Jump to content

HJORTEJAKTA 2015


TH1

Recommended Posts

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Var å siktet på tilsammen 9 hjorter på 3 plasser etter en smygrunde ikveld på ekrene, de lever fortsatt, fryserne er fulle og jeg skal prøve å lage litt spenning, ikke bare slakting. Se om jeg finner de igjen i lia imorgen tidlig er planen.. har endelig folket seg været her på nordvestlandet.

 

To fjorsdyr ved en badedam på fjellet:

Jeg hadde vært i bursdagsselskap og skulle reise ut på jobb for noen uker neste morgen. Fant på en god unnskyldning for å reise imens det enda var skytelys fra bursdagsselskapet. Kjørte som en idiot hjem, frem med rifla og på med jaktklær. Sprang tulling oppover for å rekke skytelyset. Når jeg nærmet meg måtte jeg sette ned tempoet for å unngå støy. Hadde bare middels troa når jeg kom frem, det var da ca 15 min skytelys igjen. Siden jeg hadde så dårlig tro satt jeg meg på en stein ca 70 m fra badedammen. Etter å ha sittet i ca 2 minutter hørte jeg kvister knekke og to dyr kom stormende opp fra lia, jeg trodde først det var rådyr. Har ikke sett sånn tullete oppførsel fra hjorten tidligere, måtte studere de i siktet for å se hva det var.

Vel, spissbukken hoppet og landet på ryggen oppi gjørma og rullet og koset seg, imens fjorskolla sto å beundret han. Imens aktiviteten sto på benyttet jeg sjangsen til å komme meg ned i liggende stilling, kunne skyte fjorskolla nå, men da visste jeg ikke hvilken vei spissbukken ville stå når han reiste seg. Så jeg ventet...

 

Når spissbukken reiste seg sto han perfekt til og fikk 168gr med bly og mantel som passerte gjennom lungene ca 0,5sec etter at han sto på føttene. Etter ett hurtigt ladegrep fikk fjorskolla også en piller inn ved stikkerhullet og utgang bak bogen. Rett ned begge to.

 

Ikke så veldig utfordrende jakt, men på rett sted til rett tid. Utrolig kjekt å få skyte det vi skal på fjellet.

 

IMG_0588_zps4cojkvfs.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag femte oktober felte jeg en bukk med slaktevekt anslått til over 140 kg. En fin tolvtagger ble skutt fra 193 meters hold etter et smyg til knærne i en elv. Lapua Mega i 6,5 x55. Største hjort frem til dette har vært spissbukker....

 

?image=730530363&size=medium

?image=730528038&size=medium

 

?image=730528543&size=medium

 

 

 

Stor dag for meg :D:D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Startar eit stemningsbilde frå Lørdag, tre helger sida :) Deilig og komme opp på fjellet etter klatring gjennom tett skog!Hadde ein veldig fin post så hadde god tru på fangst. Det kom kolle og kalv til meg, men dessverre før eg var klar. Rifla låg på bakken, hadde akkurat gitt beskjed om at jaget kunne starte når dei kom rett på meg. Og sprang avgårde. Men ein fin tur fordi om, vi fekk 5 dyr det jaget :)

Foto-1080_zpsjkzldg6t.jpg

 

Mandagen etter det var eg ute på bøjakt:)Mens det fortsatt var greit med lys kom det kolle og kalv x 2 ned på bøen. Dessverre ikkje heilt der eg ville at dei skulle komme så måtte snike meg ganske langt på bøen for og komme innpå dei. Skaut begge kalvane :) Den nærmaste var ein bukkekalv, vegde 30kg. Den andre var kolle og vegde 24 :)

Foto-1094_zpscv1zlhuz.jpg

 

Ikkje no på lørdag men forrige fekk eg og ein fin post. Det var trakk over alt i lia og vi såg vanvittig mykje hjort. Dekkar ein grov sti som kjem over elva her + bakken over meg.

