Jump to content

Langholdstreff på sunnmøre...?


sveinmk

Recommended Posts

Lurer på om det er interesse for en "skytehelg" på sunnmøre til våren en gang...?

Mange av dere bor jo langt unna og lurer derfor på hvor aktuellt det er for dere og reise hit for en helg.

 

Skytingen vil foregå på ei sæter, bilvei helt frem til standplass, toaletthus og et 1000 meter langt jorde + muligheter for å skyte ytterligere 3-400 meter ut i skogen (alle hold tilgjengelig fra samme standplass om ønskelig). Jordet er temmelig flatt mens det blir oppoverbakke i skogen.

Billig overnatting er heller ingen problem.

 

Kunne dette vere noe for deg?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Lurer på om det er interesse for en "skytehelg" på sunnmøre til våren en gang...?

Jeg kan da, men ikke da, han kan ikke da... Jeg vet av erfaring at det da aldri blir noe av.

 

Initiativtaker finner en dato det passer for ham selv, og de han kjenner/vil ha med: "Det blir skyting der og der, da". Med litt varsel, så kommer folk.

 

K

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Lurer på om det er interesse for en "skytehelg" på sunnmøre til våren en gang...?

Mange av dere bor jo langt unna og lurer derfor på hvor aktuellt det er for dere og reise hit for en helg.

 

Skytingen vil foregå på ei sæter, bilvei helt frem til standplass, toaletthus og et 1000 meter langt jorde + muligheter for å skyte ytterligere 3-400 meter ut i skogen (alle hold tilgjengelig fra samme standplass om ønskelig). Jordet er temmelig flatt mens det blir oppoverbakke i skogen.

Billig overnatting er heller ingen problem.

 

Kunne dette vere noe for deg?

 

 

Så om et var kommet noe mer info og la merke til at tråden ble startet og hovedsaklig besvart før og nå litt etter jakten.

 

Hvis dette skal bli noe av foreslår jeg trådstarter fastsetter en dato :P

Så får vi se hvem som kan og organisere litt rundt det.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg må innrømme at det (av flere grunner) ser dårlig ut for et langholdstreff nå til våren... Det er så mye man skulle gjort, men med små unger i hus og flere på vei er det søren ikke lett å få tiden til å strekke til!

Så et evt. langholdstreff må desverre utsettes på ubestemt tid... :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...