Jump to content

Midway Norge stengt?


bonanza

Recommended Posts

Har nå prøvd IE, Firefox og Chrome. uten at det gjør forskjell. Er nok DNS problemer dette.

 

Nokre operativsystem (OSX, og eg trur Windows òg gjer det) hurtiglagrar DNS-oppslag. Dette kallar ein DNS-caching. Grav litt og sjå om du kan få sletta DNS-cachen, så er det godt mogleg det funkar. Normalt brukar me å skru ned Time-To-Live-feltet for eit DNS-oppslag i forkant av slike bytter av server og liknande. Standard er på 24 timar, men det hender som nemnd at hurtiglagringa tenkjer den skal vera smart for deg...

Link to comment
Share on other sites

Og de nye sidene deres er jo helt håpløse!! Skal man kjøpe kuler i f.eks kal .30 må man bla seg gjennom side etter side for å finne fram til den kula man skal ha. Gud bedre så håpløst. Og prisene på kulene nå er ihvertfall helt fullstendig bak mål! 786 kr for 185 grs lapua mega?? 553,- for 100 matchking 168 grs? De tar seg godt betalt for de nye sidene ser det ut som...

Link to comment
Share on other sites

Har handlet en del på Midway tidligere, men etter en titt på de nye sidene er det definitift slutt. Prisene er jo satt opp med 25% på fler av de varene jeg tidligere har kjøpt, og det i en tid da US$ er rekordlav. Her er det tydlig at de har planer om og melke skytere for det de kan. Godt vi har Hjemmeladning, Jaktdepoet og Landerø og xxl.

Link to comment
Share on other sites

Må sei eg aldri har handla på midway trur heller ikkje da komme te å skje. Sjekka prisen på 308 lapua hylser 1111,0 kr får dei på den lokale butikken til 464,00kr - 15%= 395,00 å då slipper eg frakt. Det er nesten 3 ganger prisen heime det hmm kan ikkje steme heilt det vel .

Link to comment
Share on other sites

Midway har to konkurransefortrinn, de har en nettbutikk som fungerer og de har et vareutvalg ingen kan matche. Derfor handler jeg der fra tid til annen, og kommer til å fortsette med det så lenge ikke resten av bransjen klarer å henge med i tiden.

 

mvh

Oddvar

Link to comment
Share on other sites

Hjemmesidene til Midway Norge er noe man besøker om man ønsker en god latter, en hoderystende opplevelse, har ønske om å finne noe som ingen andre kan levere til fornuftig pris, eller om man rett og slett vil bruke opp pengene sine i en fei før kona stikker av med dem...

 

Er redd de priser seg grundig ut av markedet, noe som er synd all den tid de har et utvalg som er verdt å kikke på, selv om det blir for dyrt til å kjøpe.

Link to comment
Share on other sites

På amerikanske greier har(muligens hadde) de helt OK priser; noe var noen kroner dyrere enn feks hjemmelading..no, noe var litt billigere. Europeiske greier er priset langt ute på jordet(men kanskje ikke så rart-transport europa-USA, importkostnader-eksportkostnader-transport til europa).

 

Midway overlever pga utvalget!

Link to comment
Share on other sites

Midway har to konkurransefortrinn, de har en nettbutikk som fungerer og de har et vareutvalg ingen kan matche. Derfor handler jeg der fra tid til annen, og kommer til å fortsette med det så lenge ikke resten av bransjen klarer å henge med i tiden.

 

mvh

Oddvar

 

Helt enig å bestille noe fra hjemmelading er jo som å tippe lotto. du får jo bare halvparten av varene som er bestilt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...