Foto-1099_zpsanphvw19.jpg

Foto-1101_zpsor5eqvyq.jpg

 

Eine jagaren som posterer før jaget startar skaut ei kolle der :) I tillegg skaut ein slektning av meg frå stavanger som hadde sin første tur for i år 4 dyr!!Han var veldig fornøgd den dagen :P To småbukkar på veg opp til posten og kolle og kalv på post. Dessverre måtte jaget avbrytast etter 25min då vi fekk ett ettersøk. Etter at ettersøkar og hund hadde vært der resten av dagen blei det konkludert med at det var bom og dyret blei friskmeldt.

Fin brunsthole midt i lia :)

Foto-1102_zpstnlzrcg2.jpg

 

Kolla og kalven slektningen min skaut :)

Foto-1103_zpsobvonzh9.jpg

Foto-1105_zpsv6a4lpva.jpg

 

Kalven klar til flåing, med ein lokal helt :)

Foto-1107_zpsnmofehkv.jpg

 

Søndagen etterpå var eg i eit heilt nytt jaktterreng. Ein kompis av meg som har kjøpt ein gård med to hjorteløyver. Skal prøve og få skutt dei for han i år, har dessverre berre vært ein tur enda. Posterte her heile ettermiddagen men kom dessverre ingen dyr. Såg 2 dyr på veg opp og 2 på bøen om kvelden.

Foto-1111_zps48t572wb.jpg

 

No på fredag skaut eg ei kolle på bøjakt :) Låg lenge og sikta på den for og være sikker på at den ikkje hadde kalv. Trudde egentleg det var ei fjorkolle, men den vog 56kg så må nesten ha vært ei voksen. Men ingen melk i jura :)

Dessverre sprang den av bøen så eg fann den ikkje igjen. For heim og snakka med ettersøkar, og han meinte eg burde gå tilbake sjølv med lys med tanke på kor mykje blod eg hadde funne osv. Tok med meg pappa og han fann kolla, eg hadde passert den på ca 2-3 meter fleire gangar uten og sjå den :P

Foto-1116_zpscloabr8g.jpg

 

Fått den heim og klar til flåing. Ser ut som ei ung kolle i ansiktet syns eg, men trur som sagt den er eldre ein fjordyr.

Foto-1117_zpsgjpbzeib.jpg

Link to comment
Share on other sites

Litt fleire bilder :)

Onkelen til ein kompis av meg skaut denna bukken tidlegare i jakta, veldig flott gevir på den!Spesielt kraftige kroner på den.

IMG_2271_zpsagxk1lfi.jpg

IMG_0773_zpsow7mfp5e.jpg

 

Faren til ein kompis av meg i nabovaldet fann ein død bukk i helga. Berre beinrestar igjen av den så mest truleg død i vinter/vår. Det var eit vanvittig gevir på den, naboen min har faktisk fallgevira frå den då han slo der ute noken år og fann dei når han gjødsla om våren:)

Her er bilder av fallgevira. Trudde først at dei to ikkje høyrer i hop sida det eine er så mykje tynnare og har mindre krone ein det andre, men begge to er nesten identiske med dei bukken har no. Bortsett frå at den har jamnare tjukkelse på gevira.

DSC08135_zps0f82ee7b.jpg

DSC08136_zps7147a446.jpg

DSC07169_zps39c71735.jpg

 

Her er bilder av bukken :) Vanvittig krone på eine sida!Og begge gevira er kraftige, den eine litt kraftigare ein det andre dessverre. Hadde den vært lik på begge sider hadde den vært heilt rå. Enorm skalle på den og så bukken var nok stor i kroppen og :) Vekta med ukappa skalle er 6,5kg.

Lurer veldig på kor gammal bukken er, fallgevira naboen min fann er frå 2012 og hadde omtrent samme størrelse og form.

Foto-1149_zpshaeqy0qk.jpg

Foto-1150_zpspaf31gx4.jpg

Foto-1151_zpsyfkz7ebv.jpg

Foto-1152_zpsggebmise.jpg

Foto-1154_zpsjfeyqfwr.jpg

 

For dei som husker geviret med 12 taggar på ei stang frå jeger så blei denna bukken funne død noken hundre meter frå der det fallgeviret blei funne i 2010. Spørs om det er samme bukken kansje?Eller er 5 år med denna gevirstørrelsen for lenge til og være realistisk?

