Jump to content

GODKJENNING AV NBSF.


jofla

Recommended Posts

GODKJENNING AV NBSF.

 

Informasjon til alle benkeskyttere/langholdsentusiaster.

VIKTIG MELDING FØLGER.

 

NORGES BENKESKYTTERFORBUND (NBSF) ER GODKJENT SOM HOVEDORGANISASJON FOR BENKESKYTING MED RIFLE AV POLITIDIREKTORATET (POD).

 

Denne ”gladmeldingen” ble offentliggjort på NBSF`s Generalforsamling i dag av forbundets leder, John Flatby.

Dette innebærer at alle medlemmer av NBSF kan erverve rifler til skyting innen forbundets godkjente programmer.

Mer informasjon vil også bli lagt ut på NBSF`s hjemmeside om kort tid.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Til tross for potensielt skjeggete og stikkende omfavnelser, må jeg overbringe mine kontinentale (gratulasjons)kyss til de som har ført arbeidet frem mot denne gledelige nyheten - sterkt beveget og uten manuskript! Jeg vil fra et personlig standpunkt, hevde at benksytterne er en av de viktigste instansene i skytesprotens utvikling ettersom de til stadighet pløyer ubrutt mark og gang på gang setter standarden for hva som virkelig dreier seg om presisjon og ikke.

 

Kjære NBSF - hvor melder man seg inn?

Link to comment
Share on other sites

Beauty!

 

Innbetalingen kommer i løpet av mars, eller hur?

Det er riktig. Medlemsgiro blir sendt ut i løpet av mars - men det er for de som allerede er registrert som medlemmer i NBSF.

Som jeg sier i mitt svarinnlegg over.

For eventuelt nye medlemmer så må jeg ha: Navn. adresse, og helst også e-post adresse.

Link to comment
Share on other sites

Bra jobba John.

Kanskje jeg skulle prate litt med en hvis person om å starte igjen.

 

Thor

Ja, ta en prat med med karen du - han trenger litt "dytt" for og komme i gang :mrgreen:

Han vet jo hvem han skal kontakte for ordne inmelding :wink:

Link to comment
Share on other sites

Åssen i hule feite hælvete kan dette være en god nyhet??

 

For jeg får sikkert lov av kvinnfolket til å blåse avsindige mengder med penger på ei fullstendig ubrukelig rife!, og onkel polito blir sikkert kjempe glad når jeg komer og sier: ...åsså må jeg ha sånn rifle til benkeskyting lissom atte, foratte de andre geværene min virker ikke det på en måte lissom...

 

 

 

 

 

 

 

:wink:

 

 

 

 

Mektig bra!

 

JOHO! :D

Link to comment
Share on other sites

Åssen i hule feite hælvete kan dette være en god nyhet??

åsså må jeg ha sånn rifle til benkeskyting lissom atte, foratte de andre geværene min virker ikke det på en måte lissom...

 

:wink:

Mektig bra!

 

JOHO! :D

Jeg ser du "referer" til SWS,NFPS,NSU,NSF,NJFF,NMF - da mangler du bare medlemskap i NBSF :mrgreen::wink:

Link to comment
Share on other sites

Kan man nå lage en klubb lokalt som er offisielt en NBSF klubb? Om svaret er ja, hvilke formaliteter må til?

 

Tja....en tre fire ildsjeler er allt som trengs.....

Så er det bare og ringe Jofla.......

Og så er dere igang!

 

Slik startet vi iallefall Nidaros Benkskytterklubb, og vi håper på å komme opp i ett medlemstall på nærmere 40 iår!!

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer!

 

Hva finnes av klubber i landet da?

De er nå fullt mulig å stå som enkelt medlem av NBSF. Medlemskap av klubb er ikke lengre påkrevd

 

 

Men da får en ikke handle våpen til denne grenen??

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer!

 

Hva finnes av klubber i landet da?

De er nå fullt mulig å stå som enkelt medlem av NBSF. Medlemskap av klubb er ikke lengre påkrevd

 

 

Men da får en ikke handle våpen til denne grenen??

 

Så lenge du har betalt din forbundskontingent til NBSF - og kan dokumentere dette ovenfor våpenkontoret - så skal det ikke være noe problem. Men NBSF sentralt anbefaler at det dannes klubber/lag - så sant mulig.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen her som vet om det er noen klubb , eller om det er noen som praktiserer benk skyting i eller rundt sarpsborg ??

Det er ikke registrert noen klubb rundt Sarpsborg og omegn enda - men det er jo bare og få med deg en to, tre skytterkompiser og sette i gang. :wink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Piskademeg glemte eg ikkje å gratulere, selv om jeg fikk mail.

 

Som jeg har sagt før, jeg er oppriktig glad for at det finnes slike ildsjeler som Jofla og NBSF, står på for hele skytternorge.

Jeg er veldig glad for at vi endelig kan konkurrere med dedikerte børser og danne klubber over hele landet !

Jeg er ganske sikker på at der skjer noe i Bergensområdet i år også :-)

 

Stå på !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...