk/ki ... 42-1043664" target="_blank

http://www.xxl.no/jakt-vaapen/optikk/ki ... -4-1041391" target="_blank

 

 

Håndkikkert:

http://www.xxl.no/jakt-vaapen/optikk/ki ... ec-1049281" target="_blank

 

Håndkikkerten hadde jeg kjøpt selv dersom jeg hadde hatt penger til den nå... Fikk derimot bestilt meg en 3-12x56 med ret 44 til 10500kr. så jeg er i lykkerus... :D

Link to comment
Share on other sites

xxl pleier å være veldig raske med å pakke, så skulle ikke ta så lang tid å få sporingsnummer (nå er det riktignok helg men..)

 

Selv var jeg så dum at jeg bestillte med tidligere adresse nå nettop. :roll:

La inn en elektronisk forespørsel nå da jeg ikke fant noe telefonnummer. :?

Link to comment
Share on other sites

xxl på Lade i trondheim hadde igjen en 2.5-10x50 lotutec, uten lys... 7700kr

frista ikke nok for min del, men den blir vel ikke liggende lenge :roll: .

 

De hadde god pris på victory håndkikkertene også da. 7700 for 8x32, og 10500 for 8x42 og 8x56 kikkertene. Skulle gjerne hatt en 8x42, den var deilig, men syns 8x32'en var skuffende og så iten forskjell i forhold til Conquesten...

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk følgende beskjed på min henvendelse til xxl kundeservice:

"Hei. Vi må komme tilbake til deg med nærmere informasjon om din bestilling. Du kommer ikke til å ha ny kikkert til tirsdag."

 

Mildt sagt irriterende dersom det har skjedd noe feil her nå... Har hatt mulighet til å kjøpe med ret 66 på min lokale forhandler, etter at jeg handlet på nettet... Men nå er den solgt og jeg sitter med ingenting ser det ut til... :trist:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk følgende beskjed på min henvendelse til xxl kundeservice:

"Hei. Vi må komme tilbake til deg med nærmere informasjon om din bestilling. Du kommer ikke til å ha ny kikkert til tirsdag."

 

Mildt sagt irriterende dersom det har skjedd noe feil her nå... Har hatt mulighet til å kjøpe med ret 66 på min lokale forhandler, etter at jeg handlet på nettet... Men nå er den solgt og jeg sitter med ingenting ser det ut til... :trist:

 

Haha, det var da en unødvendig provoserende formulering fra XXL?

:lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk følgende beskjed på min henvendelse til xxl kundeservice:

"Hei. Vi må komme tilbake til deg med nærmere informasjon om din bestilling. Du kommer ikke til å ha ny kikkert til tirsdag."

 

Mildt sagt irriterende dersom det har skjedd noe feil her nå... Har hatt mulighet til å kjøpe med ret 66 på min lokale forhandler, etter at jeg handlet på nettet... Men nå er den solgt og jeg sitter med ingenting ser det ut til... :trist:

 

Aiai... Litt seint og komme med dette rådet, men muligens du kan få bruk for det en aen gong. Eg bestilte på nett først og gjekk så innom den lokale XXL butikken for og sjå om de hadde den på lager. Hadde de hatt det hadde kjøpt den der i tillegg og avbestilt den i nettbutikken.

Link to comment
Share on other sites

ja, det kan man si... Har spurt om hva som har skjedd og hva som kommer til å skje, men uten å få noe svar på det spørsmålet... Ble litt provosert av så EKSTREMT lite informerende svar!

 

Edit: har fått svar nå, og har snakket med ham på tlf... svaret ligger lengre nede i tråden...

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Fikk litt nytt håp nå... Fikk tlf nr. til han som har med våpendelen hos xxl på nett å gjøre.... Han informerte om at de var helt tom hos seg, men at alle ordrebekreftelsene ville prøves å få igjennom. Jeg ville ha min kikkert innen 2 uker i alle fall mente han (så lenge kikkerten fantes i landet eller hos zeiss)...

 

 

Får smøre meg med tolmodighet og håpe på det beste... vil ha min vidunderlige ret. 44 :)

 

edit: skrivefeil...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...