253247_455272704485695_1925761869_n_zpsnoqmimmu.jpg

Link to comment
Share on other sites

Voldsom krone, volvobrage! Ser ut som du har ei bra jakt i år!

Ja den er rett og slett rå :) Men veldig synd den ikkje hadde like stor krone på begge sider.

Både og vil eg sei. Har berre skutt ein hjort på jakt i skogen, 6 dyr på bøen. Liker veldig godt bøjakt sida det er ei heilt anna jaktform ein jag/postering :) Men merker det no etter og ha skutt mange dyr at eg setter mykje meir pris på opplevelsane eg får i skogen.

Apropo opplevelse :mrgreen: Her kjem samandrag frå jakta på lørdag.

 

Eg skulle jage. Trekte ytterste plass der ein går litt for seg sjølv, høyrer ikkje og ser ikkje dei andre jagarane før heilt på slutten.

Så då var det ingen grunn til og rope heller. Sneik meg fint oppover skogen i jamn fart for og komme likt med dei andre.

Pause av og til for og nye utsikta :)

Foto-1114_zps9cxoaxau.jpg

 

Rett etter eg tok detta bilde går eg 50 meter opp i open fin skog. Står der ei stund og snakker i radio og venter litt. Når eg begynner og gå igjen og har tatt 10 skritt springer det kolle og kalv skrått vekk frå meg, ca 30 meter unna. Ser ein bukk og, ser ikkje størrelsen men skimtar litt gevir.

Hiver meg ned på ein stubbe med perfekt annlegg og brøler på bukken. Den stoppar, står litt og begynner og gå. Grynter på den og den stoppar igjen. Så begynner den og gå, eg gryntar, osv. Til slutt ser eg i kikkerten at stellet begynner og jobbe på den og han begynner og bli litt lei av meg :P Snur seg, kjem 10 meter mot meg og stiller seg med breisida til.

Måtte sikte på den 4-5 sekund før eg greide og skyte, sliter med hjertebank når eg feller hjort og i detta tilfelle blei det ekstremt :P

Føler skuddet sitter perfekt og den reagerer akkurat sånn den skal.

 

Går og leiter etter den men finner den ikkje. Gir beskjed på radioen så dei stopper jaget mens eg leiter. Tenkte kansje den hadde rulla utfor ein plass, veldig bratt ned. Etter 5 - 6 minutt går eg på bukken, den står enda :shock: Hiver opp rifla for og fyre vilt, men ser perfekt inngang midt i bogen. Den hostar og harkar og eg ser at den sliter. Den legger seg inntil to tre så eg sprang bort og skaut den i nakken for og avlive den.

Her ligger den der eg avliva den. Skuddet var heilt perfekt, inn midt i bogen og ut rett bak bogen på andre sida. Lungene var mos, heilt utruleg at han har holdt ut så lenge.

Foto-1118%202_zpsyqoqziys.jpg

 

Utgangen.

Foto-1123_zps38wy3vkr.jpg

 

Blei utruleg glad når eg såg geviret :D Det er ikkje noke kjempe gevir, men veldig jamnt og fint. Og det viste seg og være ny rekord for meg då det var litt større ein ein anna bukk eg har hengande. Har snakka noken år om at eg har lyst og skyte bukk igjen og endeleg gjekk det :D Vi skyter ikkje store bukkar på bøen, har hatt mange mulighetar der. Men i skogen er dei som oftast for lure :)

Foto-1119_zps4e5ultka.jpg

Foto-1122_zpspak4en4o.jpg

Foto-1125_zpsn2ldoyss.jpg

Foto-1126_zpswh0nytjl.jpg

 

Eg blei avskrivd frå jaget sida det kom til og ta litt tid for meg og vombe og gå tilbake dit. Etter at eg vomba hjorten begynte eg og dra litt på den. Rusa på adrenalin og ein flott jaktopplevelse drog eg den heilt ned igjen aleine :P Var gåen i armar og rygg dagen etterpå.

