Jump to content

Årets julegave til meg selv.


Mas-36

Recommended Posts

Hei folkens. Sikkert flere som kjøper en julegave til seg selv også :wink:

 

Jeg har kjøpt til meg selv i år.

 

110stk Selvklebende blinker som viser treff ved å miste svartfargen sin så en gul bakside kommer frem.

3100 skudd med 22LR.

Pluss en "ny" salongrifle :mrgreen:

 

Hva har dere kjøpt til dere selv?

Link to comment
Share on other sites

2 stk underbeslag i metall til mine Tikka T3 i .308 og .223 fra Atlaxworxs Int.

Da blir det endelig skikkelige magasin og funksjon i børsene! <:o)

Ser de reklamerer med underbeslag for både short og long action T3. Det finnes jo bare en låskasselengde på T3. Er forskjellen da hvilke magasiner de tar? Du skulle ikke tilfeldigvis vite om hvilke Aics magasiner det er snakk om for long action?

Link to comment
Share on other sites

Dette er AI kompatible magasinbrønner, her er magasinene samme størrelse i 223 og 308.

 

Er nyskjerrig på hva de lange er selv, MDT har ett medium størrelse magasin for bla 6.5X55 for Tikkaen, men da er det brått spesialisering og ikke generalisering igjen. Roedale precision selger mag brønner til "lang" tikkaen for 300 WM størrelse AI magasinene om jeg har forstått hjemmesiden hans rett, men i forhold til disse må det såvidt jeg vet maskineres i låskassen.

Link to comment
Share on other sites

En slik en - dog ikke hos denne forhandleren....:

http://www.kikkertspesialisten.no/handkikkert/merke/swarovski/el-range/swarovski-el-range-10x42-w-b-1

 

Hadde tenkt å teste den på toppjakt før jul, men det ble jo hundejakt helt fram til jul..

Kanskje jeg får til en toppjakt tur hos søta bror i januar, hvis ikke blir "dåpen" på reinsjakta til høsten...

 

Mvh Dagl

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...