Jump to content

Glock-praten


SKO1338

Recommended Posts

Det er .40 magasiner jeg er ute etter, har vært innom stort sett alle disse. Den første som har en nettbutikk som viser .40magasiner på lager har kunde. S&SS har en nettside som ser ut som den ikke har fungert siden 90tallet.

 

Ringer du OscarMike skaffer de, om de ikke har inne. Gjorde det for meg iallefall.

 

Bare pass på at du får med riktig follower, min 35 tullet med forskjellige followere. (Har bilder ettellerannet sted om det er interessant)

Link to comment
Share on other sites

Magasiner fås på Intersport i "Bogstadveien".

 

De har inne de fleste magasinene i 9mm og .40sw og skaffer på et par dager dersom de ikke har akkurat til den modellen du trenger.

Relativt fornuftig pris, dog ikke de billigste, men Rune har såpass rask og god service at de kronene som da kommer en norsk forhandler tilgode har jeg ikke noe problem med å betale (selv som student...)

 

Som regel har de noen til 10mm også liggende siden jeg er innom med jevne mellomrom og henter :-)

Link to comment
Share on other sites

For å følge opp tidligere dialoger rundt G34/G35....

 

Nå har jeg gått til innkjøp av en G35. Har kun testet så smått nå før jul.

 

Å flytte komplett sleide fra G34 til G35 ramme, ikke noe problem.

Å flytte komplett sleide fra G35 til G34 ramme, ikke noe problem så langt. Eneste jeg kanskje følge var at hylser ble kastet mer rett baker mot mitt eget hode.

 

Når det gjelder løpene så har de ikke samme diameter på utsiden. Forskjellen er 0,5 mm. Det samme gjelder hullet i sleide som løpet kommer ut av. Det er også den samme forskjellen på 0,5 mm. Er derfor ikke løp fra G35 går i G34.

 

Men...denne "slakken" hva for betydning vil den ha når man bruker en 9mm pipe på en G35 og man får 0,5 mm mer romslig åpning? For, hvis det ikke har noen betydning så kan man utvide hullet på G34 sleiden og de går om hverandre.

Link to comment
Share on other sites

G19 til grovfelt, ja det er ihht reglene, men veldig langt ifra et egnet våpen. Prøv G19 og 17. Grepet er annerledes på dem, jeg liker 19 bedre enn 17 og faktisk er vel G26 bedre også.. Har ikke enda blitt helt fortrolig med min G17. Skal gi det en stund til, men den blir muligens byttet ut med enda en G19. Men nå snakker vi Production i Dynamisk.

Link to comment
Share on other sites

Men...denne "slakken" hva for betydning vil den ha når man bruker en 9mm pipe på en G35 og man får 0,5 mm mer romslig åpning? For, hvis det ikke har noen betydning så kan man utvide hullet på G34 sleiden og de går om hverandre.

 

Kjøp heller 40/9 conversion barrel til G35.

Matchpipe og trygt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...