Godt på veg ned lia :)

Foto-1132_zpsaxyr9yqw.jpg

 

Endeleg komt fram. Venta ei stund til dei andre kom ned frå fjellet. Dei fekk 6 dyr der og var 12 mann så det blei tungt for dei og. Brodern skaut ei fjorkolle på post der :)

Foto-1139_zpsdd6nmqqu.jpg

 

Henta og klar til flåing.

Foto-1143_zpspeup8rw1.jpg

 

Ferdig flådd :) Vi veger vanlegvis ikkje dyra, men gjorde det denna gangen for morro :) Den var 116kg etter at vi har skjært vekk eindel fett, ny vektrekord for meg og :) Den gamle var 100kg.

Foto-1145_zpsxgmomos6.jpg

 

Noken som har formeining om geviret holder til sølv?Stengene er 75cm + lange. Lengste taggane i krona er over 20cm.

Link to comment
Share on other sites

Flotte bukk (er) :thumbup: Skikkelig artig å ta de i skogen, imponerende å dra den ned alene, de over 100kg har en tendens til å sitte fast i bakken. :roll: Jeg feiger ut og ringer kavaleriet når det er større enn ungdyr. :oops:

 

Virker som det er bra med dyr der dere jakter. Har dere mange fellingstillatelser?

Link to comment
Share on other sites

Takk for det! Trur som sagt eg var rusa på adrenalin, var litt sjokkert sjølv når eg var komt ned med den :P

 

Vi har hatt 50 løyver siste tre åra, men har ikkje skutt alle dei to forrige åra. Men ser ut som vi kansje kjem til og gjere det i år, vanvittig mykje dyr her no. Brøler overalt :D Har skutt 29 til no. Vi er 17 grunneigarar som deler jakta, men er stort sett 13-14 som går. To av åra vi jakta hadde vi 72 løyver, vi har jobba mot og få ned stammen dei siste 5-6 åra sida det har vært så mykje hjort.

Sida pappa og brodern og jakter går eg fast for ein grunneigar som ikkje jaktar sjølv :)

 

Slenger med noken viltkamera bilder frå helga sida det er bilder som er kjekkast :)

Går ein flott bukk ein anna plass i dalen. Denna passerte meg på 20 meter på bøjakta tidligare, sto leenge med breisida til på 80 - 90 meters hold. Fekk filma det og, vanvittig kjekk opplevelse :)

IMAG0005_zps7xhu6hlc.jpg

IMAG0006_zpsbq7ax6ug.jpg

IMAG0010_zpsvzhvsydm.jpg

 

Får det andre viltkamera mitt. Det viser ikkje på bilde, men på filmen ser eg tydeleg at den har tre i kvar krone, men manglar eine issetaggen.

PTDC0530_zpsspnqbrom.jpg

PTDC0529_zpsriatillj.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kom tidleg heim på fredag og tok ein tur på bøjakt :) Snartur fram i dalen for og sjå om det var dyr der. Gjekk på kolle og kalv når eg gjekk langs vegen. Var ikkje redde i det heile tatt!Eg sto der bildet er tatt i sikkert 15 min og dei beita der og såg ned på meg i ny og ne :P Vurderte og skyte kalven men hadde meir lyst og følge planen og sette meg ut der eg hadde tenkt. I tillegg var dei vanvittig kosete med kvarandre, tok snutane mot kvarandre, klødde kvarandre og nærmaste klemte heile tida. Blei så koslig at eg la fra meg tanken på og skyte :P Hoda stikker opp midt i bildet.

Foto-1153_zpskt9ie3tx.jpg

 

På lørdagen var det ein fantastisk fin dag på jakt værmessig, ikkje jaktmessig :P 100% stilt uten vind og ein kunne høyre kvert einaste lauv som datt av trea. Då er ikkje hjorten lett og lure :) Litt terreng bilder sida vi kun fekk ein kalv den dagen.

