Jump to content

CZ 527 & Brno Fox info


Poacher

Recommended Posts

De er jo akkurat like serieprodusert som en T3, om ikke enda mer, siden de har blitt produsert lengre ;)

At en ny 527 har sjel er jeg rykende uenig i, en gammel traver, joda, de har jo noen jaktskrøner på baken, og gjerne bruksmerker. Men en ny 527 er like "dau" som en ny T3x eller Howa Mini. Har du forresten sett på Howa Mini?

 

Mauser-kasse og kontrollert mating forstår jeg med typ .458 Win og jakt i Afrika, på 223, not so much...

 

Ole

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@bardp

S&L Legacy ser ut som ei nydelig rifle, med akkurat det spekteret av patroner jeg kunne ønske meg- og pipeskift attpå. Jeg har jo kikket litt på den. Men den er litt dyrere enn jeg kunne motivere, til ei rekreasjonsrifle. Men en dag blir det kanskje en sånn.

 

Så jeg kjøpte en nesten ubrukt CZ527 i .222 rem istedenfor. Jeg er veldig fornøyd med både patron og rifle! Men den forutsetter jo at sluttbruker fullfører poleringsjobben med noen tusen ladegrep.

Link to comment
Share on other sites

S&L synes eg og blir i dyraste laget, howa har eg ikkje tenkt så mykje på. Er i utgangspunktet hverken positiv eller negativ. Er vel ikkje så stor forskjell på 222 eller 223 sjølv om eg føler sistnevnte er meir framtidsretta. 222 er ei finare patron då, men kanskje eg skal vera meir pragmatisk her. Får sjå, har det ikkje travelt. Går det Ann og seie at eg stiller med eit ope sinn?

Det er noko som heiter at kjærligheita fell lika lett på ein lort som på ei lillja. Slik er det med våpenkjøp og, ikkje alltid lika rasjonell forklaring. Eg har vel eigentleg mest lyst på ei CZ 527 American på tross av den noko gammelmodige konstruksjonen. Ikkje alle har lika god presisjon heller. Men no må eg nesten sova.

Edited by Sitka
Link to comment
Share on other sites

Eg har tenkt litt, det stemmer nok det som blei sagt anngåande 527 dersom ein skal skyta mykje, langhold, bane, jaktfelt. Då ville eg ha valgt noko anna. 527 er meir rifla for den som vil ha ei lett hendig jaktrifla og skyt nokre skudd i året, som eg gjere. Sikkert fin viss ein skal gå ein del og.

Link to comment
Share on other sites

On 8/18/2021 at 9:01 PM, Sitka said:

S&L synes eg og blir i dyraste laget, howa har eg ikkje tenkt så mykje på. Er i utgangspunktet hverken positiv eller negativ. Er vel ikkje så stor forskjell på 222 eller 223 sjølv om eg føler sistnevnte er meir framtidsretta. 222 er ei finare patron då, men kanskje eg skal vera meir pragmatisk her. Får sjå, har det ikkje travelt. Går det Ann og seie at eg stiller med eit ope sinn?

Det er noko som heiter at kjærligheita fell lika lett på ein lort som på ei lillja. Slik er det med våpenkjøp og, ikkje alltid lika rasjonell forklaring. Eg har vel eigentleg mest lyst på ei CZ 527 American på tross av den noko gammelmodige konstruksjonen. Ikkje alle har lika god presisjon heller. Men no må eg nesten sova.

Vurdert denne selv https://www.schouvapen.no/cz-527-night-sky-223-rem

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...

Prøver meg her. Har lurt ei god stund på 6,5 grendel. Likar 6,5 kaliberet, har ei rifla i 6,5x55 men kunne tenkt meg ei med kort låsekasse, kompakt patron,lite rekyl. Eg vil og annta at løp og hylser varar lenge. Lapua har hylser og. Er jo ikkje så veldig mange fabrikkvåpen og velga i. Dei eg kjem på er Ruger, ranch trur eg ho heiter, howa mini og CZ 527. Var kanskje helst sistnevnte eg tenkte på då. Derfor eg postar her, sjølv om eg ikkje heilt har låst meg til CZ. Men er det nokon som kjøpte CZ varianten i 6,5 grendel når jaktdepotet hadde ho? Veit ikkje kor mange som vart tatt inn til landet og kor mange som er rundt omkring men nokon er vel selde, og kanskje nokre eigarar sokne til kammeret.

Edited by Stihl Crazy
Link to comment
Share on other sites

Det er det vel kanskje ja, men var liksom 6,5 Grendel og CZ 527 eg hadde mest i tankane då. Howa mini kan vel kanskje og vera eit allternativ. Klar over at du meinar at tida har gått ifrå tradisjonelle CZ rifler og mulig du og har rett i det, men på enkelte områder er eg vel noko for meg sjølv. Er vel uansett ikkje så mange CZ 527 Grendel rifler i omløp så er vel ikkje så lett og få tak i. Eg får prøva og lesa meg litt opp og sjå kva meir eg kan finna ut. Har uansett kjøpt meg ny bil (ny for meg iverfall) idag så får setta rifle prosjektet litt på vent. Takknemleg for dit bidrag.

Link to comment
Share on other sites

Howa mini-action har jeg bare klådd på i butikken. Jeg likte ikke så godt det skranglete plastmagasinet, og underbeslaget av plastikk. Disse plastbeslagene ser ut til å være sårbare for sprekkdannelser rundt skruehullene.

Hvis den hadde hatt tradisjonelt underbeslag med hengslet magasinbunn, hadde jeg hatt en slik idag.

 

En CZ 527 i 6,5 Grendel derimot.... hadde jeg kunnet like.

Link to comment
Share on other sites

spindrift skrev (8 timer siden):

Howa mini-action har jeg bare klådd på i butikken. Jeg likte ikke så godt det skranglete plastmagasinet, og underbeslaget av plastikk. Disse plastbeslagene ser ut til å være sårbare for sprekkdannelser rundt skruehullene.

Hvis den hadde hatt tradisjonelt underbeslag med hengslet magasinbunn, hadde jeg hatt en slik idag.

 

En CZ 527 i 6,5 Grendel derimot.... hadde jeg kunnet like.

 

Det finnes metall-underbeslag til Howa Mini, der man bruker CZ-magasin faktisk :

 

https://jeffersonoutdoor.com/howa-mini-cz-bottom-metal/

 

Howa Mini-CZ Bottom Metal

 

De sender til Sverige står det, om man kjenner noen der som man kan sende til da ......

 

De har disse til Howa mIni :

 

https://jeffersonoutdoor.com/bottom-metal/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde sikkert tatt samme ruta som jeg har tatt før og kjøpt en i 7,62x39 og pipa om i Grendel/ppc med mulighet for å bytte mellom løpene. 

7.62 finnes jevnlig rundt om og det finnes også en ganske pen sak hos Pettersen våpen med synt-stokk og et overaskende godt snellert-avtrekk med singel avtrekker. 

 

Jeg har til tider virkelig lyst på en Grendel selv...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Noen som har bygget om til 9mm Parabelum og pistolmagasiner?

Fikk en ide om heldempet karabin på Fox'en med en oppborret Atec-Quiet for 22WMR, 9mm para og 5-7sk singelstac pistolmagasiner.

Dette kunne jo bli en boltaction Camp-carabin på 85cm

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...