Jump to content

Hjemmelading.no


US M1

Recommended Posts

Er dier overførbare til andre sett? Lee dier på ei rcbs presse for eksempel. Eller omvendt?

 

Dette går uten problemer

 

Flott, da kan det hende jeg også kjøper det ladesettet fra Lee som de andre snakker om. er jo have prisen fra RCBS sitt. Fikk RCBS dier av dama til julegave sjø :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Kan ikkje anna enn å fullrosa Hjemmelading.no.

 

-pakkene har du innen nokon dager

-skaffer de litt spesielle varene raskt

-hyggleg og hjelpsom å prata med

-sender rett i post kassa med vedlagt giro

 

Kommer nok til å bruk ein del tusen lappar der fremover

Link to comment
Share on other sites

hmmm.. Bestillte en vare forrige søndag (ei uke og to dager siden) og enda har jeg ikke sett snurten av verken den eller hentelapp.. Jeg sendte mail til Trond på fredag, men enda har jeg ikke fått svar på mailen. Dette er første gang jeg opplever noe sånt fra hans side.

Link to comment
Share on other sites

hmmm.. Bestillte en vare forrige søndag (ei uke og to dager siden) og enda har jeg ikke sett snurten av verken den eller hentelapp.. Jeg sendte mail til Trond på fredag, men enda har jeg ikke fått svar på mailen. Dette er første gang jeg opplever noe sånt fra hans side.

 

Jeg har opplevd det samme... Når jeg ringte fikk jeg opplyst at varene ikke var på lager, men forventet inn til en gitt dato som jeg da fikk oppgitt på telefon. Denne datoen stemte rimelig godt og jeg fikk varene som lovet. Fra jeg bestilte på nettet og til forsendelsen kom tok det rundt 3 uker.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg klarte å ødelegge carrieren på Lee pro 1000 pressa mi på mandag.

Ble litt fortvila da jeg satt å ladet ammo til trening og stevner i slutten av mai.

Sjekka midway.no de hadde delen til ca 600 kr.

 

Ringte Trond i går formiddag, han hadde deler på lager. Han kunne også selge meg kun selve carrieren til ca 190 kr.

Han sa han skulle slenge det i posten med en gang.

 

Fikk den i posten i dag!! Kjempe service.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Og lageret ligger i USA... De har ikke en d... i Norge.

 

Jeg vet, jeg vet... Hadde det ikke vært for at jeg fant noe hos Midway som ingen andre hadde på lager, så hadde jeg bestilt fra et annet sted. Kommer vel til å ta fra en uke til fem før jeg har det i posten.

Link to comment
Share on other sites

Jeg handler også mye fra Trond på Hjemmelading.no. En hyggelig kar som gir god service og greie priser.

 

Men hvis dere skal kjøpe Norma krutt og Nosler kuler, er imidlertid XXL en god del billigere. Så har man en butikk i nærområdet får man varen i hånda til hyggelig pris. Skulle bare ønske at XXL kunne bedre innkjøpsrutinene sine. Er de utsolgt for en vare er det ingen der som har peiling på når nytt kommer inn igjen. Jeg har opplevd et kan ta måneder før det skjer.

 

Midway får mye kritikk for lang leveringstid og høy pris her inne. Jeg synes også prisene på enkelte produkter kan være hinsides. Likevel er jeg veldig glad for å ha Midway som en leverandør av ladekomponenter og utstyr her i landet. Utvalget er enormt. Er man ute etter litt spesielle, ukurante ting finner man det som regel hos Midway. Jeg venter gjerne en uke eller mer, for å kunne kjøpe de spesielle tingene derfra, istedet for å importere selv. Det tar ofte enda lenger tid og koster ofte mer, når postens avgifter, tollavgifter og mva. tilkommer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg handler også mye fra Trond på Hjemmelading.no. En hyggelig kar som gir god service og greie priser.

 

Men hvis dere skal kjøpe Norma krutt og Nosler kuler, er imidlertid XXL en god del billigere. .............

 

Jeg var innom XXl i Sarpsborg idag.....og såvidt jeg kunne se var det omtrent like priser på kruttet.....sjekket ikke alle krutt typene da men. De jeg så lå i nærheten av prisene til hverandre......

 

Noslerkulene var derimot billigerepå XXL....og noe og vurdere....

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv handlet hos ham. Stiller meg bakerst i køen av gratulasjoner til Mr. Hjemmelading.

Bare fortsett å kjøp hos ham, for det gjør jeg.

Jeg ønsker å ha ham i "virke" i lang lang tid framover. Løp og kjøp gutter, om dere trenger det eller ei.......

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...