På veg til post, sto ein bukk på andre sida og brølte lenge.

Foto-1157_zps8deonwev.jpg

 

Her er posten eg hadde, veldig fin plass :)

Foto-1158_zpsz4vi2m6r.jpg

 

På veg heim med liten fangst, fantastisk utsikt :)

Foto-1160_zpsedygndtq.jpg

 

Fin myr med mykje trakk og ei brunstgrop, detta er ein post på eit anna jag vi har.

Foto-1164_zpslbzkz0bo.jpg

 

Fant denna på veg heim igjen, fin 12 taggar. Mest truleg skutt og forlatt der, kan hende eg veit kem det er :) Han har i så fall leita etter geviret men ikkje funne det igjen. Skal nevne det for han neste helg.

Foto-1167_zpsjgkrvpft.jpg

 

Søndags morning for eg fram i dalen og gjekk framover. Gjekk først på ein flott 12 taggar som eg sikta lenge på. Sida vi kun skyter bukk på fellesjakta på lørdagane så var det kun for morro :) Når den sprang tok den med seg kolle og kalv som eg ikkje hadde sett. Gjekk lenger fram i dalen og satt meg der eg har tatt dessa to bilda. Talte totalt 7 bukkar som sto og brølte der, 4 av dei nett oppi skogkanten :) Vanvittig spennande og sitte der!!

Foto-1170_zps2jkg6oxq.jpg

Foto-1172_zpscq3n2l2q.jpg

 

Til slutt gjekk eg ned igjen mot den opningen som viser på det nest forrige bildet eg la ut. Gjekk først på ei kolle der som kryssa vegen. Det gjekk ein bukk og brølte der og grynta veldig rart, trudde det var ein liten bukk. La meg i skogkanten og venta. Plutseleg kom ei kolle ut på beite og jogga fint avgårde og stoppa litt opp i ny og ne. Stor, flott kolle som eg ikkje ville skyte. Rett etterpå kom bukken eg venta på etter kolla i samme sporet, ein liten 8 taggar :) Venta lenge men han var alt for treig. Kolla passerte meg på 30 meter og når den hadde gått eit stykke forbi meg blei den oppmerksom på noke og for tilbake. Tok med seg bukken i samme slengen før den kom så langt at eg fekk klar skuddbane.

 

Bestemte meg for og vente litt til så blei liggande der ca.20 min. Så kom det ei fjorkolle frå andre sida med nasa i sporet der kolla hadde gått og jogga avgårde etter den :) Måtte røyse meg opp og småjogge på andre sida av noken granar for og komme framfor den igjen. Greidde akkurat komme meg i god skuddposisjon i ein opning før den dukka opp. Plystra, den stoppa og eg skaut den :) Eit godt treff midt i bogen som gjekk ut på baksida av bogen, sprang ca 15 meter før den datt om :) Utruleg kjekk opplevse frå den første kolla som kom til eg fekk skutt!Atpå til med brøling overalt rundt meg :)

Utgang på bildet :)

Foto-1175_zps64hp9pim.jpg

 

Kald morning, såg litt artig ut når eg kom og henta den :P

Foto-1176_zpstn73bl2t.jpg

 

Fått den i traktorskuffa og for rett heim for og slakte :) Den vog 45kg.

Foto-1177_zpsgihufibc.jpg

Link to comment
Share on other sites

I helga datt storbukken eg la ut viltkamera bilde av på forrige side av tråden her :) Brodern var heldig og fekk den inn på post!

Vanvittig fint gevir på den :) Den hadde 13 taggar, ein ekstra i eine krona. Bukken var ikkje så stor ellers, ca 100kg blei tippa av fleire.

Foto-1159_zpstdrmyrm9.jpg

Foto-1161%202_zps63imuhfm.jpg

Foto-1162_zpsyunzzfki.jpg

Foto-1168_zpsstxuul2h.jpg

 

Her saman med bukken eg skaut for noken veker sidan. Eg syns min hadde flott gevir men er eindel større på denna. Legg merke til den nederste taggen, den er veldig lang og vridd utover :) Dessverre er den andre knekt, kult om den hadde vært heilt og vridd utover den og.

Foto-1170%202_zpsznm58otw.jpg

 

Var og sjekka viltkamera på søndag for og sjå om den hadde vært innom igjen før den vart skutt. Det hadde den ikkje, men litt overaskande var det bilder av ein anna bukk med ganske bra gevir :) Har sett utruleg mange fine bukkar i området vårt i år, brølte overalt når brunsten var på topp.

IMAG0003_zpsywfziagh.jpg

Link to comment
Share on other sites

marksman: Takk for det! :) Prøver og ta mykje bilder på jakta men sånn som lørdag blei det lite pga skikkeleg drittvær. Glømmer rett og slett og ta fram mobilen då med mindre det er noke spesielt, som f.eks skutt hjort :)

 

Chiefen.v-2: Elsker sånne kommentarar :P Hadde du sett og hørt alle bukkane vi har i terrenget vårt hadde du ikkje gidda dratt den spøken eingang :P Og viss detta er den bukken vi trur det er har den gått i terrenget vårt i maaange år og vært stor i ganske mangen av dei åra. Men eg er litt i tvil på om det er denna eller den på det siste viltkamera bildet eg la ut. Den studerte eg nøye i fjor i kikkert og sjølv om den hadde fleire taggar i kronene då er kronene meir like.

Kjeven blir nok sendt på aldersanalyse så nøyaktig alder kjem eg tilbake med :) Først må reven får gjere jobben med og renske hove litt :P

Tenkte sende inn kjeven på bukken eg skaut og berre for morro. Kjekt og vite og fint og kunne ha noke og gå utifrå seinare :)

 

Cruiser: Nei dessverre. Det har gått litt i glømmeboka, har hatt mykje anna og gjere, osv. Men viss eg får tid i helga skal eg gjere det då, tenkte måle litt på brodern sin bukk og :) Spent på om den greier gull, er veldig usikker på ka som må til for det då eg aldri har sett ein bukk som er bedømt til gull hos gevirdommar.

Link to comment
Share on other sites

Brodern som skaut bukken! :)

Skuddet går nok mest sannsynleg i vomba, det gjorde det i detta tilfelle. Har vært med der det ikkje har gjort det, men det er jammen flaks :)

Viser litt dårleg på filmen men skuddet gjekk inn rett framfor eine bogen og ut eit stykke bakafor den andre. Så ikkje dirkekte rett inn i bringa.

Bukken blei vomba med ein gang før den begynte blåse seg opp og det var visst minimalt med griseri inni, det lille som var blei vaska vekk med blod. Då går det fint med kjøttet :) Vertfall i dei tilfella vi har hatt hos oss.

Skudd rett framifrå er ekstremt effektivt, fleire i jaktlaget som har hatt sånne skudd der dyret går rett i bakken.

 

Får sikkert kjeft frå fleire no, men detta er mi meining og mine erfaringar :)

Link to comment
Share on other sites

Takk for mange gode bilder og tekst, volvobrage. Kjekt å få lov å følga med på jakta di. Når det gjeld å skyta rett inn forfra så er det eit svært effektivt skudd, oftast parkere dei på staden. Men ein må jo sjølvsagt ha det i bakhåve at blinken er mindre der enn frå sida.

Link to comment
Share on other sites

Fury: Takk for det! :) Siste bukken eg la ut bilde av var brodern som skaut berre så det er heilt klart :) Eg skal mest truleg på post i helga, så satser på ein god post og ein hjort eller tre :D

 

Trolldal: Kjekt og høyre at deke liker bilder og historier, er gøy og dele med andre syns eg :)

Heilt einig med deg der :) Og lurt og huske på at det nesten garantert blir vombskudd så hjorten bør vombast med ein gang. Får den tid og blåse seg opp med hol i vomba er løpet kjørt.

Link to comment
Share on other sites

Tok ei fjorskolle på 27kg her ei natt, snakk om skrapdyr, det verste var at den gikk sammen med to andre fjorskoller som ikke var mye større. Kunne tatt begge de også, men vanskelig å vite at de var så små i størrelsen i mørket. Etter skuddet var det bortimot umulig å få de to andre av marka.

 

Ble til at jeg gikk rett mot de og lagde litt bukkebrøl, de ante ikke uråd før jeg var på 30m hold midt på åpne marka. :shock: Da ble de så skremt at de flyttet helt til nabomarka. :lol: Tror det må være noe migrasjonshjort som er kommet fra de tetteste plassene, der er de jo omtrent tam. Aldri vært borti lignende hos oss, å jakte på slike tamdyr er omtrent like spennende som å avlive sau..

Link to comment
Share on other sites

Helt berettiget spørsmål mork! Jeg er aldeles ikke personen til å gjøre slikt, jeg er alltid i utgangspunktet veldig forsiktig og jeg lar mye gå bla pga for lang avstand. Været, lyset, vind, alt lå til rette for de beste type forholdene som er mulig. Allikevel er jeg den som selv om utstyr og andre forhold tilsier det, holder igjen slike skudd, derfor skrev jeg som jeg skrev. Jeg skyter mye, og på lange hold, slikt sett føler jeg meg greit i stand til å levere gode skudd.

Men, det er mye som spiller inn her, det skal veldig lite til for at ting går galt, sånt sett strider det jeg gjorde mot min tankegang om slikt.

 

Nå var jeg heldig, da dette gikk bra uten ettersøk osv. Det blir heller ingen endring i min oppfattelse, den holder jeg fast ved, så ja, det jeg gjorde er ikke ønskelig, og det er heller ikke optimalt. Etisk og god jakt moral liker jeg best, det prøver jeg alltid å etterleve, men jeg gjorde ikke det her! . Konsekvensene av hva jeg gjorde, kunne endt annerledes, det er ikke noe jeg vil fortsette med.

Link to comment
Share on other sites

Skaut ei fjorkolle på fjellet i går! :) Ganske spesiell opplevelse og ligge på toppen av fjellet i stiv kuling og regn også få hjort i tillegg :)

Måtte verkeleg skrike til kolla før ho stoppa, alt av plystring og forsøk på hjortebrøl hørte ho ikkje i vinden :P

Vi fekk 6 dyr totalt på 10 mann, blei tung sekk ned igjen. Såg vel over 20 dyr utenom det, virkar som alle dyra har samla seg framme i dalen. Lite og sjå her heime vertfall.

Stolt skyttar med kolla :) Blanding av dårleg fotograf og elendig vær = dårleg bildekvalitet :P

Foto-1195_zpsmhdkbrfv.jpg

 

På veg nedover :) Drog ho rett ned i skogen så vi fekk ly til eting og slakting.

Foto-1196_zpscgjsvpva.jpg

 

Her har vi komt ned i skogen og funne ei passandre bjørk for opphenging :)

Foto-1198_zpsvoctvprg.jpg

 

Utgangsholet. Inngangen er litt lenger framme i samme høgda. Eg skaut høgt med vilje, ho stoppa akkurat bak noken bjørkebusker så såg ikkje nedre del av bogen. Skaut av ryggen og karva lungene så ho datt rett ned i smellen og slokna omtrent med ein gang.

Foto-1197_zpsz1fknasl.jpg

Foto-1199_zps0q2mtsbi.jpg

 

Nesten ferdig og slakte og sekkane har begynt og bli tunge :P

Foto-1202_zpshroei88r.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cruiser: Takk for det! :D

 

Toby: Vi har til no i år skutt 10 dyr på bø/beite og 29 i skogen:)Vi har grense på 15 dyr på bøen som maks. Dei dyra selger vi så viss vi skyter for mange på bøen blir det mindre dyr/mindre kjøtt på oss som jaktar sida kvota i skogen blir mindre.

 

Har 11 løyver igjen. Viss vi skyter alle er det nok få av dei som blir tatt på bøjakt då det blir tidlig mørkt og dyra er nesten ikkje nede på bøen lenger.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan ligger folket an med felling av hjort, i Hordaland, Kvinnherad? Rogaland, Sogn? Synes det ikke er fult så mange dyr som forventet, vår tellingene var de beste på over 10 faktisk i området jeg jakter i. Men ser ikke at det er like mange i skogen eller på bøene allikevel, som for bare noen få år siden.

Link to comment
Share on other sites

Vi hadde veldig gode tellingar og har straks fylt kvota vår no :)

Men det har vært spesielt i år, hjorten står fortsatt høgt her og veit om fleire plassar den står veldig høgt enda. Sikkert pga seint sommarbeite på fjellet og no muligens pga temperatur?Var 14 grader her i går kveld, ganske spesielt uti november.

 

Husk at når hjorten var der i vår så er den ein eller anna plass no og :) Mykje hysteri rundt om der det har vært gode tellingar og sett lite no, men hjorten må være ein plass. Kansje med ein normal sommar og høst neste år dukkar den opp igjen der den skal til rett tid :)

 

Skaut for øvrig ein spissbukk på post i dag! :D Kjem bilder frå jakta seinare.

Link to comment
Share on other sites

Var avgårde på jakt igjen på Lørdag :) Vi fekk totalt 5 dyr, såg eindel dyr utenom og.

Her er utsikt frå posten min:)Eine myra eg dekka.

Foto-1220_zpsbregn7yg.jpg

 

Og sikta til venstre:)Heilt oppunder fjellet der det er rødt gras såg eg totalt 9 dyr som sprang fram til eine posten, vanvittig spennande!Han skaut totalt tre stk i tre forskjellige omgangar.

Foto-1222_zpseuvsxfl3.jpg

 

Når jagarane hadde komt forbi der eg satt i lia på andre sida sprang det plutseleg ein spissbukk rett ned lia framfor dei. Han kom ut på den haugen ein ser på forrige bilde og sto der ei stund før han la på fult sprang rett mot meg. Eg hadde såtte meg veldig bra til mellom to tre så eg hadde full støtte på heile kroppen :) Han kom mot meg i full gallopp, men så rett mot meg at eg ikkje trengte flytter rifla for og følge han eingang. Hadde krossen støtt midt i fronten på han :) Venta til det var klar bane for diverse sprake og busker og fyrte laus på litt over 100 meter ca. Perfekt treff som gjekk inn i fronten og tok ryggen og så han klappa rett i hop i fult sprang :) Vanvittig spennande!!!Var heilt skjelven etterpå :P Har aldri skutt dyr i skikkeleg fart før. Sjølv om eg hadde full kontroll pga måten han kom mot meg på var det vanvittig spennande :)

Her er det tegn på at det har skjedd noke!

Foto-1223_zpsqqdvjnc7.jpg

 

Her ligger spissbukken midt utpå myra der eg skaut han :) Som sagt så datt han rett i hop i fult sprang, ser bremsesporet hans der :P

Foto-1224_zps8cliqura.jpg

Foto-1227_zps2krazjy0.jpg

 

Med Brnoen som alltid gjer ein god jobb :)

Foto-1226_zpsuowamysc.jpg

 

Her er bilde mot posten min, godt til venstre over elvekanten er det ei tre som har velta. Rett atmed står det to bjørker ilag, der satt eg :)

Foto-1229_zpsnlc3blep.jpg

 

Brodern tok eit bilde av meg med spissbukken eg syns var stilig :) Viss ein følger toppen på det bergete fjellet mot venstre ser ein det ender i ett søkk. Der skaut eg fjorkolla eg har posta bilde av her forrige helg :)

Spissbukken var hjort nr.10 for meg i år :)

DSC01537_zpsar0ptiof.jpg

 

Sida vi kunne dra den heim gjekk eg og brodern inn i dalen til fremste posten som hadde skutt ein fin 8 taggar. Kjekt og sjå ivrig ungdom som er med og flår og bærer :)

Foto-1232_zpsxwf743nt.jpg

Foto-1235_zpsgsx1cqg9.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...